Додаток 2
до Порядку
ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти
Дата _______________
Назва закладу освіти Опорний заклад «Колківський ліцей» Колківської селищної ради Волинської області
Клас 2-А
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) учня, який проходить оцінку
Сфера |
Опис |
Потреба в підтримці |
Поведінкова |
Спокійна, позитивно ставиться до оточення.Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, однак дуже рідко перша проявляє ініціативу в спілкуванні з однокласниками |
Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням. |
Комунікативна |
У спілкуванні з однолітками наявні труднощі, з дорослими активна, комунікабельна. |
Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти. |
Емоційно-вольова |
Емоції адекватні. Вступає в контакт легко, охоче відповідає на запитання. Здатність до вольових зусиль висока, проявляє інтерес до пропонованих завдань. Інтерес до співпраці стійкий. Емоційний фон позитивний |
Розвивати вплив уяви на пізнавальну, емоційно-вольову сфери та можливість зосереджуватись на об’єктах, даних не лише наочно, а й уявно, у думках. |
Опанування освітньої програми відповідного року навчання: |
|
|
читання та розуміння прочитаного |
Семантичний рівень читання розвинений на достатньому рівні, вирізняється швидкістю сприймання, його точністю, міцністю запам'ятовування прочитаного, здатністю до детального переказу прочитаного.
|
Покращити техніку читання.розвиток навичок визначати й формулювати основну думку прочитаного та прослуханого тексту, добирати до нього заголовок, будувати власні висловлювання за змістом прочитаного.
|
математична грамотність |
Здатна розпізнавати запропоновані математичні об‘єкти (приклади, задачі, величини); читає і записує числа в межах 100, розрізняє геометричні фігури; виконує обчислення в межах 100.
|
Вдосконалювати навички будувати геометричні фігури за допомогою лінійки, розв’язувати складені задачі. |
письмо |
Сформованість навичок письма розвинута на достатньому рівні (намагається писати акуратно, проте процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів).
|
Покращити каліграфічні навички, зменшити кількість помилок при письмі. Вдосконалити навички орієнтації в зошиті. |
Мовленнєва: |
|
|
спілкування державною мовою |
Спілкується українською мовою. Використовує поодинокі русизми. |
Покращення навичок володіння рідною мовою, збагачення лексичного запасу слів. |
висловлення та відстоювання власної думки |
Контакту доступна. Розуміє звернене мовлення. Активний словник відповідає віковій нормі. Експресивне мовлення характеризується достатнім словниковим запасом, розриву між активним і пасивним словником не спостерігається.
|
Вчити давати повну відповідь на питання. Обгрунтовано висловлювати свою думку. |
Загальна характеристика
Марта проявляє сталий інтерес до навчання. Працює індивідуально та приймає участь в груповій роботі. На уроках учениця відповідає на запитання повними реченнями, висловлює свою думку. Активно вчить вірші на пам'ять і з радістю розповідає їх перед класом. Добре сприймає тексти на слух, вміння переказувати на достатньому рівні. читає текст зв’язними реченнями, з інтонацією, техніка читання 60 слів. Добре пише під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно.
Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах ста. Приклади вирішує самостійно, а задачі з допомогою асистента вчителя. Розпізнає геометричні фігури та будує з допомогою асистента вчителя. Добре запамятовує та активно використовує лексику і граматичні конструкції на уроках іноземної мови. Читає слова та тексти англійською мовою. Списує друкований текст. Аналізує, висловлює припущення, описує предмети і ситуації, класифікує та узагальнює. На уроках дизайну і технологій, образотворчого та музичного мистецтва працює на високому рівні. При користуванні ножицями та фарбами потребує допомоги асистента вчителя. Марта зацікавлена в позитивному результаті та намагається покращити свої знання, вміння та навички. З відповідальністю ставиться до виконання порученої їй роботи вчителем. Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, спостерігається збільшення рівня самооцінки. Саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні. Потребує допомоги в роздяганні і одяганні, під час відвідування їдальні.
Необхідність підтримки третього рівня
так
ні
Потреба у проведенні комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі
так
ні
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
|
Заступник директора
|
|
|
Класовод
|
|
|
Асистент вчителя
|
|
|
Практичний психолог ІРЦ
|
|
|
Вчитель-реабілітолог
|
|
|
Шкільний практичний психолог
|
|
|
Вчитель іноземної мови
|
|
|
Вчитель інформатики
|
|
|
Вчитель музики
|
|
|
Мати учениці
|
|
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня
підпис _____________________________ дата ________________________________________