Ранкові зустрічі розвивають почуття належності до колективу та вміння приділяти увагу іншим, уважно слухати та брати участь у колективних діях, які є основою соціальних взаємин у межах класу протягом дня та року.
Тема: Ранкова зустріч «Гарний настрій – це чудово!» Мета: - налаштування дітей на навчання; - навчати самостійно мислити, ефективно спілкуватися, отримувати задоволення від навчання; - формувати вміння знаходити спільну мову з іншими, товаришувати; -виховувати повагу один до одного.
Хід зустрічі: І. Вітання вчителя Вчитель: Доброго ранку, друзі! Приємно бачити, що ви усі усміхаєтеся один одному і приносите радість у нашу шкільну родину.
Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів». А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються і називають ім’я тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання. ІІ. Вітання учнів між собою і побажання. (Діти в колі. Починає вчитель) Я вітаю тебе… Бажаю тобі доброго дня! (Передаючи квітку настрою,діти вітають один одного по колу, називаючи імена тих, до кого звертаються. Вчитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі.) Вчитель. Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день. Аплодисменти. -Діти, з яким настроєм ви прийшли до школи? -Чи важливий настрій для людини? -Чому? - А чи важливо розпочинати якусь справу у гарному настрої? -Що треба зробити тому, хто прокинувся вранці з поганим настроєм? (Підійти до дзеркала і усміхнутися,сказати комусь приємні слова і т.п.) - А тепер всі підніміть праву долоньку і загніть свій мізинчик, якщо вас вранці збудила рідна людина. . -Тепер загніть наступний пальчик, якщо ви сьогодні гарно відпочили . - А зараз загніть середній пальчик, якщо ви з радістю прийшли до школи. - Наступним загніть вказівний пальчик,якщо ви сьогодні хоч раз бачили чиюсь посмішку. - А тепер покажіть, що у вас вийшло? --Ось! (Діти піднімають вгору великий палець). Тобто, ранок у вас уже вдався. Настрій чудовий. Тож займаємо свої місця на килимку.
ІІІ. Заповнення ранкових повідомлень: 1. Визначення дня тижня: -А чи знаєте ви, який сьогодні день тижня? - Чому саме так його назвали? б/ число місяця: - Відгадайте віршовані загадки, додайте першу відповідь до другої і ви дізнаєтесь, яке сьогодні число. Загадка 1. Двоє індиків бігли в черевиках. Скільки черевиків у двох індиків? Загадка 2. Дві веселі киці Грались на травиці. Рижик теж до них прибіг. Скільки кошенят усіх? (2+1=3) - До чотирьох додати три дорівнює 7. Сьогодні – 7 число. - Що ви знаєте про це число? - Назвіть число, яке передує числу 7 (6).) - Назвіть наступне після 7число (8). Як воно утворилося? -А давайте повторимо склад числа 7. 7-це 5 та … 7-це 4 та …і т.д.
в/ назва місяця: - Яка зараз пора року? (Зима..) - З чим у вас асоціюється слово зима? - Які зимові місяці ви знаєте? ( Грудень,січень, лютий.). - А який зараз місяць?(Грудень) - Чому місяць грудень має таку назву? - Чим славиться місяць грудень?(народними святами) -А чи відомо вам, яке сьогодні свято? 7 грудня- свято Катерини. - А як ми запишемо слово Катя?Чому? Цікава інформація . (Повідомлення учнів про прикмети, пов’язані зі святом Катерини) Народні прикмети на 7 грудня
ІІІ. Дитина дня: - Сьогодні незвичайний день. Сьогодні День Ангела у Каті Шукрути. Привітаємо Катю з Днем Ангела. а) привітання оплесками ; б) виконання пісні «День народження». VІ. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …». Вчитель: - А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (малюнки вибираються з «кошика настрою»). VІІ. Підсумок зустрічі.
Кашперо-Миколаївська ЗОШ І-ІІІ ступенів Баштанського району
|
Ранкова зустріч на тему «Гарний настрій – це чудово!»
Підготувала вчитель початкових класів Штикер Любов Гаврилівна