Ранкова зустріч у 4 класі із циклу занять "Як ми дружимо". Заняття 5

Про матеріал
Ранкова зустріч Цикл «Як ми дружимо» Заняття 5 Тема. Друзі нашого класу (ігрове заняття) Мета: формувати справжні, надійні дружні стосунки через взаємодію учнів у грі, сприяти згуртованості колективу та ефективному спілкуванню. Матеріали: пов’язки на очі, заготовка плакату «Галявина чеснот», картки з написами чеснот, силуетні квіти.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Цикл «Як ми дружимо»

Заняття 5

Тема. Друзі нашого класу (ігрове заняття)

Мета: формувати справжні, надійні дружні стосунки через взаємодію учнів у грі, сприяти згуртованості колективу та ефективному спілкуванню.

Матеріали: пов’язки на очі, заготовка плакату «Галявина чеснот», картки з написами чеснот, силуетні квіти.

  І Вітання.

Я до тебе усміхнусь і з тобою подружусь.

Усміхнися й ти в отвіт – ми з тобою цілий світ!

Всі сміються навкруги: він, вона, воно, вони.

Дружба всіх серця єднає, жити в мирі помагає.

  ІІ Обмін інформацією.

Ігрові завдання, де учні обмінюються враженнями і аналізують дії в грі.

   1. Гра «Шлях довіри»

Інструкція. «Ми зараз будемо грати в гру, що називається «Шлях довіри.» Один із трійки надягає пов’язку на очі так, щоб нічого не бачити. Інші двоє будуть ведучими. Ведучі повинні провести «сліпу» дитину по приміщенню так, щоб вона почувала себе спокійно й упевнено. Час від часу зупиняйтеся, щоб «сліпий» зміг торкнутися різних речей».

Через п’ять хвилин відбувається зміна «сліпого».

          Аналіз гри.

 – Що ти відчував, коли тебе вели із зав’язаними очима?

 – Чи легко було довіритися іншим?

 – Чи легко було вести «сліпого»?

  2. Гра «Головом’яч»

   За підсумками жеребкування в центр виходить пара дітей і лягають на килимок один навпроти одного. Лягти потрібно на живіт так, щоб голови дітей опинилися поруч, а м’яч точно між головами. Тепер їм потрібно підняти м’яч і одночасно встати самим. Діти торкаються м’яча тільки головами, поступово піднімаючись. Спочатку вони встають на коліна, а потім – на ноги. Перемагає та пара, яка змогла встати, не упустивши м’яч.

        Аналіз гри.

  – Чи легко було виконувати завдання?

  – Що допомогло впоратись з ним?

  3. Гра «Подорож у коробках»

Інструкція. Троє дітей повинні стати в одну шеренгу плече до плеча. Той, хто стоїть у центрі, ставить свої ноги у дві порожні коробки з-під взуття. Двоє інших – ставлять по одній своїй нозі в ті ж коробки. Тепер усі троє мають спробувати пройти кілька метрів, в інший кінець кімнати.

Коли всі трійки пройдуть до іншого кінця кімнати, вони «поєднуються», взявши одне одного за плечі, й так повертаються до вихідного пункту.

    Аналіз гри.

 – Чи сподобалася вам ця гра?

 – Що було найскладнішим?

  ІІІ Групове заняття.

  1. Створення плакату «Галявина чеснот».

 – Ми з вами декілька занять говорили про дружні стосунки, сьогодні ми створимо плакат, де будуть представлені всі чесноти, які необхідно виховувати в собі, щоб дружні стосунки зберігалися завжди. Для того, щоб оформити наш плакат, потрібно вибрати серед запропонованих чеснот саме ту, що важлива для дружби.

Кожен учень отримує картку, де записано три чесноти і вибирає необхідну. Назвавши правильно вибране слово, учень отримує силует квітки (різні для кожного учня), яку потрібно розфарбувати, обґрунтувати свою думку, чому саме ця чеснота необхідна в дружніх стосунках і прикріпити на заготовку плаката.

Бережливість,   любов до природи,   безкорисливість.

Ввічливість,    вдячність,    організованість.

Любов до книги,   чуйність,    віра у Бога.

Турботливість,    гордість,    гостинність.

Ніжність,    доброта,    любов до рідних.

Доброзичливість,    бережливість,    любов до тварин.

Допитливість,    єдність,    любов до Батьківщини.

Майстерність,    пошуки прекрасного,    співчуття.

Вірність,     наполегливість,     розум.

Працелюбність,      правдивість,         віра в Бога.

Уміння жити без забобонів,   мудрість,  скромність.

Любов до тварин,   взаємодопомога,    скромність.

Пошуки прекрасного,    цілеспрямованість,     відповідальність.

Прагнення бути кращим,     любов до природи,    повага.

H:\фото до друку\мультики 010.jpg  H:\фото до друку\мультики 009.jpg

  ІV Підсумок.

  – Погляньте на нашу галявину. Нехай в вашому серці квітує подібна галявина чеснот і тоді ваші стосунки з іншими завжди будуть такими ж яскравими, як і ці квіти.

H:\фото до друку\мультики 007.jpg

                                           До зустрічі!!!

           Список літератури:

  1. Лопатіна О. О., Скребцова М. В. «50 уроків про чесноти». – Х.: Вид. група «Основа»», 2009.
  2. Мартиненко О. А. «Як навчити вашу дитину спілкуватися і дружити». – Х.: Вид-во «Ранок», 2009.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку