Ранкова зустріч. "Тематичний місяць "Територія"

Про матеріал
Вправи та завдання дібрані з метою створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; формувати відповідальне ставлення до використання водних ресурсів.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч у 2-В класі

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; формувати відповідальне ставлення до використання водних ресурсів.

Обладнання: музика, сніжинки, ілюстрації, лієчки, прозора ємність

Хід ранкової зустрічі

  1. Вітання

І знову ранок, світлий день,

Він сповнений нових ідей.

Тож в коло дружно всі рушаймо,

Ранкову зустріч починаймо!

Доброго ранку, рідний наш дім!

Доброго ранку людям усім!

Доброго ранку сонечку ясному!

Доброго ранку класу прекрасному!

- Пропоную сьогодні привітатися по колу, передаючи ось таку сніжинку.

- Доброго ранку … (Тетянко)

- Доброго ранку … (Світлано Олександрівно)

- Я рада бачити тебе усміхненою (що ти навчаєшся зі мною, спілкуватися з тобою, бачити тебе)»

  1. Щоденні новини
  • Робота з календарем природи

День тижня між вівторком і четвергом… (середа)

Сьогодні 21-10… яке число? (11)

Який місяць? (грудень)

Яка пора року? (зима)

  • Виступ чергового синоптика

Сьогодні сонячний (хмарний) ранок. Вітер сильний (помірний, легкий). Опадів немає (йде сніг, дощ; туман). Ніч довша, а день коротший.

 

  1. Групова гра

- Пропоную вам об’єднатися  у групи за вашими сніжинками. (діти об’єднуються )

- У кожної групи є загадка і ілюстрації. Доберіть ілюстрацію-відгадку.

Мене просять, на мене чекають,

Як з’явлюсь – то всі тікають. (дощ)

Скатертина біла увесь світ накрила. (сніг)

Росте вона вниз головою,

Не в літню пору, а зимою.

І тільки сонечко засяє –

Вона заплаче й помирає. (бурулька).

Не дід, а сивий.

Не спить, а стелиться,

Вкриває землю й океан,

Ну а звуть його… (туман)

На небі плавала конем,

На землю випала дощем. (хмара)

  • Презентація роботи в групах (читають вірш і показують ілюстрацію, інші учні ставлять «лайк», якщо погоджуються з відповіддю)
  • Діти, як же одним словом назвати всі слова-відгадки? (вода)
  1. Крісло автора
  • Сьогодні у крісло автора запрошую _________
  • Я підготувала віршик, послухайте.

Вона є на Землі в усьому.

Он в небі хмаркою летить.

Дає життя всьому живому.

А от без неї нам не жить.

  • Прочитайте перші літери кожного рядка. (вода)
  • Правильно, вода.

А вода – це справжнє диво!

Як прожити без води?

З нею ми завжди щасливі,

З нею в нас нема біди.

Є вода – ростуть рослини:

Ліс, сади, рясні поля.

Це чудово для людини

І радіє вся Земля.

  • Дякуємо тобі, _______________ .
  1. Обмін інформацією
  • Як ви думаєте, чи потрібно воду економити? (так)
  • А чому? (питної води небагато, це природний ресурс)
  • Пограємо? Я буду читмти віршик,а ви спробуєте рухами показати його.

РУХЛИВА ВПРАВА «ЧИСТИМО ЗУБКИ ПРАВИЛЬНО»

Щіточку ми намочили. Кап, кап, кап, кап,

Не потрібно так.

Кран з водою ми закрили –

Зубки чистили – воду не лили.

В склянку воду ми набрали

Поки ротик полоскали.

Ми ощадливі малята!

Будемо воду зберігати!

  • А як ви вважаєте, що буде економніше – купатись у ванні чи під душем?

(Діти роблять припущення). А давайте це перевіримо.

Дослід з водою на раціональне використання води

У прозорі (однакові) ємності ллють воду з лійки з великим отвором та з лійки з кількома маленькими отворами та порівнюють кількість вилитої рідини.

Отже, що буде більш економно? Приймати ванну чи купатися під душем?

  • Ми з вами недаремно сьогодні на ранковій зустрічі говорили про воду. На уроці Я досліджую світ продовжимо говорити про неї і будемо досліджувати звідки вона потрапляє у наші домівки.
  • Ви молодці. Гарненько попрацювали. Будь ласка, завітайте до нашого куточка настрою. Прислухайтеся до власних почуттів і оберіть квіточку, яка відповідає вашому настрою.

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку