Ранкова зустріч
« Хороший настрій»
Підготувала
вчитель початкових класів
Уїздецького ліцею
Кондратенко Тетяна Миколаївна
Тема. Хороший настрій
Мета. Забезпечити розуміння того, що діти є важливими членами групи, створити відчуття єдності, радості через виконання пісень, участь в іграх, коротких і швидких заняттях. Розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки.
Хід заняття
І. Привітання
Установка на заняття
Вправа « Давайте привітаємося з другом».
У коло всі ставайте,
І посмішку передавайте.
На сусіда подивіться
І йому ви посміхніться
Друга ви ім’я назвіть,
Руку дружби протягніть.
Від ласкавих імен стало тепло , як від сонечка. Давайте ми всі спробуємо перетворитися на сонечко й зігріти одне одного поглядом, посмішкою, промінчиком.
Я посміхнусь сонечку:
Здрастуй, золоте.
Я посміхнусь квіточці:
Хай вона росте.
Я посміхнусь дощику:
Лийся, мов з відра.
Друзям посміхнуся:
Зичу їм добра.
Вправа « Покажи настрій».
Коли нам сумно – ми робимо так…
Коли ми здивовані – ми робимо так…
Коли ми налякані - …
Коли ми сердимося - …
А коли ми радіємо - …
-Вам приємно , коли до вас посміхаються?
Я відкрию секрет: наш настрій залежить від наших думок. Тому, думайте тільки про хороше.
ІІ. Обмін інформацією.
Наш настрій залежить від різних ситуацій. (Показ слайдів).
2)Щоб був веселий настрій, потрібно робити добрі справи: дарувати подарунки, погратися з котиком, подивитися улюблений мультик, погратися в улюблену гру, почитати цікаву книжечку, заспівати веселу пісеньку, послухати приємну музику.
3)Коли я хочу покращити собі настій, я граюся зі своїм котиком. Кличка в нього… Взимку він не любить гуляти по дворі, а шукає тепле місце в кімнаті і дрімає.
4) А я знаю, як зимує ведмідь. До першого весняного тепла спить у просторому барлозі ведмідь і, ніби немовля соску, присмоктує свою лапу, щоб їсти не хотілося.
5) Я хочу розповісти про те, що задрімали у затишних норах борсуки, кроти, їжаки. Їм зиму перезимувати – все одно ,що котові на теплій печі перезимувати.
6) Я хочу розповісти, як зимують вужі. Згорнулися в клубочок( так їм тепліше) і безтурботно сплять під старим трухлявим пеньком…
ІІІ. Групове заняття
Вправа « Дощик».
Питання :
. Що відчували звірі, коли побачили пана Коцького? (Страх).
.Що відчув Котик, коли Лисиця вкрала Котика? (Хвилювання).
. Що відчули , коли витягнули ріпку?( Радість).
. Що відчули мачуха і її дочки, коли побачили, що Попелюшка взула кришталевий черевичок?( Заздрість).
. Що відчули при дворі, коли взимку принесли кошик з підсніжниками? (Здивування).
Вправа « Пантоміма».
Казка « Колобок».
Казка « Рукавичка».
Малювання ротика на квіточці залежно від настрою.
ІV. Щоденні новини.