ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу
І. Загальні відомості про клас
В класі навчається 11 учнів, з них 3 дівчинки і 8 хлопчиків. В цьому році прибув 1 учень ////////// На 1 вересня 7 років мають 10 учнів. 8 років має 1 учень . Учні дотримуються правил поведінки на уроці та перерві. Фізичний розвиток учнів задовільний.
ІІ. Соціально-психологічні особливості учнів
Загалом стосунки у класі товариські, приятельські , діти дружать, проте і конфліктні ситуації мають місце. Дівчата і хлопці товаришують між собою. Лідера в класі одноосібного немає. Хоче бути і намагається ним бути //////////// Проте багато дітей не виявляють бажання спілкуватися, грати з ним. Спостерігається зв’язок з учнями 3 класу. Цьому сприяли загальні ігри.
ІІІ. Особистісні риси учнів класу
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: ігри на перервах, сусідство на вулиці, сидіння за партою. Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражена дружня група хлопчиків //// . та дружня пара і . Діти в основному мають задовільний рівень активності. Гіперактивний ////// ///////має вади мовлення. Учні можуть організовувати самостійно робоче місце, підготуватись до наступного уроку, прибрати робочі місця після уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва, перевдягтись на фізкультуру. Інколи забувають про чергування в класі та їдальні, прибирання в ігровому куточку. Виявляє бажання прибирати в зонах класу ///////////. На перервах учні можуть організуватись і пограти в ігри. Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, осуджують грубість, жорстокість. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та зі старшими.
IV. Пізнавальні особливості учнів класу
Всі учні мають правильну мотивацію навчання в школі. ///////////// інколи не виявляє наміру працювати на уроці. Хорошi здiбностi до навчання проявляють /////////////////// Труднощi пiд час письма має ////////// Всі учні вміють читати, списувати, писати під диктовку, виконувати обчислювальні навички. Самостійно працювати не завжди вдається, потебують допомоги вчителя ////////////. Охайно працює в зошиті //////// Учні мають нестійку увагу, хоча можуть зосередитись на вказівці вчителя. Хорошу пам’ять має ///////////// вчить вірші за власним бажанням. Важко переказувати зміст прочитаного твору ///////////// Учням подобається виконувати доручення в класі.
V. Участь батьків у житті класу, школи
Батьки учнів зацікавлені в організованості класного колективу, у навчанні та вихованні своїх дітей, а тому є активними учасниками освітнього процессу. Робота батьківського комітету задовільна.Ставлення до школи проявляється у співпраці та взаєморозумінні. Активні у допомозі ////////////////
VІ. Педагогічні висновки.
Брати активну участь у класних та загальношкільних заходах.
Створити позитивний мікроклімат в учнівському колективі.
Організовувати колективні творчі справи
Співпрацювати з шкільним психологом.
Проводити індивідуальну роботу з учнями та надавати допомогу.
Співпрацювати з батьками учнів Утверджувати в свідомості і почуттях особистості національно-патріотичних цінностей.