Протокол оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти

Про матеріал
Із 01.01.2022 набув чинності новий Порядок організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 №957. Відповідно до змін необхідним є визначення рівнів підтримки здобувачів знань з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Додаток 2
до Порядку

ПРОТОКОЛ
оцінки потреби учня в наданні підтримки у закладі освіти

Дата _______________

Назва закладу освіти Опорний заклад «Колківський ліцей» Колківської селищної ради      Волинської області

Клас 2-А

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) учня, який проходить оцінку

 

 

Сфера

Опис

Потреба в підтримці

Поведінкова

Спокійна, позитивно ставиться до оточення.Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, однак дуже рідко перша проявляє ініціативу в спілкуванні з однокласниками

Закріплення навичок ефективної взаємодії з оточенням.

Комунікативна

У спілкуванні з однолітками наявні труднощі, з дорослими активна, комунікабельна.

Сформувати та закріпити комунікативні навички та налагодити соціальні контакти.

Емоційно-вольова

Емоції адекватні. Вступає в контакт легко, охоче відповідає на запитання. Здатність до вольових зусиль висока, проявляє інтерес до пропонованих завдань. Інтерес до співпраці стійкий. Емоційний фон позитивний

Розвивати вплив уяви на пізнавальну, емоційно-вольову сфери та можливість зосереджуватись на об’єктах, даних не лише наочно, а й уявно, у думках.

Опанування освітньої програми відповідного року навчання:

 

 

читання та розуміння прочитаного

Семантичний рівень читання розвинений на достатньому рівні, вирізняється швидкістю сприймання, його точністю, міцністю запам'ятовування прочитаного, здатністю до детального переказу прочитаного.

 

Покращити техніку читання.розвиток навичок визначати й формулювати основну думку прочитаного та прослуханого тексту, добирати до нього заголовок, будувати власні висловлювання за змістом прочитаного.

 

математична грамотність

Здатна розпізнавати запропоновані математичні об‘єкти (приклади, задачі, величини); читає і записує числа в межах 100, розрізняє геометричні фігури; виконує обчислення в межах 100.

 

Вдосконалювати навички будувати геометричні фігури за допомогою лінійки, розв’язувати складені задачі.

письмо

Сформованість навичок письма розвинута на достатньому  рівні (намагається писати акуратно, проте процес письма значно ускладнюється порушеннями функцій просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів).

 

Покращити каліграфічні навички, зменшити кількість помилок при письмі. Вдосконалити навички орієнтації в зошиті.

Мовленнєва:

 

 

спілкування державною мовою

Спілкується українською мовою. Використовує поодинокі русизми.

Покращення навичок володіння рідною мовою, збагачення лексичного запасу слів.

висловлення та відстоювання власної думки

Контакту доступна. Розуміє звернене мовлення. Активний словник відповідає віковій нормі. Експресивне мовлення характеризується достатнім словниковим запасом, розриву між активним і пасивним словником не спостерігається.

 

Вчити давати повну відповідь на питання. Обгрунтовано висловлювати свою думку.

 

Загальна характеристика

Марта проявляє сталий інтерес до навчання. Працює індивідуально та приймає участь в груповій роботі. На уроках учениця відповідає на запитання повними реченнями, висловлює свою думку. Активно вчить вірші на пам'ять і з радістю розповідає їх перед класом. Добре сприймає тексти на слух, вміння переказувати на достатньому рівні. читає  текст зв’язними реченнями, з інтонацією, техніка читання 60 слів. Добре пише під диктовку. Списує з друкованої основи самостійно.

Вміє виконувати дії додавання та віднімання у межах ста. Приклади вирішує самостійно, а задачі з допомогою асистента вчителя. Розпізнає геометричні фігури та будує з допомогою асистента вчителя. Добре запамятовує та активно використовує лексику і граматичні конструкції на уроках іноземної мови. Читає слова та тексти англійською мовою. Списує друкований текст. Аналізує, висловлює припущення, описує предмети і ситуації, класифікує та узагальнює. На уроках дизайну і технологій, образотворчого та музичного мистецтва працює на високому рівні. При користуванні ножицями та фарбами потребує допомоги асистента вчителя. Марта зацікавлена в позитивному результаті та намагається покращити свої знання, вміння та навички. З відповідальністю ставиться до виконання порученої їй роботи вчителем. Легко вступає в контакт, перебуває у дружніх стосунках з однокласниками, спостерігається збільшення рівня самооцінки.  Саморегуляція та самоконтроль на достатньому рівні. Потребує допомоги в роздяганні і одяганні, під час відвідування їдальні.

Необхідність підтримки третього рівня

 так

ні

Потреба у проведенні  комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в інклюзивно-ресурсному центрі

 так

ні

Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили оцінку

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

Заступник директора

 

 

 

Класовод

 

 

 

Асистент вчителя

 

 

 

Практичний психолог ІРЦ

 

 

 

Вчитель-реабілітолог

 

 

 

Шкільний практичний психолог

 

 

 

Вчитель іноземної мови

 

 

 

 

Вчитель інформатики

 

 

 

Вчитель музики

 

 

 

Мати учениці

 

 

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків (іншого законного представника) учня

 

підпис _____________________________ дата ________________________________________

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2022
Переглядів
3795
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку