Ранкова зустріч за темою "Мої права та обов'язки"

Про матеріал
Ранкова зустріч - це запланований, структурований збір. Учителі присвячують 2 0—25 хвилин кожного дня вранці для того, щоб створити позитивну атмосферу на весь період перебування дітей у школі. Ранкова зустріч відбувається в класній кімнаті на килимі, кожен займає зручне для себе положення, що сприяє більш вільному відкритому спілкуванню. Розміщуються всі колом, це дає змогу бачити всіх, спілкуватися «очі в очі», створюючи чудовий психологічний контакт і водночас об'єднує дітей. Вчитель розміщується поруч на килимі, щоб не домінувати у спілкуванні. Кожна дитина вдумливо вітається з друзями, сидячи в колі, потім упродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які слуха­ють, ставлять запитання і роблять зауваження. Після цього вся група бере участь у короткій енергійній вправі для того, щоб підсилити академічну навичку, виховувати почуття єдності. Не від'ємними атрибутами місця проведення ранкових зустрічей є «Куточок ранкової зустрічі», «Крісло автора», «Чудове крісло». В «Куточку ранкової зустрічі» є невелика за розміром дошка, на якій розміщуються новини класу, вітання, план роботи, календар погоди, правила класу, рубрики «Добрі справи», «Особа дня», «Наші досягнення», «Радіємо». Ранкова зустріч містить чотири компоненти: вітання, обмін інформацією, групове заняття, щоденні новини.
Перегляд файлу

                                                                

 

 

Ранкова зустріч

 

Тема: «Мої права та обов’язки»

 

 Мета: Формувати уявлення про права дитини. Ознайомити учнів з їх основними правами та обов’язками. Навчити дітей вмінню захищати себе при порушенні прав дитини. Дати уявлення про поняття   «право», «Конституція». Розвивати увагу, старанність. Виховувати повагу до своєї сім'ї, друзів, оточуючих, почуття дисциплінованості.  

Обладнання: Конституція України,  плакат  «Знай свої права дитино!», презентація

 

Хід зустрічі

 

I. ОМ(орган. момент)

1.Привітання      

Доброго ранку, доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Працюють голівки і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви , бажаю вам я.

 

II.Обмін інформацією

 

1.Таємничо-чарівна хвилинка.  («Чарівна скринька»)

 

- Діти, в руках у мене чарівна скринька, а в ній найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, можете зазирнути в скриньку, але поки що не розповідати своїм однокласникам, кого ви там побачили. І мовчіть до того часу, аж поки всі охочі не зазирнуть на дно скриньки.

 

- То кого ви побачили у чарівній скринці? (себе)

- Так, ви побачили у чарівному дзеркальці кожен себе – людину. Адже людина – найцінніший скарб.

-Діти, ви говорите по-різному, кожен має свою родину, свою домівку,  свій характер, маєте різних друзів. Через те, що ви такі різні інколи виникають суперечки. Але ви завжди повинні пам’ятати, що ніколи не можна ображати людину, не можна

принижувати людську гідність. Тому люди живуть, дотримуючись певних правил. Без правил життя було б просто не можливе. Існує чимало правил: правила у сім'ї, у школі, у грі, в житті.

 Навколо нас – дуже багато правил. І серед них є такі, які зобов’язані виконувати всі люди. Найголовніші правила називають Закон.

 

 

     - Кожна країна, кожна держава має свої Основні закони. Основним Законом нашої держави є Конституція України.

-Погляньте на цю книжечку, що я тримаю у руках.

 

                     (Показую Конституцію України)

 

    - Це Конституція України, в якій записано всі закони, по яких ми живемо сьогодні в нашій країні.

 

         1.Вправа « Вузлики»

 

-       На дошці ви бачите вузлики. Сьогодні на уроці ми спробуємо розв’язати

                                                                                                    

Пра        ва         ди       ти      ни    

         

Давайте прочитаємо, що написано в ланцюжку.

Ми говоримо: права дитини. А хто така дитина?

(Це людина, якій ще не виповнилося 18 років)

 

1. Бесіда

- Діти, що потрібно для того, аби дитина виросла?

- На все, що ви зараз сказали, ви маєте право.

- А що таке «право»? – запитаєте ви.

     Права дитини – це певні можливості,що надаються вам, дітям ( до 18 років) для того, щоб жити і дорослішати. Тобто те , що ви можете робити і в чому вам не можуть відмовити.

   

       - Дитина незалежно від її  національності, кольору шкіри,  мови, релігії, стану здоров’я  має право:

 

                    (Погляньте на екран, на що ж ми маємо право)

 

      3. Фізкультхвилинка з листком бумаги.

 

- Діти, серед записаних вами прав є право на відпочинок. То давайте і ми з вами відпочинемо.

 

              Гра «Так — ні» з цеглинками LEGO

 

                         (Зелена — «так», червона — «ні».)

 

□ Усі діти народжуються рівними в правах. (+)

□ Можна ображати слабших. (-)

□ Ми маємо право не ходити до школи. (-)

□ Ми маємо право харчуватися тільки чіпсами. (-)

□ Усі діти мають право на любов і турботу. (+)

□ Ми маємо право на медичну допомогу. (+)

□ Усі мають право брати чужі речі. (-)

□ Ми маємо право на відпочинок. (+)

□ Кожна дитина має право на вільне спілкування. (+)

□ Ми маємо право на освіту. (+)

 

   Гра- пазл «Права дитини»

 

VIІ.  Щоденні новини.

А зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні нас познайомить з ними Арсен.

 

Зараз пора року – зима. Перший  місяць зими – грудень.

 

Сьогодні …………. – ………..   день тижня.

На вулиці холодно, похмуро, йде дощ, вітер слабкий.

 

Робота в Щоденнику вражень

 

Намалюйте  малюнок на тему «Я маю право»

 

- Діти, я бажаю вам сьогодні цікавого дня і гарного настрою.                

 

docx
Додано
15 лютого 2023
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку