Прямокутник. Квадрат. Розв'язання складених задач. 2 клас

Про матеріал
Урок розроблено за НУШ з використання формувального оцінювання. Комбінований урок з математики.
Перегляд файлу

Математика    2 клас

Тема. Прямокутник. Квадрат. Розв’язання складених задач.

Мета. Формування компетенцій:

предметних:

навчити розрізняти прямокутник та квадрат, порівнювати периметри прямокутників; закріпити уміння розв’язувати складені задачі та вирази із змінною;

ключових:

уміння планувати власні дії, співпрацювати у парах та групах;

екологічних:

виховувати бережне ставлення до птахів та тваринного світу.

Обладнання. Презентація до уроку, картки для усного рахунку (робота у групах), картки та наліпки для самооцінювання, цеглинки «Лего» для аналізу задач.

Хід уроку

 

І. Оргмомент

- Діти, чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

- Що потрібно для того, щоб досягти своєї мети? ( Бути уважними, старанними, толерантними, кмітливими).

- Бажаю вам успіху!

ІІ. Повідомлення теми уроку

-Сьогодні я навчу вас розрізняти  прямокутник та квадрат, порівнювати периметри прямокутників, будемо продовжувати розв’язувати складені задачі, працювати в групах та парах.

ІІІ. Усний рахунок

  1. -Об’єднайтеся в групи, ознайомтесь із завданням на картках, вставте пропущені числа. Тоді ви знайдете притулок пташкам та теплий затишок взимку.

І група

                 25

1

 

 

5

12

 

 

20

                                                                                              ІІ група

                                                                                                               36

15

 

 

1 

30

 

 

6

ІІІ група    48

11

 

 

40

16

 

 

1

                                                                                         ІV група        54

 

50

1

 

 

42

13

 

V група

                  63

60

 

 

1

12

 

 

28

 

-Просигналізуйте, якщо група вже виконала завдання та йдіть до дошки для презентації  виконаного.

( Після презентації завдань)

-Якщо завдання виконано правильно, поставте собі «+» на наліпці (самооцінювання).

2. Розв’яжіть задачу:

У понеділок Сергійко нагодував 1 горобчика, у вівторок -2 синичок, у середу – 3 горобчиків, у четвер-…Продовжіть послідовність та скажіть, скільки пташок нагодував хлопчик за тиждень?

ІV. Каліграфічна хвилинка

  • Давайте каліграфічно пропишемо число, яке є відповіддю попередньої задачі:

28

 

V. Робота у парах

-Розв’язати приклади та зробити взаємоперевірку – с.73 № 6.

-Якщо приклади обчислені правильно, поставте на наліпці «+»  ( і так формувальне оцінювання до кінця уроку).

Фізкультхвилинка

  • Встати дітям І ряду (потім так само дітям ІІ та ІІІ  ряду) підійти до кошика, зробити якійсь рух і вибрати: дівчаткам квадрат, а хлопчикам прямокутник. Сісти на свої місця та обмінятися фігурами. Тихенько порадитися, чим фігури відрізняються.

VІ. Робота над задачами

  1. с. 73 №4.

-Чим відрізняються фігури?

-Як знайти периметр прямокутника?

Р1=1+4+1+4=10 (см)

Р2=1+7+1+7=16(см)

     Р1<Р2

  1. с. 73 №5. 

а) Гра «Аналізуємо задачу»

-Я називаю етап роботи над задачею, а ви показуєте цеглинку відповідного кольору:

ознайомлення з задачею         (червоний)

умова                                          ( оранжевий)

запитання задачі                      (жовтий)            

розв’язання                               ( зелений)

відповідь                                    ( синій)

б) Гра «Зроби дію»

- Я показую цеглинку, а ви робите відповідну дію:

зелений

синій

(Діти розв’язують задачу та пишуть відповідь)

  1. 20-5= 15(уч.)
  2. 20+15=35(уч.)
  3. 20+15+35=70(уч.)

Відповідь: 70 учнів у лісовій школі.

Перевірка розв’язання задачі. Відмітка результату на наліпці.

 

VІІ. Підсумок уроку. Самооцінювання.

-Діти, чи справдилися ваші очікування від уроку?

-В кого є бажання проаналізувати свою роботу на уроці?

- Підійдіть до дошки та наклейте свою наліпку до відповідних карток («Супер!», «Я гарно попрацював!», «Можу краще!)

 

docx
Додав(-ла)
Тетяна Гуменюк
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2020
Переглядів
2135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку