Ранкова зустріч "Ми - пасажири" (практична робота)

Про матеріал

Кожен із нас виконує багато ролей у своєму житті. Одна з них - пасажир. Як поводити себе в транспорті, щоб не зашкодиити власному здоровю? Чи варто голосно говорити, сміятися? Кому потрібно поступатися місцем і чи потрібно це робити? Ситуацій дуже багато.

Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

 

ТЕМА: Ми – пасажири. Практична робота.

МЕТА: розширити уявлення учнів про те, хто такі пасажири; вчити правил користування громадським транспортом; ознайомити дітей з дорожньою розміткою й дорожніми знаками, що позначають місце зупинки пасажирського транспорту; виховувати культуру поведінки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

Інтерактивна технологія «Мікрофон».

 - Що таке громадський транспорт?

 - Хто такі пасажири?

 (відповіді дітей)

 Робота із тлумачним словником.

 Пасажир – людина, яка здійснює поїздку різними видами транспорту.

 - Сьогодні ми з вами повторимо правила користування громадським транспортом, ознайомимось з дорожньою розміткою й дорожніми знаками, що позначають місце зупинки пасажирського транспорту.

 Очікувані результати:

 - розширити уявлення про те, хто такі пасажири;

 - навчити правилам користування громадським транспортом;

 - ознайомити з дорожньою розміткою та дорожніми знаками, що позначають місце зупинки пасажирського транспорту;

  • дотримуватись культури поведінки у громадському транспорті.

ІІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

Начало формы Тест «Так чи ні»

 - Чекаючи на автобус, трамвай або тролейбус, ти:

 • Вийдеш на проїжджу частину вулиці;

 • Будеш чекати на зупинці;

 • Підійдеш до узбіччя дороги.

 - Під час посадки у транспорт:

 • Зайдеш спокійно, дотримуючись черги;

 • Забіжиш поза чергою;

 • Відштовхнеш літніх людей і зайдеш.

 - Під час виходу з транспортного засобу:

 • Самовільно відчинятимеш двері;

 • Обережно, не штовхаючись, вийдеш;

 • Вийдеш на проїжджу частину дороги.

 - Якщо відходить автобус, а ти не встигаєш до нього сісти, то:

 • Голосно закричиш;

 • Швидко побіжиш;

 • Будеш чекати наступного.

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ.

 1. Розгляд ситуацій за технологією «Дискусії»

 • На зупинці чимало людей, ти підійшов останній. Підходить автобус. Твої дії?

 • Після тебе в черзі на зупинці стоїть дівчинка…

 • Ти сидиш в автобусі, а на зупинці до салону увійшов дідусь…

 • Ти з мамою увійшов до автобуса, а вільне місце лише одне…

 • Ти виходиш на наступній зупинці. Як ти звернешся до пасажирів, щоб вони тебе пропустили?

ІV. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ.

 1. Розгляд ситуацій за технологією «Дискусії»

 • На зупинці чимало людей, ти підійшов останній. Підходить автобус. Твої дії?

 • Після тебе в черзі на зупинці стоїть дівчинка…

 • Ти сидиш в автобусі, а на зупинці до салону увійшов дідусь…

 • Ти з мамою увійшов до автобуса, а вільне місце лише одне…

 • Ти виходиш на наступній зупинці. Як ти звернешся до пасажирів, щоб вони тебе пропустили?

 2. Колективне складання правил користування громадським транспортом:

1. Чекати транспорт необхідно на тротуарі або посадковому майданчику;

 2. Не підходити близько до краю проїзної частини дороги;

 3. Коли заходиш у транспорт чи виходиш з нього – не штовхайся, не наступай на ноги іншим;

 4. Пропусти вперед старших, людей з особливими потребами, пасажирів з маленькими дітьми;

 5. Посадка чи висадка повинна відбуватися після повної зупинка транспортного засобу;

 6. Заходь на задні двері, а виходь – на передні;

 7. Обирай місце подалі від дверей, там найбезпечніше; тримайся за поручень;

 8. Не розмовляй голосно у салоні та не пустуй.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ. РЕФЛЕКСІЯ.

 Технологія «Незакінчене речення»

 - Сьогодні я зрозумів…

 - Хочу бути…

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Габер Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Габер Марія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
21 липня 2018
Переглядів
2968
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку