Протокол загального аналізу уроку

Про матеріал
Протокол загального аналізу уроку може бути використаний заступниками директорів під час відвідування уроків вчителів.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ ЗАЛЬНОГО АНАЛІЗУ УРОКУ

Предмет _______________________________________________ 

Учитель _______________________________________________________________________________ 

Дата  _______________ Клас ______________ Урок _______   День тижня _____________________

Кількість учнів у класі __________ Присутні _________ Рівень навчальних досягнень класу _______

Тема уроку  __________________________________________________________________________

  __________________________________________________________________________

Мета уроку __________________________________________________________________________

  __________________________________________________________________________ 

  __________________________________________________________________________ 

Тип уроку  засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок, узагальнення та систематизація, перевірка знань, комбінований урок, нестандартна форма ________________________________________

Обладнання __________________________________________________________________________

Мета відвідування _____________________________________________________________________

 

Зміст уроку

Виконання

Примітка

Організація початку уроку

  • початок уроку(своєчасно, несвоєчасно)
  • мета та завдання уроку, підготовка до навчальної діяльності
  • мотивація навчальної діяльності (низька, середня, висока)

 

 

Актуалізація попередніх знань, перевірка домашнього завдання

  • зміст та методика
  • повнота та ґрунтовність перевірки
  • диференціація завдань
  • кількість задіяних перевіркою учнів
  • об’єктивність оцінювання
  • аргументація оцінювання
  • доцільність перевірки домашнього завдання

 

 

Вивчення нового матеріалу

  • виконання програмових вимог
  • відповідність навчального матеріалу основним дидактичним принципам:наукове спрямування, зв’язок з життям, системність і послідовність, забезпечення міжпредметних зв’язків, наступності, доступність викладу, свідомість засвоєння, активність учнів
  • відповідність матеріалу меті та завданням уроку
  • оптимальність вибору матеріалу обсяг, повнота
  • методи контролю:усні,практичні. письмові, індивідуальні, групові, фронтальні, репродуктивні, пошукові
  • оптимальність форм навчання:індивідуальні, групові, фронтальні
  • диференційований підхід

 

 

Засвоєння нового матеріалу

  • добір матеріалу для формування умінь і навичок
  • кількість нових понять ____________________
  • складність матеріалу (низька серденя, висока)
  • самостійна робота під час закріплення
  • зворотній зв’язок
  • оцінювання відповідей
  • час на засвоєння нового матеріалу __________
  • час на практичне застосування знань __________

 

 

 

Завдання додому

  •       обсяг (доцільний, недоцільний)
  •       характер (творчий, репродуктивний)
  •       раціональність пропонованих видів робот
  •       доступність
  •       наявність та ефективність інструктажу, мотивація виконання
  •       наявність диференційованих завдань

 

 

Методики навчання

  • використання інтерактивних технологій
  • активізація пізнавальної діяльності
  • застосування ІКТ
  • використання методів проблемного навчання

 

 

Методи навчання

  • словесні, репродуктивні,індивідуальні, наочні, пошукові,самостійні, практичні, проблемні, дослідницькі
  • обґрунтування вибору методів

 

 

Модель уроку

пасивна         активна        інтерактивна

 

 

Обладнання навчального процесу

  • немає, часткове, повне
  • наочні посібники, дидактичні матеріали
  • характер використання (ілюстративний, науково-пізнавальний)
  • ефективність використання наочності, технічних засобів навчання ТЗН

 

 

Організаторська, управлінська діяльність вчителя

  • теоретичний рівень викладання
  • мова вчителя, загальний стиль його поведінки
  • діяльність вчителя як консультанта, координатора навчання
  • педагогічний такт
  • педагогіка співробітництва     є,   частково,   немає
  • урахування вікових і психологічних особливостей
  • індивідуальний підхід
  • темп уроку
  • насиченість уроку
  • раціональне використання часу

 

 

Ефективність роботи з підручником

  • підручник не використовується
  • використання на достатньому, середньому рівнях, в повному обсязі.

 

 

Узагальнення та систематизація

  • виділення головного
  • використання схем, таблиць, планів, тощо
  • відповідність рівня засвоєння меті уроку: відповідає, відповідає частково, не відповідає

 

 

Результативність уроку

  • ступінь опанування учнями ЗУН  низька,  середня,  висока

 

 

Умови навчання

  • санітарно-гігієнічні
  • естетичні
  • дисципліна
  • дотримання учителем єдиних вимог до учнів

 

 

Психологічний режим

  • емоційний фон
  • система стимулювання діяльності учнів    є,   частково,   немає
  • взаємонавчання учнів на уроці  є,   частково,   немає
  • виховання на уроці є,   частково,   немає
  • культура спілкування є,   частково,   немає
  • інтерес учнів низький, середній, високий
  • працездатність учнів низька, середня, висока
  • увага учнів низька, середня, висока
  • методи й прийоми мобілізації розумових, фізичних,вольових зусиль

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________

Підпис перевіряльника ____________________    Підпис учителя _______________________

doc
Додано
7 травня 2019
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку