Ранкова зустріч «Гарний настрій – це чудово!»

Про матеріал

Ранкові зустрічі розвивають почуття належності до колективу та вміння приділяти увагу іншим, уважно слухати та брати участь у колективних діях, які є основою соціальних взаємин у межах класу протягом дня та року.

Перегляд файлу

Тема:     Ранкова зустріч «Гарний настрій – це чудово!»

Мета: -    налаштування  дітей на навчання;

- навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання;

- формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати;

-виховувати повагу один до одного.

 

Хід зустрічі:

І. Вітання вчителя

Вчитель: Доброго  ранку,  друзі!  Приємно бачити,  що ви усі усміхаєтеся один одному і приносите радість у нашу шкільну родину.

  • Ви сьогодні вже проснулись?
  • Добрий день!
  • Мамі зранку посміхнулись?
  • Добрий день!
  • Клас наш радо вас вітає!
  • Добрий день!
  • Настрій кожен гарний має?
  • Добрий день!
  • Станьте разом в дружнє коло!
  • Добрий день.
  • Привітай нас рідна школо!
  • Добрий день! – Добрий день! Добрий день!
  • Треба всім нам привітатись!
  • Добрий день!
  • Дружно й голосно сказати:
  • Добрий день!

 

 Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів». А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються і називають імя тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання.

ІІ. Вітання учнів між собою і побажання.

(Діти в колі. Починає вчитель)

Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! (Передаючи квітку настрою,діти вітають один одного по колу, називаючи імена тих, до кого звертаються. Вчитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі.)

Вчитель. Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день.

Аплодисменти.

-Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи?

-Чи важливий настрій для людини?

-Чому?

- А чи важливо розпочинати якусь справу у гарному настрої?

-Що треба  зробити тому, хто прокинувся вранці з поганим настроєм?

(Підійти до дзеркала і усміхнутися,сказати комусь приємні слова і т.п.)

- А тепер всі підніміть праву долоньку і загніть свій мізинчик, якщо вас вранці збудила рідна людина.  .

-Тепер загніть наступний пальчик, якщо ви сьогодні гарно відпочили .

- А зараз загніть середній пальчик, якщо ви з радістю прийшли до школи.

- Наступним загніть вказівний пальчик,якщо ви сьогодні хоч раз бачили чиюсь посмішку.

- А тепер покажіть, що у вас вийшло?

--Ось! (Діти піднімають вгору великий палець).

Тобто, ранок у вас уже вдався. Настрій чудовий. Тож займаємо свої  місця на килимку.

 

ІІІ. Заповнення ранкових повідомлень:

1.   Визначення дня тижня:

  -А чи знаєте ви, який сьогодні день тижня?   

  - Чому саме так його назвали?    

б/ число місяця:

- Відгадайте віршовані загадки, додайте першу відповідь до другої і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число.

Загадка 1.

             Двоє індиків

             бігли в черевиках.

             Скільки черевиків

             у двох індиків?

Загадка 2.

Дві веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх?

                                  (2+1=3)

- До чотирьох додати три дорівнює 7. Сьогодні – 7 число.

- Що ви знаєте про це число?

- Назвіть число, яке передує числу 7 (6).)

- Назвіть наступне після 7число (8). Як воно утворилося?

-А давайте повторимо склад числа 7.

7-це 5 та …

7-це 4 та …і т.д.

 

в/ назва місяця:

-    Яка зараз пора року? (Зима..)

- З чим у вас асоціюється слово зима?

- Які  зимові місяці ви знаєте?  ( Грудень,січень, лютий.).

- А який зараз місяць?(Грудень)

-    Чому місяць грудень має таку назву?

- Чим славиться місяць грудень?(народними святами)

 -А чи відомо вам, яке сьогодні свято?

7 грудня- свято Катерини.

- А як ми запишемо слово Катя?Чому?

 Цікава інформація .

 (Повідомлення учнів про прикмети, пов’язані зі святом Катерини)

Народні прикмети на 7 грудня

  1. Ясна погода на Катерину - буде морозна зима.
  2. Відлига і туман 7 грудня віщують мороза через 10 днів.
  3. Сніг випав на суху землю - зимовий шлях встане, і наступний рік буде неврожайним
  4. Корови трясуть задніми ногами - чекаючи похолодання
  5. Кола навколо місяця віщують мороз
  6. Сонячні промені пучками спрямовуються догори - скоро почнеться завірюха
  7. Маленькі зірки на небі стануть прикметою до того, що скоро буде снігопад.
  8. Як на Катерини холодно, то буде голодно.

 

ІІІ. Дитина дня:

- Сьогодні незвичайний день. Сьогодні День Ангела у Каті Шукрути.

Привітаємо Катю з Днем Ангела.

а)  привітання оплесками ;   

б) виконання пісні «День народження».

    

VІ. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …».

Вчитель:

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»).

VІІ. Підсумок зустрічі.

  • Діти, чи сподобалася вам наша ранкова зустріч?
  •  Який у вас зараз настрій? Покажіть на своїх обличчях.
  • А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо урок. 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Кашперо-Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                       Баштанського району

 

 

 

 

Ранкова зустріч на тему «Гарний настрій – це чудово!»

Підготувала вчитель початкових класів Штикер Любов Гаврилівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 січня 2018
Переглядів
10881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку