Розробка ранкових зустрічей "Прихід зими"(тиждень 23)

Про матеріал

Практика ранкової зустрічі - один із перших методів, орієнтованих на учня, які застосовують учителі у своїх класах. Ранкову зустріч легко провести, вона закладає підґрунтя для інших змін, які потребують більшого досвіду

Ранкова зустріч це квінтесенція того, якими ми хочемо бачити наші класи, наші спільноти або наші суспільства.

Піклування один про одного, відчуття безпеки, якої вистачає для того, аби ділитись важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям - це саме ті якості, що віддзеркалюють ранкові зустрічі.

Перегляд файлу

1

 

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Мета : розвиток соціальних та навчальних навичок, поєднання соціального, емоційного та інтелектуального розвитоку кожного учня. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та інклюзії, а також дає результати як у спільноті класу, так і поза його межами.

Тиждень 13 ( Прихід зими  )

Понеділок

«Біло стало недарма, то прийшла до нас зима»

Побіліли враз стежинки,

Це лягли на них сніжинки,

Які бігли на простець,

Та догнав їх вітерець.

А як вітер став вщухати,

То лягли сніжинки спати,

Цілу зиму ці стежинки,

Будуть білі, як сніжинки.

Біло стало недарма,

То прийшла до нас зима. ( Віталій Назарук)

1.Вітання

- Доброго ранку! —

Ми друзям бажаєм.

- Доброго ранку! –

Батьків так вітаєм.

Доброго ранку

тобі і мені.

Щирі слова

нехай линуть рясні.

- Доброго ранку, Іване!

- Доброго ранку, Насте!

(Під час привітання потискують руки товаришеві, який поруч.)

2.Групове заняття.

Вивчення уривку пісні «Білесенькі сніжиночки» ( з допомогою рухів)

Білесенькі сніжиночки,

Вродились ми з води,

Легенькі, як пушиночки,

Спустилися сюди.

 

Ми хмаркою носилися

Від подиху зими,

І весело крутилися

Метелицею ми.

 

Тепер ми хочем спатоньки,

Як діточки малі,

І линемо до матінки —

До любої землі.

 

3.Обмін інформацією.

- Сьогодні вранці я отримала телефонограму, але не відомо від кого. Щоб дізнатися від кого, потрібно відгадати загадку. І мені потрібна ваша допомога.

Махнула птиця крилом

І покрила весь світ

Білим килимом…(Зима)

( Діти діляться інформацією , що вони знають про зиму.). Перегляд мультфільму про зиму   https://www.youtube.com/watch?v=iQk9uLh8alE

Вправа « Складання асоціативного куща зі словом «зима».

( Слово «зима» записане  на дошці діти вибирають ті сніжинки на яких записано прикмети зими і прикріплюють на дошку).

Можна використати такі слова : морозна , біла, сніжна, холодна, люта.

4.Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день і на тиждень.

- Знайомство з зимовими місяцями. ( Слухання пісні Анатолія Салогуба «Зимові місяці». https://www.youtube.com/watch?v=JeVvlPdjdPk )

Вівторок

«Зимові перетворення »

1.Вітання

Доброго ранку, сонечко!

Доброго ранку, донечко!

Доброго ранку, татусю й матусю!

Доброго ранку вам, сонячні друзі!

Доброго ранку, учителько мила!

В слові вітання є радості сила.

З доброго ранку наш день починається —

в доброму слові все добре збувається. ( Діти посміхаються один до одного)

2.Групове заняття .

Діти малюють малюнок на тему «Зимова казка» під супровід відео-пісні «Сипле сніг» https://www.youtube.com/watch?v=O6PxZ5hvONc

3. Обмін інформацією.

Розучування лічилки.

Сніговію, снігограю,

Зупини сніжинок зграю,

Щоб морозко не блукав

Та до нас мерщій попав,

Подарунки розділив,

За лічилку похвалив. 

  • Діти розповідають, про зміни які відбулися в природі.
  • Діти спостерігають і розповідають , що відбулося ,а що ні взимку в природі.

Перегляд відео- Мудрі казки тітоньки Сови -  «Зимове диво» Чарівна новорічна казка про те, як до маленьких жителів Великого лісу прийшла зима і принесла з собою справжні чудеса. http://umachka.net/v/видео/уроки-з-тітонькою-совою/мудрі-казки-тітоньки-сови-зимове-диво-уроки-тетушки-совы-серия-7.html

4. Щоденні новини.

- Повторення зимових місяців.

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день .

Виконання вправи «Ой сніжок , ой пушок». (Робота в парі – групова аплікація з вати).

Середа

« Зимові пташки»

1.Вітання

Учні об'єднуються в пари. Після виконання кожного нового завдання учасники змінюють партнерів. Партнерам пропонується привітатись один з одним.

– Якби ви були деревами, як би ви привітались?

(Учасники рухами демонструють привітання).

– Якби ви були зірками, як би ви привіталися?

– Якби ви були машинами…

– Якби ви були хвилями…

– Якби ви були повітряними кульками…

– Якби ви були рибками…

– Якби ви були грибочками…

Вітання відбувається у супроводі музики у досить

швидкому темпі.

  • Перед вами лежать сніжинки сумні і веселі , виберіть ту сніжинку ,яка продемонструє ваш настрій на сьогоднішній день.

