18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

​Ранкова зустріч «Розумники»

Про матеріал

Ранкова зустріч «РОЗУМНИКИ»

Мета: сприяти згуртованості дітей у групі; знайомити учасників одне з одним; виконати вправи на розвиток пізнавальних процесів.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «РОЗУМНИКИ»

 Мета: сприяти згуртованості дітей у групі; знайомити учасників одне з одним; виконати вправи на розвиток пізнавальних процесів.

  1. Вітання

Станьте, дітки, всі рівненько,

посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхнися сам до себе.

Привітайтесь: "Добрий день!"

  1. Вправа «Знайомимося по-новому»

Ведучий роздає картки із назвами тва­рин (половина слова). Завдання кожного учасника — знайти свою пару (наприклад, те-ля). Потім учасники працюють у парі. Кожен має сказати кілька слів про свого напарника.

 

F:\Work\Doks\Школа\фото\Клас\P9190041.JPG

 

  1. Вправа «Хто найуважніший?»

Учасники об'єднуються у три групи.

Учасникам на 1 хвилину демонструється нескладний малюнок із геометричних фігур. Вони уважно розгляда­ють усі елементи зображення, а потім відтво­рюють побачене на папері. Що точніше від­творено малюнок, то краще розвинена увага.

  1. Вправа «Логіка мислення»
  1. Якої хвороби немає на землі? (Морсь­кої.)
  2. Перед ким ми завжди знімаємо капе­люха? (Перед перукарем.)
  3. Куди найчастіше ходимо? (Уперед.)
  4. Скільки волосся у цигана на голові? (Скільки виросло.)
  5. Хто говорить мовчки? (Лист.)
  6. Що за трава, що й сліпий упізнає? (Кропива.)
  7. Скільки трикутників вийде з чотирьох відрізків? (Три.)
  8. Сини в шапках, а батько — ні. Хто це? (Дуб і жолуді.)

9. Що означає літера Т на олівці? (Твер-
дий.)

5.  Вправа «Запам'ятай і повтори»

Ведучий зачитує 10 слів, учасники слуха­ють і намагаються їх запам'ятати.

Наприклад: сонце, лопата, вітер, бджола, двері, квіти, зошит, пенал, цукерка, телефон.

  1. Гра-розминка «Ми йдемо полювати на лева»
  • Ми йдемо полювати на лева! (Упевнена ходьба по колу.)
  • Не боїмося ми нічого! (Заперечувальні рухи руками.)
  • Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (Обережна ходьба, високо піднімаючи коліна.)
  • Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (Рухи, що імітують плавання.)
  • Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп! (Гучне тупотіння.)
  • Ой, а це що? Це дорога навпро­стець! (Упевнена ходьба.)
  • Ой, а це хто? Такий великий! (Пока­зують, який.) Такий пухнастий! (Показують рухами, ніби погладжуючи.)
  • Ой, та це ж лев! (Показують, як зля­калися. Далі рухи повторюються.)
  • Побігли додому! Через поле! Туп! Туп! Туп!
  • Через море! Буль! Буль! Буль!
  • Через болото! Чав! Чав! Чав!
  • Прибігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! (Показують мімікою і жес­тами.)
  • Які ми хоробрі! (Показують мімікою.)
  • Похвалимо себе! (Погладжують себе по голові.)
  1. Вправа-підсумок «Наші серця»

У кожного учасника серце-стікер. На ньо­му він пише побажання наступному учасни­кові і приклеює йому.

 

 

docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
512
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку