Ранкова зустріч
1 клас
ТИЖДЕНЬ 5
ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»
День 2.
Тема: «Осіння квітка»
Мета: поглибити знання дітей про осінні квіти; показати красу осені, милуватися нею та висловлювати власні враження; створити хорошу дружню атмосферу; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; виховувати почуття любові до краси природи.
Обладнання: Малюнки осінніх квітів; запис музичного твору
П.І. Чайковського «Вальс квітів»; стрічки або осінні листочки для танку.
(Зустріч проводимо надворі.)
Хід зустрічі
І. Привітання.
а) вітання вчителя:
Ви сьогодні вже проснулись?
Мамі зранку посміхнулись?
Клас наш радо вас вітає!
Настрій кожен гарний має?
Станьмо разом в дружне коло!
Привітай нас, рідна школо!
Добрий день! (Учні вітаються, стають у коло.)
Вчитель: Сьогодні нашу ранкову зустріч ми проведемо на шкільному подвір'ї. Як ви думаєте, про що будемо говорити? (Учні висловлюють свої припущення.)
б) коло вітань:
Вчитель: Діти, подивіться навколо. Що ви бачите? Які квіти ростуть на шкільному подвір’ї? Які осінні квіти вам подобаються? Ми з вами привітаємося так:
- Надійко, мені подобається айстра, а яка квітка подобається тобі?
ІІ. Обмін інформацією.
(Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка осіння квітка їм подобається. )
Вчитель: Обговоріть у групі, чому саме ця квітка вам подобається.
ІІІ. Групове заняття.
а) Гра «Впізнай квітку»
Вчитель зачитує загадку. Учні повинні здогадатися, яку квітку описує вчитель і назвати її. Вчитель віддає малюнки цих квітів учням. Учні у класі створюють композицію «Ваза з осінніми квітами»
1. В капелюшок пишний вбрався
І морозу не злякався.
Невеличкий цей сміливець
Золотавий… (чорнобривець)
2. Ці осінні квіточки -
Мов маленькі зірочки,
Білі, сині, пурпурові,
Фіолетові, бузкові…(айстри)
3. Різний колір одежини
У прекрасної …(жоржини)
4. Я не весняна квіточка рання.
Ні, я осіння квітка остання.
Схожі з дубовими маю листки,
Дуже духмяні мої пелюстки…(хризантема)
б) Гра "Танок квітів"
Вчитель: – Уявіть, що кожен з вас – це квіточка, яка вам подобається. Квіточка здатна рухатися у будь-якому напрямку, а ще вона полюбляє танцювати під музику. Вчитель включає музичний твір, і діти зі стрічками в руках або з осінніми листочками виконують різні рухи, «вальс квітів», перевтілившись у квіточки.
https://www.youtube.com/watch?v=pM1SWuM55L4
в) Вправа «Відкритий мікрофон»
Діти у колі по черзі діляться враженнями від заняття.
ІV. Щоденні новини.
Заповнення календаря природи.
Знайомство з планом на день.