Ранкова зустріч "Хороший настрій"

Про матеріал
Ранкова зустріч. 4 клас.Тема. Хороший настрій Мета. Забезпечити розуміння того, що діти є важливими членами групи, створити відчуття єдності, радості через виконання пісень, участь в іграх, коротких і швидких заняттях. Розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

« Хороший настрій»

 

 

 

                                 Підготувала

вчитель початкових класів

Уїздецького ліцею

Кондратенко Тетяна Миколаївна

 

Тема. Хороший настрій

Мета. Забезпечити розуміння того, що діти є важливими членами групи, створити відчуття єдності, радості через виконання пісень, участь в іграх, коротких і швидких заняттях. Розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки.

Хід заняття

І. Привітання

Установка на заняття

  • Ви всі добрі, ви розумні, ви красиві, ви сміливі, у вас гарний настрій і у нас на занятті все буде добре.

Вправа « Давайте привітаємося з другом».

У коло всі ставайте,

І посмішку  передавайте.

На сусіда подивіться

І йому ви посміхніться

Друга ви ім’я назвіть,

Руку дружби протягніть.

  • Привіт, Катрусю,я рада зустрічі з тобою.(Діти вітаються).

Від ласкавих імен стало тепло , як від сонечка. Давайте ми всі спробуємо перетворитися на сонечко й зігріти одне одного поглядом, посмішкою, промінчиком.

Я  посміхнусь сонечку:

Здрастуй, золоте.

Я  посміхнусь квіточці:

Хай вона росте.

Я посміхнусь дощику:

Лийся, мов з відра.

Друзям посміхнуся:

Зичу їм добра.

  • Діти, як ви вважаєте, який  у мене  сьогодні настрій?
  • Так, чудовий!
  • А який ще буває настрій? (Відповіді дітей)
  • Як ми можемо дізнатися про   настрій у людей, що вас оточують? (За виразом обличчя).
  • Давайте спробуємо відгадати, який вираз обличчя  у цих дітей на зображенні.( Слайди).

Вправа « Покажи настрій».

  • Покажіть, як змінюється вираз обличчя:

Коли нам сумно – ми робимо так…

Коли ми здивовані – ми робимо так…

Коли ми налякані - …

Коли ми сердимося - …

А коли ми радіємо - …

-Вам приємно , коли до вас посміхаються?

Я відкрию секрет: наш настрій залежить від   наших думок. Тому, думайте тільки про хороше.

ІІ. Обмін інформацією.

Наш настрій залежить від різних ситуацій. (Показ слайдів).

  1. Щоб  був у нас хороший настрій, нам потрібно бути добрими. Я відкрию вам таємницю: на що схожа доброта. В неї мамині ласкаві очі, ласкаві та ніжні бабусині руки, суворий погляд тата, посмішка вчительки.

 

2)Щоб був веселий настрій, потрібно робити добрі справи: дарувати подарунки, погратися з котиком, подивитися улюблений мультик, погратися в улюблену гру, почитати цікаву книжечку, заспівати веселу пісеньку, послухати приємну музику.

3)Коли я хочу покращити собі настій, я граюся зі своїм котиком. Кличка в нього… Взимку він  не любить гуляти по дворі, а шукає тепле місце в кімнаті і дрімає.

4) А я знаю, як зимує ведмідь. До першого весняного тепла спить у  просторому барлозі ведмідь і, ніби немовля соску, присмоктує свою лапу, щоб їсти не хотілося.

5) Я хочу розповісти про те, що задрімали у затишних норах борсуки, кроти, їжаки. Їм зиму перезимувати – все одно ,що котові на теплій печі перезимувати.

6) Я хочу розповісти, як зимують вужі. Згорнулися в клубочок( так їм тепліше) і безтурботно сплять під старим трухлявим пеньком…

ІІІ. Групове заняття

Вправа « Дощик».

  • А казкові герої можуть виражати свої емоції?

Питання :

. Що відчували звірі, коли побачили пана Коцького? (Страх).

.Що відчув Котик, коли Лисиця вкрала Котика? (Хвилювання).

. Що відчули  , коли витягнули ріпку?( Радість).

. Що відчули мачуха і її дочки, коли побачили, що Попелюшка взула кришталевий черевичок?( Заздрість).

. Що відчули при дворі, коли взимку принесли кошик з підсніжниками? (Здивування).

Вправа « Пантоміма».

Казка « Колобок».

Казка « Рукавичка».

Малювання ротика на квіточці залежно від настрою.

 

ІV. Щоденні новини.

  • Назвіть четвертий день тижня.
  • Назвіть найменше і  найбільше натуральне  одноцифрове число.
  • Назвіть останній місяць осені.
  • Отже , сьогодні четвер,19 листопада.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2022
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку