Ранкова зустріч «Хатні улюбленці»

Про матеріал

Тема тижня. Тварини

Ранкова зустріч «Хатні улюбленці»

1.Вітання в колі

2.Вправа «Вітання»

3.Визначення емоційного стану. Вправа «Галявина квітів». (На дошці плакат «Галявина»)

4. Гра «Уяви себе твариною»

5.Робота з малюнками (робота в групах)

6.Вправа «Хто це може бути?» (робота у групах)

7. Щоденні новини

8. Вивчення першого куплета та приспіва пісні «Котик». (Слова та музика Наталії Май.)

9. Підсумок




Перегляд файлу

Тема тижня. Тварини

Ранкова зустріч «Хатні улюбленці»

 

  1. Вітання в колі

(Діти стають у коло, спочатку дівчатка, а потім між ними хлопчики)

  • Ви сьогодні вже проснулись?
  • Добрий день!
  • Мамі зранку посміхнулись?
  • Добрий день!
  • Клас наш радо вас вітає!
  • Добрий день!
  • Настрій кожен гарний має?
  • Добрий день!
  • Станьте разом в дружнє коло!
  • Добрий день.
  • Привітай нас рідна школо!
  • Добрий день!

 

  1. Вправа «Вітання»

Вчитель, в руках якого знаходиться м’яч, розповідає про себе та свої інтереси, задаючи тим самим характер вправи. Учень, який отримав м’яч, представляє себе: називає своє улюблене заняття, хобі, захоплення. М’яч передається по колу.

 

  1. Визначення емоційного стану. Вправа «Галявина квітів». (На дошці плакат «Галявина»)

Запропонуйте учням визначити свій емоційний стан за допомогою квіток (кожний учень має набір символів – квіток). Квітку прикріпити на «галявину».

  • Що це?
  • Чого не вистачає на ній?
  • Діти, я пропоную вам прикрасити цю галявину квітами.

http://www.clipartbest.com/cliparts/eiM/78z/eiM78zaRT.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8a/27/5c/8a275cb6921536381aaa3ff695991506.jpg http://clipart-library.com/img/2100537.jpg http://900igr.net/up/datai/173291/0016-058-.jpg

 

4. Гра «Уяви себе твариною»

Учитель просить дітей уявити себе різними хатніми тваринами і скласти про себе невелику розповідь за планом.

- Яка у вас найулюбленіша їжа?

- Де ви любите спати?

- Що полюбляєте робити?

- Чи любите ви грати з людьми, гуляти?

- Чи подобається вам, коли вас миють?

- Чи вмієте ви плавати?

Учні мають відгадати, про яку хатню тварину йдеться в певному випадку.

 

  1. Робота з малюнками (робота в групах)

Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка тварина їм подобається (або яка у них живе вдома). Учні розглядають малюнки із зображенням папуги, собачки, черепахи, розповідають, де вони мешкають, яку приносять користь, коли живуть поруч із людиною. Діти дають поради, як доглядати за певними тваринами.

 

  1. Вправа «Хто це може бути?» (робота у групах)

Один учасник із групи витягує конверт із назвою тварини. Його завдання – заплющити очі й намалювати цю тварину так, щоб команда впізнала її.

 

7. Щоденні новини

Підведіть учнів до формулювання проблеми сьогоднішнього дня.

  • Як ви гадаєте, про що ми сьогодні будемо дізнаватися? (Ми будемо дізнаватися про тварин, які живуть у нас вдома)
  • Ми не гаєм часу марно.

Нас жива природа вже чекає,

Гостинно двері відчиняє.

Тож почнемо до подорожі готуватися,

Та спочатку про погоду треба нам дізнатися.

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Які зміни відбулися в неживій природі? Які в живій?

- Що ви можете сказати про стан неба?

- Чи були сьогодні опади? Чи буде сонячно, чи хмарно?

Запропонуйте підняти руку тим дітям, у кого є які-небудь новини, якими вони бажають поділитися з іншими.

 

8. Вивчення першого куплета та приспіва пісні «Котик». (Слова та музика Наталії Май.)

Є у мене кошенятко

Біле-біле наче сніг,

Цілий день літа по хаті,

Всіх Мурко збиває з ніг.

І немає нам спокою

Ані вдень, ані вночі.

Я його торкнусь рукою,

А воно мурчить.

 

Приспів:

Котику Мурчику,

Біла-біла спинка,

Котику Мурчику,

Білий, як сніжинка.

Котика Мурчика

Хочу приголубить,

Котику Мурчику,

Хто ж тебе не любить.

 

9. Підсумок

- Чи сподобалась вам ранкова зустріч?

- А як ми сьогодні працювали?

- Яка робота вам сподобалася найбільше?

- А зараз з хорошим настроєм ми розпочнемо заняття.

 

docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
2776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку