Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 2.

Про матеріал
З досвіду роботи вчителя початкових класів Асанової О.В. Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 2.Тема: « Осіння квітка». Значення «Ранкової зустрічі»: створення колективу класу; створення позитивного настрою у дітей; формування успішної, цілісної, всебічно розвиненої особистості учня.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

1 клас

ТИЖДЕНЬ 5

ТЕМА ТИЖНЯ: «ОСІНЬ»

День 2.

Тема: «Осіння квітка»              

Мета: поглибити знання дітей про осінні квіти; показати красу осені, милуватися нею та висловлювати власні враження; створити хорошу дружню атмосферу; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування; виховувати почуття любові до краси природи.

Обладнання: Малюнки осінніх квітів; запис музичного твору

П.І. Чайковського «Вальс квітів»; стрічки або осінні листочки для танку.

(Зустріч проводимо надворі.)

Хід зустрічі

І. Привітання.

а) вітання вчителя:

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Клас наш радо вас вітає!

     Настрій кожен гарний має?

Станьмо разом в дружне коло!

Привітай нас, рідна школо!

Добрий день! (Учні вітаються, стають у коло.)

        Вчитель: Сьогодні нашу ранкову зустріч ми проведемо на шкільному подвір'ї.  Як ви думаєте, про що  будемо говорити? (Учні висловлюють свої припущення.)

   б) коло вітань:

          Вчитель: Діти, подивіться навколо. Що ви бачите? Які квіти ростуть на шкільному подвір’ї? Які осінні квіти вам подобаються?  Ми з вами привітаємося так:

- Надійко, мені подобається айстра, а яка квітка подобається тобі?

 ІІ. Обмін інформацією.

(Діти об’єднуються у групи залежно від того, яка осіння квітка їм подобається. )

Вчитель: Обговоріть у групі, чому саме ця квітка вам подобається.

ІІІ. Групове заняття.

а) Гра «Впізнай квітку»

Вчитель зачитує загадку. Учні повинні здогадатися,  яку квітку описує вчитель і назвати її. Вчитель віддає малюнки цих квітів учням. Учні у класі створюють композицію «Ваза з осінніми квітами»

1. В капелюшок пишний вбрався

І морозу не злякався.

Невеличкий цей сміливець

Золотавий… (чорнобривець)

 

2. Ці осінні квіточки -

Мов маленькі зірочки,

Білі, сині, пурпурові,

Фіолетові, бузкові…(айстри)

 

3. Різний колір одежини

У прекрасної …(жоржини)

 

4. Я не весняна квіточка рання.

Ні, я осіння квітка остання.

Схожі з дубовими маю листки,

Дуже духмяні мої пелюстки…(хризантема)

 

б) Гра "Танок квітів"

         Вчитель: – Уявіть, що кожен з вас – це квіточка, яка вам подобається. Квіточка здатна рухатися у будь-якому напрямку, а ще вона полюбляє танцювати під музику. Вчитель включає музичний твір, і діти зі стрічками в руках  або з осінніми листочками виконують різні рухи, «вальс квітів», перевтілившись у квіточки.

https://www.youtube.com/watch?v=pM1SWuM55L4

  в) Вправа «Відкритий мікрофон»

Діти у колі по черзі діляться  враженнями від заняття.

ІV. Щоденні новини.

Заповнення календаря природи.

Знайомство з планом на день.

docx
Додано
6 серпня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку