Конспект для ранкової зустричі на тему "Наші помічники" 1 клас та пальчикова гімнастика "Колобок", яку можна проводити на перерві.
Ранкова зустріч
Тема: Наші помічники
Клас: 1-А
Мета: розкрити значення книги в житті людини; навчити дітей правилам користування книгою; сприяти розвитку інтересу до книжок, читання; cприяти формуванню в учнів інтелектуального потенціалу; розвивати творче мислення, пам’ять, бажання вчитися та пізнавати світ; сприяти збагаченню словникового запасу учнів, розвивати зв’язне мовлення у дітей; прищеплювати дітям любов до книги.
Виховувати шанобливе ставлення до книжок.
Обладнання: мультимедійна презентація.
Хід проведення:
І. Вітання-знайомство
1. Привітання.
- Доброго дня, дітки! У всіх гарний настрій? Давайте подаруємо посмішку один одному, вчителям та друзям і познайомимось!
Мене звати *** і я сьогодні проведу у вас ранкову зустріч, а на яку тему ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадку!
- Але перед цим я хочу, розповісти вам про правила роботи на дистанційному уроці:
1. Якщо ви хочете відповісти чи задати питання, то не забувайте піднімати руку.
2. Мікрофони вмикайте тільки тоді, коли я назву ваше прізвище та ім’я.
3. Уважно слухайте, не соромтесь та сміливо відповідайте.
- Всі готові? Слухайте загадку:
Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить. (Книга)
- Хто знає правильну відповідь? (В.Д.)
- Правильно - це книга! Молодці!
- Мабуть, всім вам в дитинстві мама або тато, дідусь або бабуся читали книжки. Вони – незамінні помічники, які допомагали вам познати цей дивовижний світ. А що вам читали батьки? (В.Д. – казки)
- Так! Всім нам в дитинстві читали казочки. У кожного з нас є улюблена казка і я вам пропоную пограти: тут кожен малюнок буде закрит книгою і вам потрібно відгадати, що це за персонаж або назвати казку.
(Червона шапочка)
(Журавель та Лисиця)
(Колобок)
(Ріпка)
(Кіт у чоботях)
(Троє порося)
(Малюнки будуть трішки замальовані, щоб дітям було складніше відгадувати)
- Молодці! Як ви швидко все відгадали! Бачу, вам багато читали різних та цікавих казок.
- Розумнички! Треба дружити з книгами, бо кожна книжка любить, щоб з нею поводилися чемно і ось вона сюди прийшла, щоб дати нам декілька порад! Діти,а ви знаєте як треба поводитися з книгою? (відповіді дітей)
- Діти,чи всі запам’ятали правила поводження з книгою?(відповідь дітей)
5. Гра «Так чи ні»
- Я вам кажу одне твердження ,і якщо ви з цим згодні – плескаєте у долоні, якщо –ні ,то кажете "ні". Можете увімкнути свої мікрофони! Всі готові? Починаємо!
А чи всі у вас книги в обкладинках?
- Які ви молодці! Всі правила вивчили! Не забувайте користуватися цими правилами!
- Отже діти, сьогодні ми з вами не тільки погралися, а ще й дізнались , як треба поводити себе з книгою . Ви молодці! Дуже добре попрацювали , приймали активну участь. Я рада нашому знайомству. До нової зустрічи!
Пальчикова гімнастика «Колобок»
Мета: стимулювати формування мови, уваги, пам’яті, спритності й гнучкості пальців рук.
- Пам’ятатєте про що ми говорили на ранковій зустрічі? (В.Д.) Про книги та казки, все правильно! Давайте згадаємо одну з найвідоміших казок та трішки розім’ємось!
- Повторюйте за мною!
Дружно жили бабка з дідом
Потрібний колобок їм до обіду
Тісто вони замели
- Покатаємо тісто в руках. Ось так!
(котають уявний шар в долонях)
По засіках поскребли
- Тепер шкребемо пальчиками правої руки об ліву долоню
(поскребсти пальцями правої руки об ліву долоню)
І вийшов Колобок
Підрум’янений дружок
- Поплескали себе по щічках долонями
(поплескати щічки)
Утік від бабки з дідом
Покотився Колобок
По доріжці в лісок!
- Прикладаємо руку до чола, начебто ми виглядаємо здалеку Колобка
(руку прикладаємо до чола)
Скік, так скок, так за кущик
Покотився в лісок
- Одну руку затискайте в кулак – це наш Колобок. Я що робить колобок? Він стрибає по доріжці. Нашою дорогою будуть пальчики. Ось так Колобок стрибає по наших пальчиках
Зустрів у лісі зайчика,
(Показуємо «вушка» зайчика)
І зубастого вовчика,
- Ось так стискаємо та розтискаємо кулачки.
(робимо кулачок і розтискаємо назад кілька повторів)
А лисичка Колобка
Хвать! Взяла й замела!
(Пальці на обох руках швидко
зв’язати в замочок).