Проведення діалогу / сюжетно-рольової гри на тему «Чого я хочу навчитися у школі?» (Нова українська школа)

Про матеріал


Проведення діалогу

/ сюжетно-рольової гри на тему

«Чого я хочу навчитися у школі?»

Нова українська школа

Перегляд файлу

 Проведення діалогу / сюжетно-рольової гри на тему «Чого я хочу навчитися у школі?»

Варіант 1

Розкажіть, що дорогою до школи ви почули розмову між двома учнями і стисло перекажіть її зміст:

Марійка:

Як добре,що люди придумали школу.

Я так люблю ходити до школи. Стільки нового пізнаю щодня!

А ти?

Остап:

Я? Не знаю...

Я хотів би, щоб ще тривали літні канікули.

Надворі так гарно! Можна плавати в річці,

мандрувати,вранці не треба нікуди поспішати!

А зараз треба раненько вставати і йти до школи...

Марійка:

А я встаю вранці і думаю, скільки всього цікавого мене чекає в

школі...

Запропонуйте учням допомогти Марійці переконати Остапа в тому, що у

школі цікаво і можна багато навчитися та цікаво провести час.

 

Пари для діалогу

можна дібрати таким способом:

-Учні виходять на вільний від столів простір класу.

-Учні рухаються в цьому просторі хаотично,поки вчителька не плесне один

раз в долоні.

-Тоді учні зупиняються й обговорюють окреслену проблему з тим, хто опинився

до нього найближче.

-Приблизно через хвилину вчителька плескає у долоні двічі.

Усі знову продовжують рухатися хаотично.

-Учителька знову плескає в долоні один раз.

Учні знову зупиняються для створення діалогу із тим, хто поруч.

- Після третього разу вчителька просить усіх сісти за парти.

-Учителька запрошує кількох учнів поділитися власними або зібраними під

час гри ідеями з усім класом.

 

Варіант 2

Запропонуйте учням послухати вірш про школу і зорганізуйте учнів у

пари для проведення діалогу, навіяного роздумами про вірші і про те,

навіщо мені школа:

Я іду до школи

Я до школи поспішаю,

Все довкола розглядаю:

Як пливуть хмарки перлисті,

Як роса блищить на листі,

Як маленький сірий котик

Вимиває вранці ротик,

Як біжать автомобілі,

Як цвітуть ромашки білі.

Я веселу вдачу маю:

Всім -  усім добра бажаю!

          М. Чумарна

Цей вірш варто вивчити з дітьми, використавши картинки

- «нагадувалки»

(учителька  добирає завчасно або малює, зачитуючи вірш).

 

 

Школа

Школо наша, школо,

Приголуб нас, мила,

Пригорни усіх нас,

Як голуб під крила.

Ти нас всіх научиш,

Як у світі жити,

Як зло оминати,

Як добро чинити.

Бджілоньки  –на квіти,

Дітоньки — до школи.

Там збирають мудрість,

Як мед в полі бджоли.

                         Марійка Підгірянка

 

Когось вона навчить, як в світі жити,

Новини розповість, розкриє тайни,

Інакший світ вона зуміє нам відкрити,

Глибокі мудрості покаже океани...

А нам без неї світ тіснішим стане!

                                    М. Чумарна

 

Варіант 3

Проведіть сюжетно

-рольову гру «Казкова школа», запропонувавши учням

обрати собі роль улюбленого казкового персонажа. Можна підготувати

умовний реквізит, який би нав’язував до певних ролей, і запропонувати учням

обрати їх.

 

Серед ролей нехай би була і роль Мудрої Сови чи Царя Звірів Лева (із

відповідним реквізитом), цю роль обрала би для себе вчителька.

Завдання для учнів: переконати Мудру Сову в тому, що казковий персонаж

справді хоче ходити до школи, бо .... (діти подають свої аргументи).

 

docx
Додано
15 березня 2018
Переглядів
3869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку