Психолого-педагогічний консиліум «Педагог як майстер спілкування»

Про матеріал
Педагогічне спілкування – це система соціально-психологічної взаємодії між учителем та учнем, спрямована на створення оптимальних соціально-психологічних умов для спільної діяльності. Для цього потрібно уміти : Оперативно та правильно орієнтуватися в постійно змінюваних умовах спілкування; Знаходити відповідні комунікативні засоби, які відповідали б його індивідуальності та індивідуальним особливостям учня; Постійно відчувати і підтримувати зворотній зв’язок у спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічний консиліум «Педагог як майстер спілкування»«Будь-яка людська діяльність не можлива поза спілкуванням»О. О. Леонтьєв

Номер слайду 2

Педагогічне спілкування – це система соціально-психологічної взаємодії між учителем та учнем, спрямована на створення оптимальних соціально-психологічних умов для спільної діяльності. Для цього потрібно уміти : Оперативно та правильно орієнтуватися в постійно змінюваних умовах спілкування; Знаходити відповідні комунікативні засоби, які відповідали б його індивідуальності та індивідуальним особливостям учня; Постійно відчувати і підтримувати зворотній зв’язок у спілкування.

Номер слайду 3

Педагогічне спілкування. Професійне. Не професійне Сприятливий психологічній клімат; Допомагає засвоєнню знань; Сприяє формуванню ціннісних орієнтацій; Допомагає самоутвердженню школяра в колективі; Породжує страх, невпевненість; Спричиняє зниження працездатності; Спричиняє небажання думати та діяти самостійно; Спричиняє негативне ставлення до вчителя, навчання;

Номер слайду 4

Педагогічну діяльність характеризують наступною структурою комунікативного впливу: ХТО - педагог КОМУ - учень ЩО - навчальний матеріал ЯК – засіб спілкування ЕФЕКТИВНІСТЬ ПОВІДОМЛЕННЯ – сприйняття учнем змісту, який передається педагогом

Номер слайду 5

Спілкування вчителя може бути: Функціонально-рольовим – спілкування суто ділове, стандартизоване, особисті мотиви, ставлення педагога й учня не враховуються і не виявляються. Особистісно-орієнтовним – передбачає виконання певних функцій з виявом особистого ставлення, почуттів. Головна його мета спрямована не так на виконання завдань, як на розвитку особистості учня.

Номер слайду 6

Психологічний портрет учителя4 Відкритість1235 Доступність. Справедливість. Зацікавленість. Готовність допомогти учням

Номер слайду 7

Бар'єри спілкуванняце перешкоди, що спричиняють опір партнера на співрозмовника. 4 Соціальний1235 Фізичний. Смисловий. Естетичний. Емоційний

Номер слайду 8

Малоефективні моделі спілкування«Монблан»;«Китайська стіна»;«Локатор»;«Робот»;«Я сам»;«Гамлет»;«Друг»;«Тетерук».

Номер слайду 9

Моделювання педагогом майбутнього спілкування; «Комунікативна атака» - це встановлення емоційного і ділового контакту; Керування спілкуванням – це свідома і цілеспрямована організація взаємодії з корегуванням процесу спілкування, відповідно до йогом мети; Аналіз спілкування – це порівняння мети, засобів з результатами взаємодії, моделювання подальшого спілкування. Структура педагогічного спілкування

Номер слайду 10

Пам'ятка вчителя Найвища цінність – це особистість учня; Сприймай дитину серцем і розумом; Виховуй власним прикладом; Будь невтомним мислителем, шукачем знань; Учитель – це усмішка, радість, спокій і підтримка.

pptx
Додано
6 січня 2022
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку