Протоколи засідань учнівської ради

Про матеріал
Пропоную зразок протоколів засідань учнівської ради. Сподіваюсь вони стануть в нагоді молодим педагогам-організаторам.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ

Загальношкільних зборів

 

17 вересня  2015 року        №1

ПРИСУТНІ:  учні 5-11 класів, адміністрація школи, класні керівники, вихователі.

Голова зборів– Звенигородська І.В.

Секретар – Онацька Катерина

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про завдання учнівського самоврядування на 2015-2016 навчальний рік

2.Вибори учнівської ради на 2015-2016 навчальний рік. Інавгурація голови учнівської ради. Призначення заступника голови учнівської ради.

3. Вибори делегатів Загальних зборів КЗ “Нововодолазький СНВК”

 

СЛУХАЛИ:

  1.   Директора Єрмакова С.Ю. , який висловив своє бачення основних напрямків роботи учнівського самоврядування  на 2013-2014 навчальний рік, запевнив присутніх у готовності адміністрації підтримувати і допомагати у вирішенні будь-яких починаннях.

ПОСТАНОВИЛИ:

Прийняти інформацію директора  КЗ”Нововодолазький СНВК” Єрмакова С.Ю.  до уваги та безумовного виконання.

СЛУХАЛИ:

1.Представників від кожного класу: 5 клас – Коротецьку Поліну, 6 клас – Кравцову Аліну  , 7 клас – Харитюка Микиту, 8 клас — Борисенко Дарію, 9 клас – Нестеренко Марину, 10 клас – Кладько Юлію, 11 клас – Король Олену, які запропонували кандидатури від класів до складу учнівської ради.

2. Єрмакова С.Ю., який:

2.1. Затвердив новообраний склад  учнівської ради,відповідно «Положення про вибори органів учнівського самоврядування ДО «Всесвіт» Комунального закладу «Нововодолазький санаторний навчально-виховний комплекс», 

2.2. Затвердив кандидатуру голови учнівської ради Ступки Таїсії  – учениці 11 класу та заступника – Круглої Олександри – учениці 9 класу.

2.3.  Висловив свої побажання щодо роботи новообраної Учнівської ради. Зосередив увагу центру навчання та дисципліни, вказавши на важливість навчання та дисципліни учнівського колективу.

2.4.Призначив консультантів центрів учнівської ради . 

3. Ступку Таїсію  , новообрану голову учнівської Ради, яка подякувала присутніх за довіру і призначила начальників та заступників центрів Учнівської Ради.

 ПОСТАНОВИЛИ:

  1. Прийняти інформацію директора   Єрмакова С.Ю. до уваги та безумовного виконання.
  2. Затвердити наступний склад учнівської ради:

   Голова учнівської ради    Ступка Таїсія

   Заступник голови  Кругла Олександра

ЦЕНТР НАВЧАННЯ ТА ДИСЦИПЛІНИ    

начальник  -  Харченко Дмитро

заступник –   Рябокобила Владислав

САНІТАРНО-ГОСПОДАРЧИЙ  ЦЕНТР   

начальник –   Недорубко Юлія

заступник –   Буряківський Олег

ПРЕС-ЦЕНТР             

Начальник –  Колісник Дарія  

заступник –   Водолажченко Дмитро

СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ  ЦЕНТР

начальник – Єпринцев Владислав

заступник –   Дегтяренко Руслан

ЦЕНТР РОБОТИ  З МОЛОДШИМИ  ШКОЛЯРАМИ

начальник – Коньшина Христина

заступник –   Коротецька Поліна

ЦЕНТР «ДОЗВІЛЛЯ» 

начальник –   Карамушкіна Лілія

заступник  -   Кравцова Аліна

3.Затвердити   склад  консультантів-педагогів:

ЦЕНТР НАВЧАННЯ ТА ДИСЦИПЛІНИ    

Калашник Лариса Борисівна

САНІТАРНО-ГОСПОДАРЧИЙ  ЦЕНТР   

Щербак Ірина Борисівна

ПРЕС-ЦЕНТР             

Буклей Світлана Іванівна

СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ  ЦЕНТР

Скляр Віталій Вікторович

ЦЕНТР РОБОТИ  З МОЛОДШИМИ  ШКОЛЯРАМИ

Лютко Ольга Михайлівна

ЦЕНТР „ДОЗВІЛЛЯ” 

Черниш Ірина Володимирівна

 

СЛУХАЛИ:

1.Директора Юрмакова С.Ю., який ознайомив присутніх із положенням про Раду закладу, повідомив про необхідність обрання делегатів Загальних зборів КЗ «Нововодолазький СНВК» із числа учнівського колективу у кількості 15 чоловік.

2. Класного керівника 10 класу Водолажченко Тетяну Володимирівну  , яка запропонувала обрати делегатів Загальних  зборів   із числа учнів дітей, які увійшли до складу Учнівської ради

ПОСТАНОВИЛИ:

Затвердити склад делегатів Загальних зборів КЗ “Нововодолазький СНВК” учнівського колективу у кількості 15 чоловік:

1. Коротецька Поліна

2. Рябокобила Владислав

3. Буряківський Олег

4. Кравцова Аліна

5. Дегтяренко Руслан

6. Карамушкіна Лілія

7. Коньшина Христина

8. Кругла Олександра

9. Водолажченко Дмитро

10. Недорубко Юлія

11. Нестеренко Марина

12. Єпринцев Владислав

13. Харченко Дмитро

14. Колісник Дар’я

15. Ступка Таїсія.

 

Голова зборів      Звенигородська І.В.

Секретар       Онацька Катерина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

Засідання учнівської ради

 

17 вересня  2016 року        №2

ПРИСУТНІ:   Начальник учнівської ради;

                          заступник начальника учнівської ради; 

                          начальники центрів -6 чоловік;

                          заступники начальників центрів – 6 чоловік;

                          секретар ;

                          консультанти центрів -6 чоловік.    

 

Голова зборів – Ступка Таїсія

Секретар –  Нестеренко Марина

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

        1.Організація конкурсу “Найкращий клас” між класами за завданнями центрів учнівського самоврядування.

        2.Затвердження регламенту та річного плану роботи  учнівської ради .

СЛУХАЛИ:

Голову учнівської ради Ступку Таїсію,  яка довела до відома присутніх  необхідність організації змагань між класами за звання «Кращий клас» по завданнях центрів відповідно Положення про учнівське самоврядування в комунальному закладі “Нововодолазький СНВК”  Харківської обласної ради та ознайомила із положенням про конкурс “Найкращий клас”.

ВИСТУПИЛИ:

      1.Кругла Олександра – заступник голови учнівської ради, яка запропонувала затверджувати завдання центрів на засіданнях ради і розміщувати зміст цих завдань у рейтинговому  екрані змагань, призначивши відповідальним за розміщення змісту завдань секретаря Нестеренко Марину.

     2.Колісник Дарія – начальник прес-центра, яка запропонувала на кожному засіданні учнівської ради підводити підсумки роботи центрів, виставляючи певні бали, фіксуючи це у рейтинговому екрані змагань.  Призначити відповідальним за систематичним виставленням балів до екрану змагань начальників центрів.                    

  ПОСТАНОВИЛИ:

     1. Організувати змагання між 2-4 класами,5-11 класами на звання «Кращий клас» у суспільно-корисній, навчальній, трудовій діяльності.

     2.  Змагання проводити протягом року.

     3.  Закріпити Нестеренко Марину за веденням екрану змагань.

     4 .  Проміжні підсумки змагань підвести у січні ,  а визначення та нагородження  переможців — в травні 2016 року. 

 СЛУХАЛИ:

1. Голову учнівської ради Ступку Таїсію,  яка  запропонувала проект річного плану роботи учнівської ради на 2015-2016 н. р.

2.Харченка Дмитра, який запропонував проводити засідання в останній четвер місяця.

ПОСТАНОВИЛИ:

1.Затвердити річний план роботи учнівської ради на 2015-2016 н.р. (додаток №1)

2. Проводити засідання учнівскої ради в останній четвер місяця.

 

Голова учнівської ради                                  Ступка Таїсія

       

Секретар         Нестеренко Марина

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

Засідання учнівської ради

 

24 вересня  2015 року        №3

ПРИСУТНІ:   Начальник учнівської ради;

                         заступник начальника Учнівської ради;  

                          начальники центрів -6 чоловік;

                          заступники начальників центрів – 6 чоловік;

                          секретар.                         

Голова зборів – Ступка Таїсія

Секретар –  Нестеренко Марина

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  1.  Затвердження планів роботи центрів на жовтень.
  2. Про святкування Дня  працівників освіти.
  3. Завдання центрів на період з 24.09.15. по 22.10.15.

СЛУХАЛИ:

Начальників центрів, які запропонували проект плану роботи    відповідних центрів на жовтень.

ПОСТАНОВИЛИ:

Затвердити  план  роботи  центрів на жовтень.

 

СЛУХАЛИ:

            1.Звенигородську І.В – педагога-організатора, яка повідомила присутніх про те,що відповідно річного плану учнівської ради та загальношкільного плану 02.10.13 відбудеться свято до Дня працівників освіти.

 2. Ступку  Таїсію - голову учнівської ради, яка запропонувала провести в цей день  День самоврядування.

3.Колісник Дарія -  начальника прес-центра , яка запропонував допомогу прес-центра в оформленні актового залу,  декорацій для проведення конкурсу тощо.

 

ПОСТАНОВИЛИ:

1. Затвердити план роботи центрів на жовтень.

2. Провести в закладі день самоврядування  02.10.16 р.

3.  Відповідальним за підготовку та проведення дня самоврядування призначити  заступника голови учнівської ради Круглу Олександру 

 4. Відповідальним за підготовку художніх номерів від початкових класів призначити Коншину Христину — начальника центра роботи з молодшими школярами.

  5 Відповідальними за оформлення актового залу, виготовлення необхідних атрибутів та декорацій призначити начальника прес-центра Колісник Дарію.

СЛУХАЛИ:

      1. Начальника центра навчання та дисципліни Харченка Дмитра, який запропонувала наступні завдання центра на період з   24.09.15. по 22.10.15. конкурс «Шкільний підручник».

     2. Начальника центра «Дозвілля» Карамушкіну Лілію, яка запропонувала наступні завдання   центра на період з  24.09.15. по 22.10.15 :  підготовка художніх номерів до святкового концерту “Зі святом вас, працівники освіти!”

     3. Начальника прес-центра Колісник Дарію, яка запропонував наступні завдання   центру на період з  24.09.15. по 22.10.15 : конкурс вітальних стінгазет “Зі святом вас, працівники освіти!”

     4.Начальника санітарно-господарчого центра Недорубко Юлію, яка запропонувала наступні завдання центра на період  з 24.09.15. по 22.10.15: операція «Різнобарвний квітник».

     5  Начальник спортивно-оздоровчого центра Єпринцева Владислава,  який запропонувала наступні завдання центру на період з 24.09.15. по 22.10.15 :   контроль за наявністю спортивної форми на уроках фізкультури;  контроль за виконанням ранкової зарядки, змагання з волейболу.   

    6 Начальник центра роботи з молодшими школярами Коншину Христину, яка запропонувала наступні завдання центру на період з 24.09.15. по 22.10.15 :   організація рухливих ігор на перервах.

ПОСТАНОВИЛИ:

Затвердити завдання центрів на період з  24.09.15. по 22.10.15

 

Голова Учнівської ради                                   Ступка Таїсія

       

Секретар                  Нестеренко Марина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ

Засідання учнівської ради

 

22 жовтня  2015 року        №4

 

ПРИСУТНІ:   Начальник учнівської ради;

                          заступник начальника учнівської ради;  

                          начальники центрів -6 чоловік;

                          заступники начальників центрів –6 чоловік;

                          секретар ;

                          Л.Б.Калашник  - консультант центра навчання та

                          дисципліни                                                    

Голова зборів – Ступка Таїсія

Секретар –  Нестеренко Марина

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

  • 1. Підведення підсумків роботи центрів за період  з 24.09.15. по 22.10.15.
  • 2. Завдання центрів на період з 22.10.15. по 26.11.15.
  • 3. Робота центра навчання та дисципліни. Розгляд поведінки порушників дисципліни.

СЛУХАЛИ:

 

 Начальників центрів, які підвели підсумки роботи відповідних центрів за період з 24.09.15. по 22.10.15 , виставивши   бали 2-11 класам відповідно критеріїв оцінювання, прописаних в Положенні  конкурсу «Кращий клас».

ПОСТАНОВИЛИ:

 

   1.Затвердити бали, виставлені центрами за період з 24.09.15. по 22.10.15. року, а саме:

          5 клас - 140  балів,

          6 клас - 125 балів,

          7 клас - 130 балів,

          8 клас -150  балів

          9 клас - 160 балів,

          10 клас -  170 балів,

                 11 клас - 175 балів.

        2. Висвітлити результати оцінювання до рейтингового екрану змагань.

СЛУХАЛИ:

  1 Начальника центра навчання та дисципліни Харченка Дмитра , який запропонува  наступні завдання центра на період з   22.10.15. по 26.11.15.

 -контроль за своєчасним відвідуванням уроків та занять самопідготовки;

-рейд-перевірка «Шкільна форма»;

-конкурс «Кращий зошит».

     2  Начальника центра «Дозвілля» Карамушкіну Лілію, яка запропонувала наступні завдання   центру на період з 22.10.15. по 26.11.15.

підготовка та проведення конкурсу “Міс Школи 2016 ”

 3 Начальника прес-центра Колісник Дарію , яка  запропонував наступні завдання   центру на період з 22.10.15. по 26.11.15 

-збір інформації для шкільної газети “Голос ради”

  4 Начальника санітарно-господарчого центра Недорубко Юлію , яка запропонувала наступні завдання центра на період  з 22.10.15 по 26.11.15 : конкурс «Найкраща кімната» 22.10.15. по 26.11.15.

5  Начальника спортивно-оздоровчого центра Епринцева Владислава, який запропонував  наступні завдання центра на період з 22.10.15 по 26.11.15 :    -контроль за виконанням ранкової зарядки.   

    6 Начальник центра роботи з молодшими школярами Коншина Христина, яка запропонувала наступні завдання центру на період з 22.10.15 по 26.11.15 :  

-організація рухливих ігор на перервах;

-контроль роботи вожатих.

ПОСТАНОВИЛИ:

Затвердити завдання центрів на період з 22.10.15 по 26.11.15.

 

 СЛУХАЛИ:

Харченка Дмитра - начальника центра навчання і дисципліни, який вказав на успіхи та проблеми в роботі центра та висловила бачення шляхів вирішення проблем.

Л.Б. Калашник – консультанта центра навчання та дисципліни, яка повідомила присутніх про явні приклади частих нарікань зі сторони педагогів на поведінку   таких  учнів, як Тугай Олег,  Проценко Іван, Кодек Руслан і попросила учнівську раду розібрати поведінку цих учнів на засіданні.

 ВИСТУПИЛИ:

Тугай Олег, Проценко Іван, Кодек Руслан, які пообіцяли виправити свою неналежну поведінку.

ПОСТАНОВИЛИ:

 

1. Роботу центра навчання та дисципліни вважати належною. Центру працювати в тому ж напрямку.

2. Дати можливість учням: Тугаю Олегу,  Проценко Івану, Кодеку Руслану виправити свою поведінку.

 

Голова учнівської ради                                 Ступка Таїсія

       

Секретар                 Нестеренко Марина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ПРОТОКОЛ

Засідання учнівської ради

 

26 листопада 2015 року        №5

 

ПРИСУТНІ:   Начальник учнівської ради;

                          заступник начальника учнівської ради;

                          начальники центрів -5 чоловік;

                          заступники начальників центрів – 3 чоловік;

                          секретар ;

 

Голова зборів –  Ступка Таїсія

Секретар –   Нестеренко Марина

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Підведення підсумків роботи центрів за період   з  22.10.15 по 26.11.15.

 2. Завдання центрів на період з 26.11.15. по  24.12.15.

3. Про роль управлінської ради у підготовці та проведенні шкільних лінійок.

СЛУХАЛИ:

Начальників центрів, які підвели підсумки роботи відповідних центрів за період з 22.10.15 по 26.11.15., виставивши   бали 2-11 класам відповідно критеріїв оцінювання, прописаних в Положенні  конкурсу «Кращий клас».

ПОСТАНОВИЛИ:

         1.Затвердити бали, виставлені центрами за період з 22.10.15 по 26.11.15, а саме:

          5 клас - 335 балів,

          6 клас - 280  балів,

          7 клас - 145 балів,

           8 клас - 325 балів

          9 клас – 265  балів,

          10 клас -195   балів,

                11 клас – 280 балів.

        2. Висвітлити результати оцінювання до рейтингового екрану змагань.

 

СЛУХАЛИ:

 1. Начальника центра навчання та дисципліни Харченка Дмитра , який запропонувала наступні завдання центра на період з 26.11.15. по  24.12.15.

 -контроль за відвідуванням уроків та занять самопідготовки.

2.  Начальника центра «Дозвілля» Карамушкіну Лілію, яка запропонувала наступні завдання   центра на період з 26.11.15. по  24.12.15.: - конкурс віршів «Жнива скорботи», присвячений Дню пам’яті жертвам голодомору

3. Начальника прес-центра Колісник Дарію , яка запропонувала наступні завдання центра на період з  26.11.15. по  24.12.15.:  конкурс малюнків «Проект монументу «Пам’яті жертвам голодомору»

 4. Начальника санітарно-господарчого центра Недорубко Юлію, яка запропонувала наступні завдання центра на період з 26.11.15. по 24.12.15.: конкурс «Краща кімната  гуртожитку»

 5. Начальник спортивно-оздоровчого центра Епринцева Владислава, який запропонував наступні завдання центра на період з  26.11.15. по  24.12.15.:   

 - Контроль за виконанням  ранкової зарядки;

- Змагання з тенісу

 6. Начальник центра роботи з молодшими школярами Коншина  Кристина , яка запропонувала наступні завдання центра на період з 26.11.15. по  24.12.15.: -  веселі старти;

-допомога у проведенні місячника початкової освіти.

- організація рухливих ігор під час перерв.

ПОСТАНОВИЛИ

1. Затвердити завдання центрів на період з  26.11.15. по  24.12.15.

 2. Висвітлити план роботи центрів на період з 26.11.15. по  24.12.15.  в рейтинговий екранах змагань

 ВИСТУПИЛИ:

 І.В. Звенигородська  – педагог-організатор, яка донесла до відома присутніх важливість управлінської ради у підготовці та проведенні шкільних лінійок.

 СЛУХАЛИ:

1.Ступку Таїсію , голову учнівської ради, яка запропонувала   проводити лінійки начальникам центрів, які могли знайомити класні колективи з планом роботи центрів на тиждень,  проводити нагородження переможців конкурсів. 

2.Колісник Дарію, начальника прес-центру, яка зобов’язалася  вчасно виготовляти грамоти та дипломи для нагородження .

ПОСТАНОВИЛИ:

 

1. Призначити Ступку Таїсію відповідальною за належну організацію проведення шкільних лінійок.

                                                                                  Постійно

      2.Прес-центру своєчасно випускати  дипломи та грамоти.

                                                                                Постійно

Голова учнівської ради                               Ступка Таїсія

       

Секретар                        Нестеренко Марина 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чернецька Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
17203
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку