Ранкова зустріч на тему "Наші помічники"

Про матеріал

Конспект для ранкової зустричі на тему "Наші помічники" 1 клас та пальчикова гімнастика "Колобок", яку можна проводити на перерві.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема: Наші помічники

Клас: 1-А

Мета:  розкрити                         значення  книги  в  житті  людини; навчити  дітей  правилам     користування  книгою; сприяти  розвитку  інтересу  до  книжок, читання;  cприяти формуванню в учнів інтелектуального потенціалу; розвивати творче мислення, пам’ять, бажання вчитися та пізнавати світ; сприяти збагаченню словникового запасу учнів,  розвивати  зв’язне мовлення у дітей; прищеплювати  дітям  любов  до  книги.

Виховувати  шанобливе ставлення до книжок.

Обладнання: мультимедійна презентація.

Посилання: https://www.canva.com/design/DAFtZXRI6GI/Qc2h8AJRUmEAT_MEjfTLHw/edit?utm_content=DAFtZXRI6GI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton

 

Хід проведення:

І. Вітання-знайомство

1. Привітання.

- Доброго дня, дітки! У всіх гарний настрій? Давайте подаруємо посмішку один одному, вчителям та друзям і познайомимось!

Мене звати ***  і я сьогодні проведу у вас ранкову зустріч, а на яку тему ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку!

 

  1. Правило «піднятої руки». Відгадування загадки.

- Але перед цим я хочу, розповісти вам про правила роботи на дистанційному уроці:

1.    Якщо ви хочете відповісти чи задати питання, то не забувайте піднімати руку.

2.    Мікрофони вмикайте тільки тоді, коли я назву ваше прізвище та ім’я.

3.    Уважно слухайте, не соромтесь та  сміливо відповідайте.

 

    - Всі готові? Слухайте загадку:

Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить. (Книга)

-         Хто знає правильну відповідь? (В.Д.)

-         Правильно -  це книга! Молодці!

 

 

  1. Гра «Вгадай персонажів»

 

-         Мабуть, всім вам в дитинстві мама або тато, дідусь або бабуся читали книжки. Вони – незамінні помічники, які допомагали вам познати цей дивовижний світ. А що вам читали батьки? (В.Д. – казки)

-         Так! Всім нам в дитинстві читали казочки. У кожного з нас є улюблена казка і я вам пропоную пограти: тут кожен малюнок буде закрит книгою і вам потрібно відгадати, що це за персонаж або назвати казку.

 

 

Інтегрований урок - казка «Мандрівка з Червоною Шапочкою» в 1класі(Червона шапочка)

Дитяча вікторина за казками для дітей. Вікторина для школярів(Журавель та Лисиця)

C:\Users\ASUS\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\A27EF777.tmp(Колобок)

Ріпка” - народна казка – читати онлайн(Ріпка)

 

https://lh5.googleusercontent.com/PIH93YbgfRRzv5sk0EcwFZRi9ObgVULlIyyYL-gQJvjBNkA9ZNn9vyHjDFLkdDS4EZQN-8cGIrsI6WdfCg0yyLvRfLrKe_gcV9J2ReGFRs6AIxGqVvuHWPLwqtQ2Q74k6AH21TNH5OAH (Кіт у чоботях)

 

Казка Троє поросят 11-03-2023 - Афіша Житомира - moemisto.ua. (Троє порося)

 

(Малюнки будуть трішки замальовані, щоб дітям було складніше відгадувати)

 

-         Молодці! Як ви швидко все відгадали! Бачу, вам багато читали різних та цікавих казок.

  • А хто любить слухати казки – плесніть в долоні.
  • А хто вже вміє читати – ущіпніть себе за щічку.
  • А хто вміє правильно дружити з книгою, тобто знає як з нею поводитись – покажіть пальчик догори.

-         Розумнички! Треба дружити з книгами, бо кожна книжка любить, щоб з нею поводилися чемно і ось вона сюди прийшла, щоб дати нам декілька порад! Діти,а ви знаєте як треба поводитися з книгою? (відповіді дітей)

 

  1. Правила поводження з книжкою: 

 

 

  • беріть книжки чистими руками; 
  • не загинайте сторінок, користуйтеся закладками;
  • не читайте книжки під час їжі;
  • щоб книжки та підручники служили вам довго, обгорніть їх в обкладинку; 

 

- Діти,чи всі запам’ятали правила поводження з книгою?(відповідь дітей) 

 

5. Гра «Так чи ні»

- Я вам кажу одне твердження ,і якщо ви з цим згодні – плескаєте у долоні, якщо –ні ,то кажете "ні". Можете увімкнути свої мікрофони! Всі готові? Починаємо!

 

 

  • Ми можемо брати книгу брудними руками
  • Треба книги обгорнути в обкладинку

А чи всі у вас книги в обкладинках?

  • Треба користуватися закладками
  • Нам можна малювати в книгах
  • Книги – наші друзі.
  • Книги розвивають нас.

-          Які ви молодці! Всі правила вивчили! Не забувайте користуватися цими правилами!

 

-         Отже діти, сьогодні ми з вами не тільки погралися, а ще й дізнались , як треба поводити себе з книгою . Ви молодці! Дуже добре попрацювали , приймали активну участь. Я рада нашому знайомству. До нової зустрічи!

 

 

 

 

 

 

Пальчикова гімнастика «Колобок»

Мета: стимулювати формування мови, уваги, пам’яті, спритності й гнучкості пальців рук.

-         Пам’ятатєте про що ми говорили на ранковій зустрічі? (В.Д.) Про книги та казки, все правильно! Давайте згадаємо одну з найвідоміших казок та трішки розім’ємось!

-         Повторюйте за мною!

Дружно жили бабка з дідом

Потрібний колобок їм до обіду

Тісто вони замели

-         Покатаємо тісто в руках. Ось так!

(котають уявний шар в долонях)

По засіках поскребли

-         Тепер шкребемо пальчиками правої руки об ліву долоню

(поскребсти пальцями правої руки об ліву долоню)

І вийшов Колобок

Підрум’янений дружок

-         Поплескали себе по щічках долонями

(поплескати щічки)

Утік від бабки з дідом

Покотився Колобок

По доріжці в лісок!

-         Прикладаємо руку до чола, начебто ми  виглядаємо здалеку Колобка

 (руку прикладаємо до чола)

Скік, так скок, так за кущик

Покотився в лісок

-         Одну руку затискайте в кулак – це наш Колобок. Я що робить колобок? Він стрибає по доріжці. Нашою дорогою будуть пальчики. Ось так Колобок стрибає по наших пальчиках

Зустрів у лісі зайчика,

(Показуємо «вушка» зайчика)

І зубастого вовчика,

-         Ось так стискаємо та розтискаємо кулачки.

(робимо кулачок і розтискаємо назад кілька повторів)

А лисичка Колобка

Хвать! Взяла й замела!

(Пальці на обох руках швидко

зв’язати в замочок).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.7
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1.  Mangle
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Ledovskaya Ekaterina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Lebedeva Polina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
125
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку