Психолого- педагогічна характеристика класу

Про матеріал

Однією з умов успішної виховної діяльності з учнями є вивчення стану й ефективності виховного процесу класу. Саме цей пункт плану дає можливість класному керівнику ретельно проаналізувати інформацію про розвиток особистості учнів зокрема та формування колективу класу в цілому. А також стан і результати виховного процесу за минулий навчальний рік.

Перегляд файлу

Психолого-педагогічна характеристика 5 класу

  1. Загальні відомості про клас.
    1.        В класі 7 учнів 4 хлопців і 3 дівчат.
  2. Соціально-психологічні особливості.
    1.        В колективі  визначився чіткий лідер, який  позитивно впливає на діяльність і поведінку учнів. Ізольованих і зневажених  немає. В класі панує товариська атмосфера.
    2.        Учні класу є найбільш активними учасниками загальношкільних закладів спортивного та екологічного напрямку. Учні класу задіяні у різних гуртках, що впливає на фізичний і інтелектуальний розвиток, формує самопізнання і самоаналіз учнів.
    3.        Відносини учнів класу з іншими учнями школи дружні, товариські. До батьків, вчителів більшість учнів ставляться з повагою.
    4.        У роботі з батьками переважали такі форми роботи, як батьківські  збори(загальношкільні та класні), родинно-сімейні свята, загальношкільні та класні заходи, індивідуальні зустрічі, відвідування сімей  учнів та інше.
    5.        Соціально-психологічний мікроклімат у класі став сприятливішим. У взаємовідносинах між учнями прослідковується доброзичливість, ввічливість, тактовність та повага, особливо у стосунках хлопців до дівчат.

Всі учні класу мають громадські обов’язки,  всі добросовісно ставляться до їх виконання.

  1. Особистісні риси учнів класу.
    1.      В учнів класу різні інтереси, ідеали і переконання. Наприклад Порєцкова В. цікавить навчання і він переконаий, що воно допоможе в майбутньому досягти успіхів. Іщенко Р. і Приступа В. захоплюються спортивними іграми і їх кумирами є спортивні лідери.

3.1.В учнів класу різний тип темпераменту:  сангвінік – Стерпу К,Сульженко Л,.; флегматик – Порєцков В.,...; хорелик  – Іщенко Р, Приступа В,; меланхолік – Терзян Т.. Від цього в основному залежать і моральні якості учнів.

  1. Пізнавальні особливості учнів класу.

4.1.В більшості учнів переважає слуховий вид сприйняття, розвинена образна і логічно-змістовна пам’ять. Вони вміють абстрактно мислити, узагальнювати і робити висновки з почутого.

4.2.Рівень інтелектуального розвитку учнів класу переважно достатній

  1. Участь батьків у житті класу.

Батьки всіх  учнів є активними учасниками класних справ і заходів. Вони цікавляться життям класу і школи, приймають активну участь , завжди відвідують батьківські збори. Батьки учнів налаштовані досить позитивно й прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування в школі їх дітей. Досить толерантно батьки реагують на критику  поведінки їх дітей, прагнуть збагнути та всунути причини, що викликають подібну ситуацію. Систематично в телефонному режимі відбувається спілкування батьків із класним керівником, наслідком якого є коригування поведінки учнів та їх ставлення до навчання.

 

  1. Педагогічні висновки:

Отже учні класу дружні, згуртовані,  мають лідера. Більшість учнів класу мають високий і достатній рівень знань .

 

  1. Завдання на 2017-2018 н. р.:
  • створення умов для максимального розвитку учнів,
  • розкриття їхніх талантів, визначеність у професії, а також для нормального духовного, розумового та фізичного вдосконалення.
  • створення моделі учнівського самоврядування класу

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
8869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку