Ранкова зустріч " Хто створює моду ?"

Про матеріал
Ранкова зустріч Тиждень 11 Тема тижня: «Мода» Тема дня: «Хто створює модний одяг?»
Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс №139
«загальноосвітній навчальний заклад  - центр творчості «Дума»
Дніпровської міської ради»

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч

 11  тиждень

Тема тижня: «Мода»

Тема дня: «Хто створює модний одяг?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавець: Хвостик Олена Володимирівна, вчитель початкових класів,    КЗО «НВК № 139 ЗНЗ – ЦТ «Дума» ДМР», м. Дніпра

 

 


2020 рік

 

Ранкова зустріч

 Тиждень 11

Тема тижня: «Мода»

Тема дня: «Хто створює модний одяг?»

Мета: створити позитивну атмосферу в колективі на весь день перебування дітей у школі, розширити знання дітей про моду, дати поняття про професії людей, які створюють одяг, вчити одягатися відповідно до пори року, вчити доглядати за своїм взуттям; розвивати мовлення дітей, дрібну моторику рук; виховувати охайність.

Завдання: створення дружньої атмосфери на весь день.

Тип уроку: ранкова зустріч

Вид уроку: зустріч на початку дня

Обладнання:  мультимедійна презентація «Мода в різні часи», завдання для групової роботи, цеглинки «LEGO»

Хід ранкової зустрічі

І. Привітання ( 3 хв)

Діти утворюють ранкове коло.

Вчитель і діти разом

 Доброго ранку – сонце привітне!

Доброго ранку – небо блакитне!

Доброго ранку – в небі пташки!

Доброго ранку – зелені дубки!

Доброго ранку – люди привітні!

Я всім бажаю щоб посмішки квітли!

1.1. Гра «Вітання»

* За короткий період часу (1 хвилина, поки звучить весела музика) потрібно встигнути привітатися з якомога більшою кількістю однокласників (наприклад, потиснувши один одному руку «Дай п’ять», обіймаючи один одного…).

*  Діти стають парами. По команді вчителя виконують різні рухи, говорячи  один одному комплімент ( праве вушко до правого вушка, ліва долонька до лівої долоньки, ліве колінко до лівого колінка…Діти міняють пару по команді вчителя)

1.2 Заповнення стенду « Мій настрій»

 - Діти відповідно до свого настрою прикріплюють метеликів на квіточки у куточку «Мій настрій».

ІІ. Щоденні новини.( 2 хв)

Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.

  • Який сьогодні день тижня?
  • Який місяць?
  • Яка пора року?
  • Яка погода сьогодні за вікном?
  • Яка тема тижня?

ІІІ. Обмін інформацією.( 7 хв)

3.1. Оголошення теми дня.

- Давайте дітки пригадаємо, яка тема нашого тижня? (Мода)

Кожен з нас постійно носить одяг. Давайте пригадаємо, професії людей які створюють одяг. Щоб його створити працює багато людей. Одні придумують і малюють одяг – це модельєри; інші вирізають його із тканини, тобто кроять – це кравці; і ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг - це швачки.

3.2 Крісло автора

— До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе.

 В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших.

  • Ви знаєте, що таке мода? (Мода — це те, що подобається людям у цей час.)

— Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина?

— Чим вона відрізняється від інших?

— Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?

Сьогодні ви дізнаєтесь, хто створює модний одяг і самі спробуєте створити одяг.

3.3 Перегляд  мультимедійної презентації

 « Мода у різні часи»(http// svitdovkola.org /svitich)

ІV. Робота з «LEGO» ( 3 хв)

Ми цеглинки беремо,

дружно в коло стаємо

Будемо з «LEGO» працювати

І активно відпочивати

Синій колір – покрутись,
Жовтий – навколо себе озирнись.
Червоний – покажи всім літачок,
Зелений – другу дай «кулачок».
Голубий – дістань до пальців ніг,
Оранжевий – покажи щирий сміх.

4.1 Кольорові завдання

 *  Називаю не колір цеглин­ки, а пропонує дітям підказки (на­приклад, цеглинка такого ж кольору як бант у Олесі, цеглинка кольору хустинки Софії  тощо). Діти мають здогадатися, який це колір і виконати відповідний рух.

* Показую цеглинку, а діти шукають собі пару за відповідним кольором  і стають поруч .

* Беру будь-яку цеглинку, а діти мають придумати слово на першу літеру кольору цеглинки відповідно до теми.

Синій колір – сандалі, светер, сережки, сумка
Жовтий – жилет, жакет
Червоний –черевики, чоботи.
Зелений – заготовка, заколка,
Голубий – гамаші, годинник, гаманець
Оранжевий –одяг, обручка, окуляри,

V Групове заняття. ( 8 хв)

5.1. Об’єднання в групи за відповідними кольорами

( кольори цеглинок «LEGO»)

Діти об’єднуються в групу, моючи одяг чи аксесуари відповідного кольору.

5.2 Завдання з цеглинками «LEGO»

  • Відповідно до кольору своєї групи взяти колір цеглинок «LEGO». Створити чоловічків з цеглинок.

Придумати імена, пофантазувати про те, де можуть жити такі чоловічки ( казки, фантастичні пригоди, інші планети.

  • З усіх кольорів цеглинок «LEGO» створити одяг

( спідниці, сорочки, сукні..)

5.3. Робота в уявній «Майстерні модельєрів».

  • Подивіться, на столі лежать ескізи різного одягу, лялька, кольорові олівці, вибирайте вподобаний вами одяг, сідайте за парти і перенесіть вашу фантазію на одяг для ляльок. Отже, можете приступати!
  1.        Презентація власних творчих робіт.
  • Молодці, у всіх вийшло втілити свої мрії в реальність. Зараз давайте наші ескізи представимо до уваги нашим гостям.

VІ Підсумок заняття.( 2 хв)

  • З яким настроєм закінчуєте заняття?
  • Хто створює одяг?

Молодці! Сподіваюсь, що наша мандрівка у світ одягу вам запамятається. Будьте завжди охайними та модними

Результат пошуку зображень за запитом "одягни ляльку розмальовка"Додаток

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "розтяжка мода" 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://2.bp.blogspot.com/-EXuWjJ-NrN4/W-0ba0xVmFI/AAAAAAAABVw/vkeJqWRgjcYXvZ6-cYPe3JpGrGz1gdckwCLcBGAs/s1600/%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25B4%25D0%25B0%2B2.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://4.bp.blogspot.com/-yL6DGsFLkko/W-0bawKfdEI/AAAAAAAABVs/5kn2oGzUg3Ifnx8NMZ7BV3XPB5DB3zAEwCLcBGAs/s1600/%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25B4%25D0%25B0%2B3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://2.bp.blogspot.com/-TytDC06U2j4/W-0bbWOqlBI/AAAAAAAABV0/Mg5u8dJvU7Uzpk5MzCCeKfxo3rNDgxBTQCLcBGAs/s1600/%25D0%25BC%25D0%25BE%25D0%25B4%25D0%25B0%2B4.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "мода картинки для детей" 

docx
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
801
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку