Що може любити дитина? І , взагалі, що для першокласника означає слово "люблю"?
Спираючись на свій життєвий досвід вони можуть перераховувати безліч предметів. Наша головна задача довести дітям, що любити можна просто так, що у кожного із нас є позитивні риси характеру.
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
Тема. Я люблю…
Мета. Вчити дітей усвідомлювати, за що можна любити, бачити не тільки вади, а й позитивні риси дітей. Покращення відносин між дітьми у класі.
Обладнання. Червоні сердечки (по кількості дітей). Фігурка ляльки з паперу, олівці, аркуші паперу, ножиці.
Хід заняття
1. Вітання.
- Здрастуй, небо! (руки підняти вгору)
- Здрастуй, земле! (присісти і доторкнутися підлоги)
- Здрастуйте, люди добрі! (показати на дітей у колі)
2. Обмін інформацією.
Гра «Чарівний клубок».
Учитель починає говорити: «Я люблю (ім’я дитини) за те, що вона … (передає клубок цій дитині) і т.д.
Гра «Переходи».
Діти шикуються у коло і по команді вчителя шикуються в шеренгу за кольором волосся, за кольором очей і т.д.
Гра «Торт».
Вибрана дитина торт лягає на килимок. Серед інших дітей обирають борошно, цукор, масло, молоко, ванілін. Учитель говорить:
- Я буду повар-кондитер, буду випікати торт.
Учитель називає:
- Борошно. (дитина-борошно посипає над дитиною-тортом уявне борошно)
- Молоко.
- Масло.
- Цукор.
- Ванілін.
Потім учитель-кондитер замішує тісто (погладжує дитину-торт руками). Ставить тісто у піч. Тісто починає дихати (всі діти теж дихають). Тісто випеклось, дістають його і починають прикрашати (діти підходять до торта і говорять, чим прикрашають).
- Наш торт красивий, запашний і смачний (діти всі посміхаються).
Малювання на тему « Я люблю найбільше …»
Діти малюють те, що найбільше люблять і складають у папку «Що я люблю найбільше» (якщо комусь потрібна додаткова увага, він може переглянути цю папку і отримати додаткові емоції ).
Гра «За що я люблю тебе».
Дитина, у якої напередодні було день народження лягає на папір (шпалери) і обводиться. Вирізається фігура цієї дитини. Учитель роздає всім дітям червоні сердечка. Учні приклеюють їх на фігуру і говорять, за що вони її люблять, чим вона подобається, чим може пишатися. Учитель розпочинає першим.
3. Рефлексія.
Діти стають у коло.
- Яка з ігор вам сподобалася найбільше? Чому?
Учитель звертається до дитини, якій дарували сердечка.
- Як тобі було, коли всі тебе хвалили?
4. Прощання.
- Я люблю всіх.
- Ти любиш всіх.
- Ми любимо всіх.
- До побачення.