Матеріал для проведення ранкової зустрічі для 1 класу Нова Українська Школа сприяє усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя.
Ранкова зустріч
Тема: Моє здоров’я
Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Хід ранкової зустрічі
І. Вітання.
1. Організація класу.
Грає музика, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вчитель стають у коло.
2. Вітання вчителя.
Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.
Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.
Хай сміється мирне небо і дивує світ.
А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.
3. Привітання один з одним.
- Привітайте один одного, бажаючи здоров’я. (Доброго здоров’я, здрастуйте, здоровенькі були). З давніх давен у привітанні люди бажали один одному здоров’я. Бо здоров’я – це головне.
ІІ Групове завдання.
1.Як ви гадаєте, яка тема дня?
2. Бесіда вчителя про здоров’я .
- Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я».
- Як ви розумієте цю мудрість? (Відповіді дітей).
- Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю.
- А як же берегти своє здоров’я? (Думки дітей).
- Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
3. Гра «Корисно-шкідливо».
- Давайте пригадаємо, які звички корисні, а які – шкідливі?
Учні показують зеленим кольором «корисно», а червоним – «шкідливо».
1. Перебування на свіжому повітрі.
2. Звичка все брати в рот і куштувати на смак.
3. Тривале сидіння біля телевізора .
4. Миття рук перед уживанням їжі .
5. Дворазове чищення зубів .
6. Паління цигарок .
7. Правильне регулярне харчування .
8. Загартування.
4.Абетка здоров’я
І під музику бадьору ти зарядку ... (починай).
Щоб здоровим довго жити, воду слід усім ... (любити),
Мило, пасту, гребінець - будеш справжній ... (молодець).
Пам'ятай про основне, що здоров'я ... (головне).
Але ти не поспішай, подивись спочатку,
Чи нічого не забув, чи усе в ... (порядку).
В школу швидко, швидко ... (мчись).
В школі, в класі не брудни, сміття бачиш ... (підніми).
Крейду, яблука і булки,
Кнопки, цвяхи, сірники,
А носи ... (носовички).
З усмішкою в світ ...(ідіть).
Хай вам щиро сонце світить,
Всі здоровими ... (ростіть).
6. Щоб тобою всі пишались,
Перехожі оглядались,
Так роби, щоб люди звикли -
Ти у всьому завжди ... (приклад).
7. Щоб міцне здоров'я мати,
Треба добре ... (пам'ятати)
Дітям правила прості,
А за змістом - ... (золоті).
ІІІ. Щоденні новини.
Спостереження за погодою. Доповідає метеоролог, діти роблять позначки в календарі природи.)
Руханка (виконати рухливі вправи і закріпити отримані знання)
Проговорюючи вірша рядок за рядком, виконати рухливі вправи:
Щоб мікробів налякати,
Слід на сонечку гуляти.
Завжди з милом руки мити.
Воду треба кип’ятити.
Страви в холоді тримати.
Цибулю і часник вживати.
ІV. Крісло автора.
(вірші дітей про здоров’я.)
1.Хто здоровий, – той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
2.Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
3.Хто здоровий – не сумує,
Над загадками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде!
4.Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежини!
5.Зрозуміло, всім відомо,
Як приємно бути здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
-Отже, бажаю всім доброго здоров’я! Будете здорові – будете щасливі й радісні.