Психолого-педагогічна характеристика класу

Про матеріал
Матеріал містить Психолого-педагогічну характеристику класу: загальні відомості про клас, соціально-психологічні та пізнавальні особливості учнів.
Перегляд файлу

ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу

 

 

 

І.  Загальні відомості про клас

В  класі навчається  11 учнів, з них  3 дівчинки  і  8 хлопчиків. В цьому році прибув 1 учень ////////// На 1 вересня 7 років мають 10 учнів. 8 років має 1 учень  . Учні  дотримуються правил поведінки на уроці та перерві.   Фізичний розвиток учнів задовільний. 

 

ІІ.  Соціально-психологічні особливості учнів

Загалом стосунки у класі товариські,  приятельські ,  діти  дружать,  проте і конфліктні ситуації мають місце.  Дівчата і хлопці товаришують між собою.   Лідера в класі одноосібного немає. Хоче бути і намагається ним бути  ////////////  Проте багато дітей не виявляють бажання спілкуватися, грати з ним.  Спостерігається зв’язок з учнями 3 класу. Цьому сприяли загальні ігри.

 

ІІІ.  Особистісні риси учнів класу

Учнів класу пов’язують спільні інтереси:  ігри на перервах, сусідство на вулиці, сидіння за партою. Товаришують і  в школі й поза нею. Яскраво виражена  дружня група хлопчиків  ////                      .  та дружня пара            і                  . Діти  в основному мають задовільний  рівень активності. Гіперактивний   //////   ///////має вади мовлення.  Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру. Інколи забувають про чергування в класі та їдальні,  прибирання в ігровому куточку. Виявляє бажання прибирати в зонах класу  ///////////. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри. Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, осуджують грубість, жорстокість. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.  

 

IV.  Пізнавальні особливості учнів класу

Всі учні   мають правильну мотивацію навчання в школі.  ///////////// інколи не виявляє наміру працювати на уроці. Хорошi здiбностi до навчання проявляють  ///////////////////     Труднощi  пiд час письма має  //////////   Всі учні   вміють читати, списувати, писати під диктовку, виконувати обчислювальні навички. Самостійно працювати не завжди вдається, потебують допомоги вчителя ////////////. Охайно працює в зошиті ////////  Учні мають нестійку увагу, хоча можуть зосередитись на вказівці вчителя. Хорошу пам’ять має  ///////////// вчить вірші за власним бажанням. Важко переказувати зміст прочитаного твору  /////////////   Учням подобається виконувати  доручення  в класі.

V.  Участь батьків у житті класу, школи           

 Батьки учнів зацікавлені  в організованості класного колективу, у  навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процессу. Робота батьківського комітету   задовільна.Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Активні у допомозі ////////////////

 

VІ.  Педагогічні висновки.

Брати активну участь у класних та загальношкільних заходах.

Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.

Організовувати колективні творчі справи

Співпрацювати з шкільним психологом.

 Проводити  індивідуальну роботу з учнями та надавати допомогу.

Співпрацювати з батьками учнів                                                                              Утверджувати  в свідомості і почуттях особистості національно-патріотичних  цінностей.