Розвиток мислення та соціально емоційного інтелекту

Про матеріал
Презентація для використання у роботі з напрямку розвитку духовних цінностей на засадах гуманної педагогіки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ ТА СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДИТИНИКапінус Наталя Вікторівна

Номер слайду 2

Навички XXI сторіччя. Всесвітній економічний форум. Доповідь «Новий погляд на освіту»{9 A46 B21 E-56 F8-4 D8 E-A482-52 B2 F0 B093 E3}Види базової грамотностіКомпетенціїЯкості характеру1. Мовна грамотність1. Критичне мислення1. Допитливість2. Чисельна грамотність2. Креативність2. Ініціативність3. Природно-наукова грамотність3. Комунікація3. Наполегливість4. Комп’ютерна грамотність4. Кооперація4. Адаптивність5. Фінансова грамотність5. Лідерство6. Громадянська та культурна грамотність6. Соціальна та культурна обізнаність

Номер слайду 3

Допитливість – мотор психічного розвитку. Коли розвиток зупиняється, то допитливість вичерпується, а уява перетворюється на старий фільм, який крутять без кінця. Допитливість дарована не кожному і її треба зміцнювати. Причини згасання допитливості: Нетерпіння дорослих, нав'язування пояснень;Вихователі не допомогли знайти поле інтересів, що народжує тисячі запитань. Допитливість поділяється на два види: Інтерес до світу (природа, техніка, мистецтво), що впливатиме на оцінки; Інтерес до людини, яка визначатиме душевні властивості дитини.

Номер слайду 4

Особистість дитини залежить багато в чому не від характеру і не від розуму, а від природних властивостей уяви, від її жвавості, її сили чи слабкостіВнутрішній світ дитини складається з фантастичних уявлень про дійсність. Він знаходиться як на іншій планеті. Успіх виховання залежить немає від матеріальних благ, як від благ уявних. У властивості уяви криються всі таланти (технічні, художні, музичні, просторові). Як можна відчути біль іншої людини? Бо ж у мене нічого не болить! Але я можу уявити чужий біль – і ніби відчувати його – так народжується співчуття…Гра є проявом уяви. Дитина грає не тільки з іграшками, а завжди, щохвилини свого життя! Казки, гра, малювання, ліплення – основа РОЗВИТКУ.

Номер слайду 5

Пристрасть до розвитку (мислення + самопізнання)Розвиток – це взаємозв'язок формально-логічного мислення (абстрактне мислення, пам'ять, увага, спостережливість, наполегливість, зосередженість, когнітивний контроль) та наочно-образного мислення (споглядання, уява, емоційне сприйняття світу, співчуття, чуйність). Розвиток це здатність розрізняти добро і зло у своєму внутрішньому світі, усвідомлення сенсу життя та призначень людини. Розвиток – це здатність виявляти найвищі людські якості.

Номер слайду 6

Мислення починається з подиву. Здивування перед таємницями природи, переживання обряду пізнання служили поштовхом, що пробуджує і активізує дітей. Байдужість приводить клітини кори у пригнічений стан. Слабшає пам'ять, відбувається переривання причинно-наслідкових зв'язків у вирішенні завдань. Робота вчителя – емоційне пробудження розуму. Діти мають навчитися вчитися. Якщо мислення не розвивати на високих ідеях та узагальненнях, воно стає примітивним, не здатним до аналізу навіть тих подій, які відбуваються з його носієм.

Номер слайду 7

Агресія та страх у постійному взаємному посиленні у міру зміни поколінь вбивають у зародку будь-яку думку, змінюючи мозковий базис, пригнічують творчість. Нагальною проблемою сучасності постає культура відносин у сім'ї, а також вчителі та учнів, але великою мірою – людини із самим собою. Стресові недуги – так визначають зараз медики ціле коло хвороб, в основі яких лежить та сама причина – негативні емоції. Страх блокує систему аналізу, паралізує волю, породжує рефлекс підпорядкування. Зміни у функціях мозку стосуються швидкості психічних процесів, асоціації ідей, різко знижується увага, зосередження, пригнічується пам'ять, критичне мислення, різко знижується рівень задоволеності життям, падає успішність.

Номер слайду 8

Кохання і добро«Испытывая желание добра, человек волнуется и это волнение чувствует другой человек. Воспитание сердца – это передача своего волнения. Не желая добра человеку – человека не почувствуешь!» (с) В. О. Сухомлинський«Педагог без любви к ребёнку – всё равно, что певец без голоса, музыкант без слуха, живописец без чувства света!» В. О. Сухомлинський

Номер слайду 9

Світло душіПоведінку людини визначає не рівень освіти, не життєвий досвід, не сімейний стан, не матеріальний статок, а об’єм Світла її Духу и душі. Будь-яка Світла, чиста, добра людина може стати брудною, руйнівною, злою, якщо вона не дбає про постійне наповнення Світлом своїх тіл!Світлі, Чисті, Творчі думки, Слова і вчинки формуються завдяки наповненню Світлою, Чистою, Творчою інформацією.

Номер слайду 10

Нашому освітньому світу не вистачає Світла саме Вашого Серця і Розуму!!!Дитинство потребує щирих Служителів, Захисників і Хоронителів, котрими можете стати тільки Ви!

Номер слайду 11

ДЯКУЄМО ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
14 квітня 2023
Переглядів
238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку