Комунальний заклад освіти «Навчально-виховний комплекс №139
«загальноосвітній навчальний заклад - центр творчості «Дума»
Дніпровської міської ради»
Ранкова зустріч
11 тиждень
Тема тижня: «Мода»
Тема дня: «Хто створює модний одяг?»
Виконавець: Хвостик Олена Володимирівна, вчитель початкових класів, КЗО «НВК № 139 ЗНЗ – ЦТ «Дума» ДМР», м. Дніпра
2020 рік
Ранкова зустріч
Тиждень 11
Тема тижня: «Мода»
Тема дня: «Хто створює модний одяг?»
Мета: створити позитивну атмосферу в колективі на весь день перебування дітей у школі, розширити знання дітей про моду, дати поняття про професії людей, які створюють одяг, вчити одягатися відповідно до пори року, вчити доглядати за своїм взуттям; розвивати мовлення дітей, дрібну моторику рук; виховувати охайність.
Завдання: створення дружньої атмосфери на весь день.
Тип уроку: ранкова зустріч
Вид уроку: зустріч на початку дня
Обладнання: мультимедійна презентація «Мода в різні часи», завдання для групової роботи, цеглинки «LEGO»
Хід ранкової зустрічі
І. Привітання ( 3 хв)
Діти утворюють ранкове коло.
Вчитель і діти разом
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю щоб посмішки квітли!
1.1. Гра «Вітання»
* За короткий період часу (1 хвилина, поки звучить весела музика) потрібно встигнути привітатися з якомога більшою кількістю однокласників (наприклад, потиснувши один одному руку «Дай п’ять», обіймаючи один одного…).
* Діти стають парами. По команді вчителя виконують різні рухи, говорячи один одному комплімент ( праве вушко до правого вушка, ліва долонька до лівої долоньки, ліве колінко до лівого колінка…Діти міняють пару по команді вчителя)
1.2 Заповнення стенду « Мій настрій»
- Діти відповідно до свого настрою прикріплюють метеликів на квіточки у куточку «Мій настрій».
ІІ. Щоденні новини.( 2 хв)
Один учень виходить і з допомогою вчителя заповнює щоденні новини.
ІІІ. Обмін інформацією.( 7 хв)
3.1. Оголошення теми дня.
- Давайте дітки пригадаємо, яка тема нашого тижня? (Мода)
Кожен з нас постійно носить одяг. Давайте пригадаємо, професії людей які створюють одяг. Щоб його створити працює багато людей. Одні придумують і малюють одяг – це модельєри; інші вирізають його із тканини, тобто кроять – це кравці; і ще інші зшивають тканину, щоб вийшов готовий одяг - це швачки.
3.2 Крісло автора
— До одягу люди завжди ставилися з пильною увагою. В Україні споконвіку казали: «Шануй одежу в дворі, вона тебе в людях». Таке ставлення до свого зовнішнього вигляду цілком виправдане. Адже одяг — це те, у чому ми йдемо поміж люди. Недбале ставлення до нього й нині сприймають як неповагу до себе.
В усі часи за допомогою одягу люди прагнули справити враження на інших.
— Якою, на вашу думку, має бути модно вдягнена людина?
— Чим вона відрізняється від інших?
— Чи може така людина мати неохайний, непривабливий вигляд?
Сьогодні ви дізнаєтесь, хто створює модний одяг і самі спробуєте створити одяг.
3.3 Перегляд мультимедійної презентації
« Мода у різні часи»(http// svitdovkola.org /svitich)
ІV. Робота з «LEGO» ( 3 хв)
Ми цеглинки беремо,
дружно в коло стаємо
Будемо з «LEGO» працювати
І активно відпочивати
Синій колір – покрутись,
Жовтий – навколо себе озирнись.
Червоний – покажи всім літачок,
Зелений – другу дай «кулачок».
Голубий – дістань до пальців ніг,
Оранжевий – покажи щирий сміх.
4.1 Кольорові завдання
* Називаю не колір цеглинки, а пропонує дітям підказки (наприклад, цеглинка такого ж кольору як бант у Олесі, цеглинка кольору хустинки Софії тощо). Діти мають здогадатися, який це колір і виконати відповідний рух.
* Показую цеглинку, а діти шукають собі пару за відповідним кольором і стають поруч .
* Беру будь-яку цеглинку, а діти мають придумати слово на першу літеру кольору цеглинки відповідно до теми.
Синій колір – сандалі, светер, сережки, сумка
Жовтий – жилет, жакет
Червоний –черевики, чоботи.
Зелений – заготовка, заколка,
Голубий – гамаші, годинник, гаманець
Оранжевий –одяг, обручка, окуляри,
V Групове заняття. ( 8 хв)
5.1. Об’єднання в групи за відповідними кольорами
( кольори цеглинок «LEGO»)
Діти об’єднуються в групу, моючи одяг чи аксесуари відповідного кольору.
5.2 Завдання з цеглинками «LEGO»
Придумати імена, пофантазувати про те, де можуть жити такі чоловічки ( казки, фантастичні пригоди, інші планети.
( спідниці, сорочки, сукні..)
5.3. Робота в уявній «Майстерні модельєрів».
VІ Підсумок заняття.( 2 хв)
Молодці! Сподіваюсь, що наша мандрівка у світ одягу вам запам’ятається. Будьте завжди охайними та модними
Додаток