Ранкова зустріч "Безпека в школі. Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір'ї"

Про матеріал

Дитині , насправді, важко розрізнити такі поняття як "безпека" та "небезпека". Тільки розв'язок ситуативних завдань, життєвих випадків допоможе учневі орієнтуватися на шкільному подвір'ї, допоможе вибрати вірний шлях у розв'язку проблеми, що можна робити на шкільному подвірї, як з користю використати оточуючий простір.

Перегляд файлу

 

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

Тема. Безпека в школі. Безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір’ї.

Мета.

  • Узагальнити знання дітей про правила безпечної поведінки на шкільному подвір’ї.
  • Визначити разом з дітьми безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір’ї.
  • Формувати навички безпечної поведінки на перервах, в позаурочний час.
  • Спонукати дітей дотримуватися правил безпечної поведінки, як запоруки фізичного здоров’я.
  • Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих людей.

Обладнання. Спортивний інвентар на шкільному майданчику. Правила поведінки на шкільному майданчику.

Місце проведення. Шкільний парк, «Куточок мрій».

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Психологічна гра «Подаруй посмішку». (Діти стають у коло, беруться за руки, промовляючи слова, що вони дарують посмішку).

ІІ. Оголошення теми.

  • Відгадайте загадку.

Стоїть вулик при дорозі,

Уночі завжди порожній. (Школа)

  • З яких частин складається навчальний процес? (Уроки, перерви)
  • Що ви робите на уроках?
  • Що ви робите під час перерв? (На перерві слід поводитися так, щоб уникати травм).
  • Сьогодні ми узагальнимо знання про правила безпечної поведінки під час перерв на вулиці.

ІІІ. Основна частина.

1. Бесіда  та встановлення атрибутів.

  • З якими правилами поведінки в школі ви вже знайомі? (Правила поведінки під час уроків; з правилами поведінки в їдальні, у спортивному залі, на перерві, на сходах, на ганку школи).
  • Школа – це не тільки приміщення, а й великий материк Знань. Знання потрібні усім, особливо про особисту безпеку. Ми розпочинаємо подорож.
  • На якому транспорті ви б хотіли мандрувати? (На ракеті)
  • Визначайтеся з екіпажами, капітанами та назвами космічних ракет.
  • Розпочинаємо подорож у Країну Безпеки, що на материку Знань.

2. Уявна подорож на космічній ракеті.

- Закрийте очі. Уявіть, що ви летите над просторами нашої країни. Світить яскраве сонце. Земля оповита зеленими лісами, голубими ріками, високими горами. Але що це? Щось незвичайне, ні на що не схоже! Це материк Знань.

- Увага!!! Приземлення у Країні безпеки.

- Доброго дня, шановні земляни. Раді вас вітати у Країні Безпеки.

3. Визначення небезпечних місць на спортивному майданчику.

- Небезпека може підстерігати нас на шкільному майданчику, коли ви граєте в ігри на перерві, відпочиваєте у спортивному містечку на шкільному майданчику.

- Запам’ятайте «Правила поведінки на перервах  на спортивному майданчику». (див. додаток № 1)

4. Практична робота «Безпечні й небезпечні місця на шкільному подвір’ї».

- Екіпажі починають обстеження шкільного подвір’я з метою виявлення місць для гри:

         * напрямок польоту екіпажу № 1: північний напрямок;

         * напрямок польоту екіпажу № 2: південний напрямок;

         * напрямок польоту екіпажу № 3: східний напрямок;

         * напрямок польоту екіпажу № 4: західний напрямок.

На дослідження дається час: 5 хвилин.

5. Презентація польотів екіпажів:

- Де можна гратися на шкільному подвір’ї?

6. Робота з прислів’ями та приказками.

- Поясніть зміст прислів’їв:

         * Бережися лиха, поки тихо;

         * Бійка до добра не доводить;

         * Захищатися треба словами, а не кулаками;

         * Обачність половина порятунку.

7. Розповідь завуча з виховної роботи про травмування дітей нашої школи.

ІІІ. Рефлексія.

1. Тест «Так чи ні»

  1. На перервах у школі можна:
  • бігати на майданчику для ігор;
  • стрибати;
  • розмовляти і спокійно рухатися в приміщенні;
  • голосно кричати.
  1. Правила для учнів треба виконувати для того, щоб:
  • не засмучувати батьків;
  • тебе ставили за взірець;
  • не травмувати себе;
  • не порушувати спокій у школі.
  1. Якщо ти з товаришем посварився, то ти:
  • обов’язково з’ясуєш стосунки кулаками;
  • уникнеш бійки;
  • покличеш на допомогу;
  • підеш на примирення.

2. Завершення подорожі.

- Щоб ви хотіли взяти для себе із Країни Безпеки?

- Якщо кожен учень у школі буде дотримуватися правил безпеки, чи можна уникнути травмувань?

- Оцініть свою роботу:

* якщо ви працювали чудово – підніміть руки вгору;

* якщо ви працювали добре – розведіть їх в боки;

* якщо ви працювали не досить старанно – зігніть руки і торкніться пальчиками плечей.

Додаток

Додаток № 1

Правила поведінки на шкільному подвір’ї:

  • На шкільному подвір’ї не кричи.
  • Грайся в ігри.
  • Не штовхайся, не ображай дітей.
  • Не сміти.
  • Не грайся біля вікон, на сходах.
  • На спортивному майданчику грайся тільки з дозволу старшого учителя чи чергових учнів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Габер Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 липня 2018
Переглядів
7253
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку