ПРОТОКОЛ ЗАЛЬНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ
Предмет _______________________________________________
Учитель _______________________________________________________________________________
Дата _______________ Клас ______________ Урок _______ День тижня _____________________
Кількість учнів у класі __________ Присутні _________ Рівень навчальних досягнень класу _______
Тема уроку __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Мета уроку __________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Тип уроку засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення та систематизація, перевірка знань, комбінований урок, нестандартна форма ________________________________________
Обладнання __________________________________________________________________________
Мета відвідування _____________________________________________________________________
Зміст уроку
|
Виконання
|
Примітка
|
Організація початку уроку
-
початок уроку(своєчасно, несвоєчасно)
-
мета та завдання уроку, підготовка до навчальної діяльності
-
мотивація навчальної діяльності (низька, середня, висока)
|
|
|
Актуалізація попередніх знань, перевірка домашнього завдання
-
зміст та методика
-
повнота та ґрунтовність перевірки
-
диференціація завдань
-
кількість задіяних перевіркою учнів
-
об’єктивність оцінювання
-
аргументація оцінювання
-
доцільність перевірки домашнього завдання
|
|
|
Вивчення нового матеріалу
-
виконання програмових вимог
-
відповідність навчального матеріалу основним дидактичним принципам:наукове спрямування, зв’язок з життям, системність і послідовність, забезпечення міжпредметних зв’язків, наступності, доступність викладу, свідомість засвоєння, активність учнів
-
відповідність матеріалу меті та завданням уроку
-
оптимальність вибору матеріалу обсяг, повнота
-
методи контролю:усні,практичні. письмові, індивідуальні, групові, фронтальні, репродуктивні, пошукові
-
оптимальність форм навчання:індивідуальні, групові, фронтальні
-
диференційований підхід
|
|
|
Засвоєння нового матеріалу
-
добір матеріалу для формування умінь і навичок
-
кількість нових понять ____________________
-
складність матеріалу (низька серденя, висока)
-
самостійна робота під час закріплення
-
зворотній зв’язок
-
оцінювання відповідей
-
час на засвоєння нового матеріалу __________
-
час на практичне застосування знань __________
|
|
|
Завдання додому
-
обсяг (доцільний, недоцільний)
-
характер (творчий, репродуктивний)
-
раціональність пропонованих видів робот
-
доступність
-
наявність та ефективність інструктажу, мотивація виконання
-
наявність диференційованих завдань
|
|
|
Методики навчання
-
використання інтерактивних технологій
-
активізація пізнавальної діяльності
-
застосування ІКТ
-
використання методів проблемного навчання
|
|
|
Методи навчання
-
словесні, репродуктивні,індивідуальні, наочні, пошукові,самостійні, практичні, проблемні, дослідницькі
-
обґрунтування вибору методів
|
|
|
Модель уроку
пасивна активна інтерактивна
|
|
|
Обладнання навчального процесу
-
немає, часткове, повне
-
наочні посібники, дидактичні матеріали
-
характер використання (ілюстративний, науково-пізнавальний)
-
ефективність використання наочності, технічних засобів навчання ТЗН
|
|
|
Організаторська, управлінська діяльність вчителя
-
теоретичний рівень викладання
-
мова вчителя, загальний стиль його поведінки
-
діяльність вчителя як консультанта, координатора навчання
-
педагогічний такт
-
педагогіка співробітництва є, частково, немає
-
урахування вікових і психологічних особливостей
-
індивідуальний підхід
-
темп уроку
-
насиченість уроку
-
раціональне використання часу
|
|
|
Ефективність роботи з підручником
-
підручник не використовується
-
використання на достатньому, середньому рівнях, в повному обсязі.
|
|
|
Узагальнення та систематизація
-
виділення головного
-
використання схем, таблиць, планів, тощо
-
відповідність рівня засвоєння меті уроку: відповідає, відповідає частково, не відповідає
|
|
|
Результативність уроку
-
ступінь опанування учнями ЗУН низька, середня, висока
|
|
|
Умови навчання
-
санітарно-гігієнічні
-
естетичні
-
дисципліна
-
дотримання учителем єдиних вимог до учнів
|
|
|
Психологічний режим
-
емоційний фон
-
система стимулювання діяльності учнів є, частково, немає
-
взаємонавчання учнів на уроці є, частково, немає
-
виховання на уроці є, частково, немає
-
культура спілкування є, частково, немає
-
інтерес учнів низький, середній, високий
-
працездатність учнів низька, середня, висока
-
увага учнів низька, середня, висока
-
методи й прийоми мобілізації розумових, фізичних,вольових зусиль
|
|
|
РЕКОМЕНДАЦІЇ ________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Підпис перевіряльника ____________________ Підпис учителя _______________________