2. Групове заняття

Відгадування загадок про зимових мешканців лісу.

Сірий, ікластий,

Хоче вівцю вкрасти.

(Вовк)

Не ходжу я,  а скакаю,

Бо нерівні ноги маю.

Через поле навмання

Перегнав би я коня.

(Заєць)

Крізь зимові заметілі

Пташенята прилетіли.

В них червоні гарні груди –

Ніби яблука усюди

Хтось розвісив у дворі.

Звуться пташки…

(Снігурі)

 

Прийшла кума із довгим віником

На бесіду із нашим півником,

Схопила півня на обід

Та й замела мітлою слід.

(Лисиця)

3. Обмін інформацією.

Розповіді дітей про зимових мешканців лісу. Опис тварин. Перегляд казки «Зимівля звірів» https://www.youtube.com/watch?v=zrjn5y7tTnc

4. Щоденні новини.

- Заповнення календаря.

- Знайомство  з планом роботи на день .

Підсумок « Намалюй зайчика».

Четвер

«Рослини взимку»

 

1.Вітання .

Клас ділиться на пари. Кожна пара виходить по черзі на середину класу і вітається:

Доброго ранку, Петрику!

Доброго ранку, Софійко!

Далі діти труться носами як прийнято вітатися у чукчів.(Демонстрація картинки)

2. Групове заняття

Чи сподобалося вам наше сьогоднішнє привітання? А яка пора року у нас? Так, зима. Чи холодно зараз надворі? Щоб холод не дістався до нашого класу

давайте ми станцюємо новорічний хоровод і своїм веселим настроєм та танцем проженемо холод.

Виконання новорічного хороводу.

3. Обмін інформацією

( Діти розповідають, що вони знають про рослини. Як рослини готуються до зими? ). Опишіть рослину , яка асоціюється з зимою ( Ялинка). Діти демонструють загадки про цю рослину. Під супровід пісні «Ялинка зелененька» діти малюють ялинку. https://www.youtube.com/watch?v=u_sjTrG1bXI

4. Щоденні новини.

- Знайомство з прогнозом погоди.

- Назва пори року, місяць, день тижня, яка погода за вікном ( температура, опади, вітер)

- Знайомство з планом роботи на день.

П’ятниця

«Допомога пташкам взимку»

1.Вітання.

-Дорогі діти.Я запрошую всіх у коло для проведення ранкової зустрічі. Давайте привітаємося один з одним. Подивіться, як це треба зробити. (Вчитель повертається обличчям до сусіда зліва.

Говорить: «Доброго ранку, Сергію».                      Сусід відповідає аналогічно.

 «Я дуже рада тебе бачити сьогодні».

Можливі інші варіанти:  «Доброго ранку, Сергію. Ти сьогодні красивий!»     «Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!»

(Привітання пройдуть по всьому колу.)

- Діти, коли до вас звертаються, дивіться в очі співбесіднику.

2.Групове заняття.

Гра «Знайди пару». Діти з торбинки дістають зображення пташки. Слухають її спів, і відшукують свою пару. Знайшовши пару діти описують пташку і розповідають, що вони знають про неї.

3.Обмін інформацією.

Розповіді дітей про зимуючих птахів ,яких вони бачили на шкільному подвір’ї. Чи можна допомогти цим пташкам, і як саме ? (відповіді учнів). Перегляд  відео «Зимові птахи»

 https://www.youtube.com/watch?v=39OJ1wHl-zI

4. Щоденні новини

- Заповнення календаря погоди.

- Знайомство з планом роботи на день. ( На протязі дня перевірити годівнички, чи є їжа для пташок)

Висновок

Практика ранкової зустрічі - один із перших методів, орієнтованих на учня, які застосовують учителі у своїх класах. Ранкову зустріч легко провести, вона закладає підґрунтя для інших змін, які потребують більшого досвіду

Ранкова зустріч це квінтесенція того, якими ми хочемо бачити наші класи, наші спільноти або наші суспільства.

Піклування один про одного, відчуття безпеки, якої вистачає для того, аби ділитись важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям - це саме ті якості, що віддзеркалюють ранкові зустрічі.

Ранкова зустріч - це зустріч на початку дня всього класу з учителем. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо та поважно вітається з друзями та відвідувачами, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають і ставлять свої запитання, роблять зауваження. Після цього діти беруть участь у короткій, енергійній груповій вправі, насамперед для того, аби підсилити академічні навички, виховати почуття неконкурентної команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує вчитель, щоби підкреслити навчальні завдання цього дня.

 

Література

  1. Журнал "Барвінок", 1973 рік, №1. Видавництво «Молодь», 1973 рік, стор. 12.
  2. Стаття: Ранкова зустріч: що це і навіщо. НУШ, початкова освіта 12 Серпня 2017

 

 Інтернет – джерела

https://www.youtube.com/watch?v=iQk9uLh8alE

https://www.youtube.com/watch?v=JeVvlPdjdPk )

https://www.youtube.com/watch?v=39OJ1wHl-zI

https://www.youtube.com/watch?v=u_sjTrG1bXI

 http://umachka.net/v/видео/уроки-з-тітонькою-совою/мудрі-казки-тітоньки-сови-зимове-диво-уроки-тетушки-совы-серия-7.html

 https://www.youtube.com/watch?v=O6PxZ5hvONc

 

 

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
1236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку