ПРОТОКОЛ
Засідання команди психолого-педагогічного супроводу
Мукачівської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів № 2
ім. Т. Г. Шевченка
з питань організації інклюзивного навчання
за І семестр 2022-2023н.р. для учня 2 – А класу
ПІБ
від 03 жовтня 2022 року
|
Присутні:
1., заступник директора
2.,класний керівник
3. ., асистент учителя
4., учитель іноземної мови
5..,практичний психолог
6., учитель-дефектолог
7.., фахівець ІРЦ
8..,мама учня
Всього: 8 присутніх
Порядок денний:
1.Слухали:
ПІБ., заступника директора з навчально-виховної роботи, яка ознайомила присутніх зі складом команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами.
Наголосила, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 957 від 15 вересня 2021 року «Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», листа Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022 №1/10258-22 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2022/2023 навчальному році», висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та з метою забезпечення права учнів на здобуття освіти шляхом інклюзивного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я, відповідно до Державних стандартів загальної середньої освіти для учня організовано інклюзивне навчання.
Запропонувала всім членам команди психолого-педагогічного супроводу постійно підтримувати тісний взаємозв’язок, а також оголосила мету та завдання роботи в інклюзивному класі на 2022/2023 навчальний рік.
Ухвалили:
2. Слухали:
ПІБ, фахівець ІРЦ, яка наголосила, що індивідуальна програма розвитку дитини – обов’язковий документ, який забезпечує індивідуалізацію процесу навчання дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідної адаптації з урахуванням можливостей та потреб дітей. Надала чіткі рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу та про особливості розвитку дітей з ООП, їх інтересів та труднощів на початковому етапі створення ІПР та власне складання ІПР протягом вересня 2022 року
Класний керівник, :
Математика:
Рахує самостійно в межах п’яти. Самостійно не виконує приклади на додавання та віднімання. Не може назвати «сусідів» числа. Простих задач побутової тематики розв’язувати не може. Не розуміє яку дію потрібно виконати. Потребує альтернативної допомоги.
Дію до розв’язання задачі вибирає лише після того, як асистент додатково прочитає умову та детально пояснить її за малюнком або лічильним матеріалом.
Геометричні фігури розпізнає, а вивчені об’ємні фігури (куб, піраміда, конус, циліндр) ні.
Ставлю за мету домогтися , щоб учень виконував арифметичні дії в межах 20.
Літературне читання:
Словниковий запас збіднений. При читанні плутає букви близькі за звучанням. Прочитане розуміє частково. Прослуханий текст сприймає краще, переказує. Букви знає, утворює з них склади. Читає короткими словами. Дає найпростіші судження вчинків персонажів.
Ставлю за мету розвивати навички свідомого читання.
Українська мова:
Самостійно не пише, лише з допомогою дорослого. Наявні труднощі у списуванні – плутає букви схожі за написанням, дзеркалить. Грамофорні навички та вміння розвинені недостатньо.
Ставлю за мету домогтися, щоб учень оволодів навичками списування та копіювання за зразком.
ЯДС :
Уявлення про навколишній світ не систематизовані. З допомогою виділяє функціональні ознаки предметів, пов’язаних із їх призначенням. З допомогою перераховує відомі властивості без виділення істотних і несуттєвих понять, з допомогою виділяє загальні, істотні ознаки предметів.
Ставлю за мету оволодіти навичками елементарного спостереження.
Мистецтво
Дрібна моторика розвинена слабо, тому працювати з пластиліном та вирізати дрібні елементи не виявляє бажання. Ставлю за мету розвивати дрібну моторику.
Дизайн і технології:
Формуються вміння та навички роботи з ножицями, клеєм, лінійкою; розрізняє різні матеріали для роботи. Створює власні задуми, вироби за інструкцією виготовляє рідко. Організовує робоче місце відповідно до власних потреб визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці. Ставлю за мету розвивати бажання працювати з дрібнішими та чіткішими елементами.
Фізична культура:
Рівень працездатності достатній але ефективність навчальної діяльності низька. Рідко виконує фізичні вправи та фізкультхвилинки . Виявляє інтерес до деяких рухових видів активності, ігор, рідко дотримується встановлених умов та правил гри.
Асистент учителя,
Учень легко вступає в контакт з дорослими. Слухає інструкції, намагається виконувати завдання. Якщо воно здається заскладним, може уникати виконання або звертається за допомогою. Часто забуває послідовність втконання дій. Учень потребує постійної позитивної підтримки та схвалення своїх дій. Невпевнений, спостерігається тривога.
Ставлю за мету навчити переборювати відволкання, перемикти увагу н анові завдання та розподіляти її.
Вчитель іноземної мови:
Нерозвинена дрібна моторика є суттєвою перешкодою при оволодінні графічними навичками на уроці англ мови . Учень пише несвідомо по шаблону за умови утримування його руки вчителем. Має утруднення при виконанні невеликих за обсягом письмових завдань . Учень любить пальчикову гімнастику.
Хлопчик , має труднощі при повторенні репліки діалогу за зразком , потребує значної допомоги вчителя , допускає паузи , лексичні та орфоепічні помилки , записуючи слова іноземною мовою.
Розповідь , усне мовлення уривчасте , багато повторень . Учневі потрібно багаторазове повторення , для того , щоб він усвідомив , записав , вивчив. Учень полюбляє перегляд мультфільмів та вивчення пісенно-ритмічного матеріалу на уроках іноземної мови.
Практичний психолог, :
Учень контактний, вихований, спілкується доброзичливо, комфортно почуває себе серед однокласників. На уроках намагається виконувати інструкцію вчителя, працює старанно. Спостерігаються труднощі при виконанні письмових завдань, швидке пересичення діяльністю. Хлопчик потребує постійної зовнішньої підтримки, заохочення з боку дорослого. Самооцінка занижена. Емоційно-вольова сфера незріла.
Дефектолог,
Звернене мовлення розуміє на рівні простих інструкцій і завдань. У контакт вступає з задоволенням. Суттєві порушення звуковимови,слова вимовляє не чітко.
Ухвалили:
Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які проводили засідання
Посада |
ПІП |
Підпис |
Заступник з НВР |
|
|
Вчитель |
|
|
Асистент вчителя |
|
|
Дефектолог |
|
|
Учитель іноземної мови |
|
|
Психолог |
|
|
Фахівець (консультант)ІРЦ |
|
|
Мама |
|
|
Вчитель музичного мистецтва |
|
|