Ранкова зустріч "Емоції та здоров'я"

Про матеріал
Емоції та здоров'я є складовою у формуванні статусу дитини в соціумі. Твій настрій "написаний" на обличчі. Але кожен може керувати своїми емоціями, не завдаючи шкоди здоров'ю. У дитини потрібно сформувати позитивні емоції, дати зрозуміти поняття - "позитивне та негативне".
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ ДЛЯ 2 КЛАСУ НУШ

Тема. Емоції та здоров’я.

Мета. Стимулювати позитивні естетичні емоції, тренувати вміння визначати й передавати емоції, емоційний стан. Виховувати дружелюбність.

 

Хід зустрічі

1. Емоційний настрій.

Доброго здоров’я, діти, доброго дня!

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ,

А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,

А здоровий і веселий – щастя не мине!

2. Групова робота.

Дидактична вправа «Закінчи речення».

Мета. Формувати моральні установки, вчити знаходити приємні моменти.

Обладнання. Папір, ручка.

Хід вправи

- Допиши речення:

  1. Мама буде щаслива, коли …
  2. Тато буде радий, якщо …
  3. Батьки мене будуть хвалити, коли …
  4. Якщо мама прийшла з роботи стомлена, то …
  5. Коли маленький братик (сестричка) сумують, то …
  6. Якщо квітка у вазоні опустила листочки, …
  7. Якщо сіреньке кошенятко загубилося, …
  8. Коли друг захворів, …

Презентація

Представлення відповідей (по бажанню).

Висновок

Коли у мене хороший настрій, то всі навколо радіють зі мною. Я добре почуваюся. Я – здоровий!

Гра «Тренуємо емоції».

Мета. Тренувати здатність до прояву емоцій .

Хід гри

- Зараз ми з вами спробуємо потренувати себе у прояві емоцій.

1. Нахмуритись, як:

  • Осіння хмара
  • Роздратована людина
  • Зла чарівниця

2. Посміхнутися, як:

  • Кіт на сонці
  • Саме сонце
  • Хитра лисиця
  • Ніби ти побачив диво

3. Розсердитись, як:

  • Дитина, у якої відібрали морозиво
  • Два барана на мосту
  • Людина, яку вдарили

4. Злякатися, як:

  • Дитина, що загубилася в лісі
  • Заєць, що побачив вовка
  • Кошеня, на яке гавкає собака

5. Стомитися, як:

  • Батько після роботи
  • Людина, що підняла вантаж
  • Мураха, що притягла величезну муху

6. Відпочити, як:

  • Турист, що зняв важкий рюкзак
  • Дитина, яка багато працювала, допомагаючи мамі

Висновок

- Які емоції зображати легше – позитивні чи негативні?

- Які емоції ви любите проявляти?

3. Рефлексія.

Гра «Почуття та емоційні стани в даний момент».

Мета. Вчити розрізняти й передавати свій емоційний стан.

Обладнання. Папір, фарби, олівці, фломастери.

Хід гри

- Зобразіть свої почуття  чи емоційні стани в даний момент, використовуючи лише лінії, форму та колір. Використовуйте символи-смайли.

Презентація

Висновки

- Які емоції любите проявляти?

- Чи пов’язані емоції та здоров’я?

Вправа «Віддзеркалювання емоційного стану».

Мета. Розвивати естетичну спостережливість, пам’ять, судження.

Хід вправи

- Поділіться на пари. Один виконує роль «дзеркала», яке відображає емоційний стан продемонстрований партнером.

- Ця вправа виконується мовчки, лише за допомогою міміки і пантоміми.

- Кожен виконує роль тричі, передаючи різні емоційні стани.

 

Висновок

Здоров’я пов’язане з емоціями.

Навіювання

Я спокійна людина.

Я люблю свою сім’ю.

Я – сонечко, що дарує свої промінчики.


 

doc
Додано
22 серпня
Переглядів
201
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку