Ранкова зустріч для учнів початкових класів

Про матеріал

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

 

Мета: вчити дітей говорити розгорнутими реченнями, точно формулювати свою думку, розвивати у дітей монологічне мовлення, проявляти уміння спілкуватися

  1. Привітання

Доброго ранку!— всіх я вітаю.

Доброго дня і доброї ночі,

Доброго вечора зичу охоче.

 Доброго дня вам!— щиро вітаюсь.

 Будьте здорові!— людям всміхаюсь.

  • Молодці!
  • Сьогодні ми з вами дізнаємося, що означають ваші імена.

Віталій -  ( з лат. життєвий). Колір імені-фіолетовий. Заступник імені – тигр.

Психологія імені - чого Віталій захоче, то він у житті отримає, бо доля до нього прихильна. Він веселий, дотепний, доброзичливий.

Марина - ( з лат. морська). Колір імені-морської хвилі. Заступник імені – морський коник.

Психологія імені – вона горда, образлива, але ненадовго. З дитинства її відрізняє життєрадісність і рухливість.

Любомир - ( з  слов’ян. люблячий світ ). Колір імені – темно-синій. Заступник імені – хамелеон.

Психологія імені – схильність до таких рис, як – енергійність. Рано набуває навички читання, у шкільні роки старанний учень. З Любомира може вийти слідчий, бухгалтер, програміст.

Дар’я - (з гр. сильна, що перемагає). Колір імені – яскраво-червоний. Заступник імені – комар.

Психологія імені – Дар’я дуже кмітлива, все в житті ловить на льоту і хоча їй не вистачає завзятості і працьовитості, життя її складається досить вдало. В неї прекрасний смак і велика фантазія.

Ірина - (з гр. мир, спокій). Колір імені – жовтий, глибокий синій. Заступник імені – сова.

Психологія імені – легко пристосовується до будь-яких умов. Розвинене почуття гумору, вміє володіти собою.  Любить читати, захоплюється спортом.

  • Думаю, що кожен з вас дізнався багато  цікавого та нового про своє ім’я.
  • А зараз з вами заспіваємо пісню «В небі сонечко пироги пекло»

В небі сонечко пироги пекло

Ми покликали,

Щоб до нас прийшло.

Не забулося, не барилося,

Усміхнулося і з’явилося.

З медом-солодким пироги пекло.

Дарувало нам як на свято йшло.

Кожне личенько розмальовує,

Всім даруночки роздаровує.

Подружилось сонце з квітами.

На землі моїй

Завжди житиме.

Не прощається,не ховається.

Усміхається, ще й вітається.

  • Молодці!
  1. Обмін інформацією
  •  Діти, давайте відтворимо  свій настрій за допомогою оплесків.
  • Бачу, що у вас сьогодні радісний настрій. Сподіваюся що ваш настрій збережеться впродовж дня.
  1. Групове заняття
  • Друзі, а чи любити ви мріяти.  Заплющіть свої оченята  і дайте відповідь на запитання:
  • _Яка найбільша ваша мрія?
  • У кожного з нас є свої мрії. І сьогодні ви їх запишите  на повітряну кульку, яку бачите перед собою. І ваше бажання чи мрія обов’язково здійсниться.
  1. Щоденні новини
    • Робота з календарем погоди . Позначення стану погоди та порівняння її з попереднім  місяцем
    • Конкурс на кращого знавця народних прикмет про явища погоди.
  • Молодці! Ви знаєте досить багато народних прикмет, тому вони стануть вам у пригоді.
    • 0знайомлення з планом роботи на день ( згідно з плану роботи вчителя)
  • Дякую за гарну атмосферу. Сідайте на свої місця і готуйтеся до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 січня 2018
Переглядів
2491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку