Ранкова зустріч "Я люблю..."

Про матеріал

Що може любити дитина? І , взагалі, що для першокласника означає слово "люблю"?

Спираючись на свій життєвий досвід вони можуть перераховувати безліч предметів. Наша головна задача довести дітям, що любити можна просто так, що у кожного із нас є позитивні риси характеру.

Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Тема. Я люблю…

Мета. Вчити дітей усвідомлювати, за що можна любити, бачити не тільки вади, а й позитивні риси дітей. Покращення відносин між дітьми у класі.

Обладнання. Червоні сердечки (по кількості дітей). Фігурка ляльки з паперу, олівці, аркуші паперу, ножиці.

Хід заняття

1. Вітання.

- Здрастуй, небо! (руки підняти вгору)

- Здрастуй, земле! (присісти і доторкнутися підлоги)

- Здрастуйте, люди добрі! (показати на дітей у колі)

2. Обмін інформацією.

Гра «Чарівний клубок».

Учитель починає говорити: «Я люблю (ім’я дитини) за те, що вона … (передає клубок цій дитині) і т.д.

Гра «Переходи».

Діти шикуються у коло і по команді вчителя шикуються в шеренгу за кольором волосся, за кольором очей і т.д.

Гра «Торт».

Вибрана дитина торт лягає на килимок. Серед інших дітей обирають борошно, цукор, масло, молоко, ванілін. Учитель говорить:

- Я буду повар-кондитер, буду випікати торт.

Учитель називає:

- Борошно. (дитина-борошно посипає над дитиною-тортом уявне борошно)

- Молоко.

- Масло.

- Цукор.

- Ванілін.

Потім учитель-кондитер замішує тісто (погладжує дитину-торт руками). Ставить тісто у піч. Тісто починає дихати (всі діти теж дихають). Тісто випеклось, дістають його і починають прикрашати (діти підходять до торта  і говорять, чим прикрашають).

- Наш торт красивий, запашний і смачний (діти всі посміхаються).

Малювання на тему « Я люблю найбільше …»

Діти малюють те, що найбільше люблять і складають у папку «Що я люблю найбільше» (якщо комусь потрібна додаткова увага, він може переглянути цю папку і отримати додаткові емоції ).

Гра «За що я люблю тебе».

Дитина, у якої напередодні було день народження лягає на папір (шпалери) і обводиться. Вирізається фігура цієї дитини. Учитель роздає всім дітям червоні сердечка. Учні приклеюють їх на фігуру і говорять, за що вони її люблять, чим вона подобається, чим може пишатися. Учитель розпочинає першим.

3. Рефлексія.

Діти стають у коло.

- Яка з ігор вам сподобалася найбільше? Чому?

Учитель звертається до дитини, якій дарували сердечка.

- Як тобі було, коли всі тебе хвалили?

4. Прощання.

- Я люблю всіх.

- Ти любиш всіх.

- Ми любимо всіх.

- До побачення.

 

doc
Додано
9 серпня 2018
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку