Однією з умов успішної виховної діяльності з учнями є вивчення стану й ефективності виховного процесу класу. Саме цей пункт плану дає можливість класному керівнику ретельно проаналізувати інформацію про розвиток особистості учнів зокрема та формування колективу класу в цілому. А також стан і результати виховного процесу за минулий навчальний рік.
Психолого-педагогічна характеристика 5 класу
Всі учні класу мають громадські обов’язки, всі добросовісно ставляться до їх виконання.
3.1.В учнів класу різний тип темпераменту: сангвінік – Стерпу К,Сульженко Л,.; флегматик – Порєцков В.,...; хорелик – Іщенко Р, Приступа В,; меланхолік – Терзян Т.. Від цього в основному залежать і моральні якості учнів.
4.1.В більшості учнів переважає слуховий вид сприйняття, розвинена образна і логічно-змістовна пам’ять. Вони вміють абстрактно мислити, узагальнювати і робити висновки з почутого.
4.2.Рівень інтелектуального розвитку учнів класу переважно достатній
Батьки всіх учнів є активними учасниками класних справ і заходів. Вони цікавляться життям класу і школи, приймають активну участь , завжди відвідують батьківські збори. Батьки учнів налаштовані досить позитивно й прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування в школі їх дітей. Досить толерантно батьки реагують на критику поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та всунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично в телефонному режимі відбувається спілкування батьків із класним керівником, наслідком якого є коригування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.
Отже учні класу дружні, згуртовані, мають лідера. Більшість учнів класу мають високий і достатній рівень знань .