Ранкова зустріч у 2-В класі
Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; формувати відповідальне ставлення до використання водних ресурсів.
Обладнання: музика, сніжинки, ілюстрації, лієчки, прозора ємність
Хід ранкової зустрічі
І знову ранок, світлий день,
Він сповнений нових ідей.
Тож в коло дружно всі рушаймо,
Ранкову зустріч починаймо!
Доброго ранку, рідний наш дім!
Доброго ранку людям усім!
Доброго ранку сонечку ясному!
Доброго ранку класу прекрасному!
- Пропоную сьогодні привітатися по колу, передаючи ось таку сніжинку.
- Доброго ранку … (Тетянко)
- Доброго ранку … (Світлано Олександрівно)
- Я рада бачити тебе усміхненою (що ти навчаєшся зі мною, спілкуватися з тобою, бачити тебе)»
День тижня між вівторком і четвергом… (середа)
Сьогодні 21-10… яке число? (11)
Який місяць? (грудень)
Яка пора року? (зима)
Сьогодні сонячний (хмарний) ранок. Вітер сильний (помірний, легкий). Опадів немає (йде сніг, дощ; туман). Ніч довша, а день коротший.
- Пропоную вам об’єднатися у групи за вашими сніжинками. (діти об’єднуються )
- У кожної групи є загадка і ілюстрації. Доберіть ілюстрацію-відгадку.
Мене просять, на мене чекають,
Як з’явлюсь – то всі тікають. (дощ)
Скатертина біла увесь світ накрила. (сніг)
Росте вона вниз головою,
Не в літню пору, а зимою.
І тільки сонечко засяє –
Вона заплаче й помирає. (бурулька).
Не дід, а сивий.
Не спить, а стелиться,
Вкриває землю й океан,
Ну а звуть його… (туман)
На небі плавала конем,
На землю випала дощем. (хмара)
Вона є на Землі в усьому.
Он в небі хмаркою летить.
Дає життя всьому живому.
А от без неї нам не жить.
А вода – це справжнє диво!
Як прожити без води?
З нею ми завжди щасливі,
З нею в нас нема біди.
Є вода – ростуть рослини:
Ліс, сади, рясні поля.
Це чудово для людини
І радіє вся Земля.
РУХЛИВА ВПРАВА «ЧИСТИМО ЗУБКИ ПРАВИЛЬНО»
Щіточку ми намочили. Кап, кап, кап, кап,
Не потрібно так.
Кран з водою ми закрили –
Зубки чистили – воду не лили.
В склянку воду ми набрали
Поки ротик полоскали.
Ми ощадливі малята!
Будемо воду зберігати!
(Діти роблять припущення). А давайте це перевіримо.
Дослід з водою на раціональне використання води
У прозорі (однакові) ємності ллють воду з лійки з великим отвором та з лійки з кількома маленькими отворами та порівнюють кількість вилитої рідини.
Отже, що буде більш економно? Приймати ванну чи купатися під душем?