Ранкова зустріч " Як органи чуття допомагають пізнавати світ?"

Про матеріал

Ранкова зустріч. Мета: ознайомити учнів із органами слуху і зору, сприяти усвідомленню цінності власного здоров'я; формувати відповідальне ставлення до свого здоров'я.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема: Як органи чуття допомагають пізнавати світ?

I.Вітання

Пропоную розпочати нашу зустріч з цеглинок LEGO.

-Підніміть  червону цеглинку, хто прийшов з гарним настроєм сьогодні до школи.

-Підніміть зелену цеглинку,кого сьогодні вранці розбудила мама.

- Піднімімаємо помаранчеву цеглинку, хто сьогодні приїхав до школи.

- Блакитну  цеглинку піднімає той, хто йшов пішки.

- Прошу утворити прапор України.

II. Повідомлення метеоролога.

III. Любі діти, пропоную утворити коло, промовити вірш і виконати рухи.

               Вушка, прислухайтесь!

               Очки, придивляйтесь!

              Носик, глибше дихай!

              Ротик, посміхнись!

              Спинки, розправляйтесь!

              Ручки, піднімайтесь!

               Нумо до роботи

              Дружно всі взялись!

Тема нашої зустрічі « Як органи чуття допомагають пізнавати світ!»

-Пригадайте, які органи чуття допомагають вам пізнавати світ?

Відгадайте загадки

  1.     Два брати через дорогу живутьі ніколи одне до одного в гості не ходять. (Очі)
  2.     Сопе,хропе,часом чхає,

     Сюди –туди зазирає.

     На морозі замерзає

     Бо одежини не має. ( Ніс )

3)Він отаман хоч куди,

         Має військо в  два ряди.

         Що його охороняє,

         Ворогів не підпускає.( Язик )

  1.     Самі  мовчать, а нам допомагають почути тих, хто весело співає. ( Вуха)
  2.     Тіло щільно прикриваю.

     Піт назовні виділяю.

     Захищаю і дихаю.

    Температуру тіла регулюю.( Шкіра)

Молодці. Всі загадки відгадали.

-         Чи легко було відгадувати загадки?

-         Подивіться навколо себе. Що ви бачите?

-         Який орган допоміг вам це зробити?

-         Прислухайтесь довкола. Які звуки чуєте?

-         Який орган допоміг вам отримати інформацію?

-         Скуштувавши цукерку, що ви відчуваєте?

-         Який орган допоміг відчути смак?

-         Понюхавши апельсин, що ви відчули?

-         Який орган допоміг вам відчути запах?

-         Торкніться рукою до руки сусіда.

-         Що ви відчули?Тепло.

-         Який орган допоміг відчути тепло?

Молодці!

-Скільки у нас органів чуття? Назвіть їх. Чи потрібно берегти органи чуття?

Без названия.jpg

Гра « Чарівний мішечок»

У мішечку – заздалегідь дібрані для гри невеликі предмети різної форми і текстури (гладкі, шорсткі, колючі, і т.ін.). Діти, не дивлячись, повинні брати предмети по одному і на дотик визначати, що це. Потім дістати і продемонструвати всім.

 

 

   

docx
Додано
23 січня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку