Математика 2 клас
Тема. Прямокутник. Квадрат. Розв’язання складених задач.
Мета. Формування компетенцій:
предметних:
навчити розрізняти прямокутник та квадрат, порівнювати периметри прямокутників; закріпити уміння розв’язувати складені задачі та вирази із змінною;
ключових:
уміння планувати власні дії, співпрацювати у парах та групах;
екологічних:
виховувати бережне ставлення до птахів та тваринного світу.
Обладнання. Презентація до уроку, картки для усного рахунку (робота у групах), картки та наліпки для самооцінювання, цеглинки «Лего» для аналізу задач.
Хід уроку
І. Оргмомент
- Діти, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- Що потрібно для того, щоб досягти своєї мети? ( Бути уважними, старанними, толерантними, кмітливими).
- Бажаю вам успіху!
ІІ. Повідомлення теми уроку
-Сьогодні я навчу вас розрізняти прямокутник та квадрат, порівнювати периметри прямокутників, будемо продовжувати розв’язувати складені задачі, працювати в групах та парах.
ІІІ. Усний рахунок
І група
25
1 |
|
|
5 |
12 |
|
|
20 |
ІІ група
36
15 |
|
|
1 |
30 |
|
|
6 |
ІІІ група 48
11 |
|
|
40 |
16 |
|
|
1 |
ІV група 54
|
50 |
1 |
|
|
42 |
13 |
|
V група
63
60 |
|
|
1 |
12 |
|
|
28 |
-Просигналізуйте, якщо група вже виконала завдання та йдіть до дошки для презентації виконаного.
( Після презентації завдань)
-Якщо завдання виконано правильно, поставте собі «+» на наліпці (самооцінювання).
2. Розв’яжіть задачу:
У понеділок Сергійко нагодував 1 горобчика, у вівторок -2 синичок, у середу – 3 горобчиків, у четвер-…Продовжіть послідовність та скажіть, скільки пташок нагодував хлопчик за тиждень?
ІV. Каліграфічна хвилинка
28
V. Робота у парах
-Розв’язати приклади та зробити взаємоперевірку – с.73 № 6.
-Якщо приклади обчислені правильно, поставте на наліпці «+» ( і так формувальне оцінювання до кінця уроку).
Фізкультхвилинка
VІ. Робота над задачами
-Чим відрізняються фігури?
-Як знайти периметр прямокутника?
Р1=1+4+1+4=10 (см)
Р2=1+7+1+7=16(см)
Р1<Р2
а) Гра «Аналізуємо задачу»
-Я називаю етап роботи над задачею, а ви показуєте цеглинку відповідного кольору:
ознайомлення з задачею (червоний)
умова ( оранжевий)
запитання задачі (жовтий)
розв’язання ( зелений)
відповідь ( синій)
б) Гра «Зроби дію»
- Я показую цеглинку, а ви робите відповідну дію:
зелений
синій
(Діти розв’язують задачу та пишуть відповідь)
Відповідь: 70 учнів у лісовій школі.
Перевірка розв’язання задачі. Відмітка результату на наліпці.
VІІ. Підсумок уроку. Самооцінювання.
-Діти, чи справдилися ваші очікування від уроку?
-В кого є бажання проаналізувати свою роботу на уроці?
- Підійдіть до дошки та наклейте свою наліпку до відповідних карток («Супер!», «Я гарно попрацював!», «Можу краще!)