РАНКОВА ЗУСТРІЧ ДЛЯ 2 КЛАСУ НУШ
Тема. Емоції та здоров’я.
Мета. Стимулювати позитивні естетичні емоції, тренувати вміння визначати й передавати емоції, емоційний стан. Виховувати дружелюбність.
Хід зустрічі
1. Емоційний настрій.
Доброго здоров’я, діти, доброго дня!
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ,
А земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
Бо здоров’я, любі діти, в світі – головне,
А здоровий і веселий – щастя не мине!
2. Групова робота.
Дидактична вправа «Закінчи речення».
Мета. Формувати моральні установки, вчити знаходити приємні моменти.
Обладнання. Папір, ручка.
Хід вправи
- Допиши речення:
Презентація
Представлення відповідей (по бажанню).
Висновок
Коли у мене хороший настрій, то всі навколо радіють зі мною. Я добре почуваюся. Я – здоровий!
Гра «Тренуємо емоції».
Мета. Тренувати здатність до прояву емоцій .
Хід гри
- Зараз ми з вами спробуємо потренувати себе у прояві емоцій.
1. Нахмуритись, як:
2. Посміхнутися, як:
3. Розсердитись, як:
4. Злякатися, як:
5. Стомитися, як:
6. Відпочити, як:
Висновок
- Які емоції зображати легше – позитивні чи негативні?
- Які емоції ви любите проявляти?
3. Рефлексія.
Гра «Почуття та емоційні стани в даний момент».
Мета. Вчити розрізняти й передавати свій емоційний стан.
Обладнання. Папір, фарби, олівці, фломастери.
Хід гри
- Зобразіть свої почуття чи емоційні стани в даний момент, використовуючи лише лінії, форму та колір. Використовуйте символи-смайли.
Презентація
Висновки
- Які емоції любите проявляти?
- Чи пов’язані емоції та здоров’я?
Вправа «Віддзеркалювання емоційного стану».
Мета. Розвивати естетичну спостережливість, пам’ять, судження.
Хід вправи
- Поділіться на пари. Один виконує роль «дзеркала», яке відображає емоційний стан продемонстрований партнером.
- Ця вправа виконується мовчки, лише за допомогою міміки і пантоміми.
- Кожен виконує роль тричі, передаючи різні емоційні стани.
Висновок
Здоров’я пов’язане з емоціями.
Навіювання
Я спокійна людина.
Я люблю свою сім’ю.
Я – сонечко, що дарує свої промінчики.
’