Ранкова зустріч. Мета: ознайомити учнів із органами слуху і зору, сприяти усвідомленню цінності власного здоров'я; формувати відповідальне ставлення до свого здоров'я.
Ранкова зустріч
Тема: Як органи чуття допомагають пізнавати світ?
I.Вітання
Пропоную розпочати нашу зустріч з цеглинок LEGO.
-Підніміть червону цеглинку, хто прийшов з гарним настроєм сьогодні до школи.
-Підніміть зелену цеглинку,кого сьогодні вранці розбудила мама.
- Піднімімаємо помаранчеву цеглинку, хто сьогодні приїхав до школи.
- Блакитну цеглинку піднімає той, хто йшов пішки.
- Прошу утворити прапор України.
II. Повідомлення метеоролога.
III. Любі діти, пропоную утворити коло, промовити вірш і виконати рухи.
Вушка, прислухайтесь!
Очки, придивляйтесь!
Носик, глибше дихай!
Ротик, посміхнись!
Спинки, розправляйтесь!
Ручки, піднімайтесь!
Нумо до роботи
Дружно всі взялись!
Тема нашої зустрічі « Як органи чуття допомагають пізнавати світ!»
-Пригадайте, які органи чуття допомагають вам пізнавати світ?
Відгадайте загадки
Сюди –туди зазирає.
На морозі замерзає
Бо одежини не має. ( Ніс )
3)Він отаман хоч куди,
Має військо в два ряди.
Що його охороняє,
Ворогів не підпускає.( Язик )
Піт назовні виділяю.
Захищаю і дихаю.
Температуру тіла регулюю.( Шкіра)
Молодці. Всі загадки відгадали.
- Чи легко було відгадувати загадки?
- Подивіться навколо себе. Що ви бачите?
- Який орган допоміг вам це зробити?
- Прислухайтесь довкола. Які звуки чуєте?
- Який орган допоміг вам отримати інформацію?
- Скуштувавши цукерку, що ви відчуваєте?
- Який орган допоміг відчути смак?
- Понюхавши апельсин, що ви відчули?
- Який орган допоміг вам відчути запах?
- Торкніться рукою до руки сусіда.
- Що ви відчули?Тепло.
- Який орган допоміг відчути тепло?
Молодці!
-Скільки у нас органів чуття? Назвіть їх. Чи потрібно берегти органи чуття?
Гра « Чарівний мішечок»
У мішечку – заздалегідь дібрані для гри невеликі предмети різної форми і текстури (гладкі, шорсткі, колючі, і т.ін.). Діти, не дивлячись, повинні брати предмети по одному і на дотик визначати, що це. Потім дістати і продемонструвати всім.