Ранкова зустріч: що це і навіщо

Про матеріал
Запропановані щоденні вітання для підготовки і проведення ранкових зустрічей у 1-му класі.
Перегляд файлу

                                         Ранкова зустріч: що це і навіщо

 

    Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується  щоденними новинами, які   готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.

       Ранкової зустрічі в житті дітей присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.

Чотири основні компоненти ранкової зустрічі:

1) Вітання

2) Групове заняття.

3) Обмін інформацією.

4) Щоденні новини.

 

ВІТАННЯ

 

Вітання адресується кожному учню по черзі, вербально або невербально всіх запрошують до кімнати. Під час вітання кожна дитина з повагою звертається до інших на ім’я; в колі створюється доброзичливий настрій.

 

        Практика щирого привітання інших є головною метою етапу Вітання, що є важливим елементом демократичного освітнього середовища, орієнтованого на дитину. 

          

         ТОП ідеї для привітань

         

        Вправа «Ніхто не знає»

Передаючи м’яч по колу,учні продовжують фразу : «Ніхто з вас не знає,що …»

(уміюспівати,танцювати,вишивати).

Вправа «Я поважаю тебе за …»

Діти по колу говорять одне одному : «Я поважаю тебе за …»

Вправа « Коло радості»

Звучить спокійна музика.

-         Утворіть коло і уявіть ,що кожен із вас здійснив свою мрію,знайшов свій талант,став

Знаменитим.Отже ,шановні лікарі та педагоги ,художники і музиканти,співаки і танцюристи,учені та інженери,відрекомендуйтеся ,будь ласка.

     Наприклад, « Мене звуть Маринка,я – відома співачка».

Вправа « Комплімент»

Діти повертаються один до одного,витягають руки вперед і з’єднують їх із долонями товариша .За сигналом учителя діти по черзі говорять комплімент одне одному.Вимовляти комплімент слід із посмішкою,дивлячись в очі дитині.якій він призначений.Компліменти не повинні повторюватися.

 Гра « Чарівні окуляри»

-         Крізь чарівні окуляри можна бачити лише добре. Передаючи їх із рук у руки,привітайтеся і рокажіть ,що гарне ви бачите в учневі ,який стоїть поруч.

Розкажіть про випадок ,коли вам допоміг ваш друг.

      Вправа «Капелюшок бажань».

Я бажаж квітам …

Я бажаю друзям ..

Я бажаю собі …

Я бажаю всім …

     Вітання

Щоб хороший настрій мати,

Треба всім його бажати.

Доброго ранку,сонце привітне!

Доброго ранку,небо блакитне !

Здрастуйте,ріки,озера,моря!

Доброго ранку ,вся наша земля!

     Вправа « Сьогодні я пишаюся…»

Пишатися можна будь-якими рисами,справами тощо.

     Вітання

Встав раненько – посміхнись,

Бо чудово в світі жити !

В синє небо подивись

Й починай добро творити!

    Вправа « Співаємо ім’я»

-         Уявіть ,що ми не вміємо розмовляти,а вміємо тільки співати,та нам обов’язково потрібно привітатись.По черзі кожен із вас « заспіває» своє ім’я,потім за кожним із вас ваше ім’я заспівають усі діти.

doc
Додано
23 червня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку