Ранкова зустріч «Здрастуй, друже!»

Про матеріал

Ранкова зустріч «Здрастуй, друже!»

Мета: вчити представляти себе, робити компліменти один одному; розвивати мовлення; виховувати доброту, товаришування.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Здрастуй, друже!»

Мета: вчити представляти себе, робити компліменти один одному; розвивати мовлення; виховувати доброту, товаришування.

  1. Вітання.

 Добрий ранок, сонечко,

Добрий ранок, небо.

Ставитись до кожного

Із добром нам треба.

  •     Візьміться за руки і привітайте один одного. Побажайте один одному здоровя, щастя і справжньої дружби.
  1. Знайомство.

І-і-і! І-і-і!

Посміхнуся я тобі.

 Я до тебе повернуся

 І тобі теж посміхнуся.

 Ми пограємось з тобою

 І присядемо обоє.

  1. Представлення та компліменти.

(Це моя однокласниця Аня. Їй 10 років. Ані подобається ходити до бібліотеки, на гурток в’язання.)

  1. Обмін інформацією.

Дружба – це коли люди хочуть бути разом, коли вони цікавлять одне одного, довіряють одне одному.

Створення проблемної ситуації.

Поміркуймо над такими запитаннями.

Яким треба бути, щоб мати друзів?

Що означає бути добрим? Щедрим? Доброзичливим? Вихованим?

Які слова треба казати, щоб нас вважали ввічливими і вихованими людьми?

Розв'язання проблеми, поставленої вчителем.

 (Діти розповідають, яких людей вважають ввічливими, вихованими.)

Висновок. У стосунках між людьми не буває дрібниць. Усе серйозно, усе так чи інакше відбивається на їхній психіці, здоров'ї.

Поведінка це спосіб життя і дій людини. Що раніше ви будете знати про правила поведінки, то менше помилок зробите, менше прикростей за­вдаватимете іншим і собі. Іноді кажуть: "Не знаєш, як поводитися, зали­шайся самим собою". А що означає бути самим собою? Вас виховують батьки, школа, книги, кіно. Але й ви самі маєте навчитися ставитися до себе критично, правильно оцінювати свої дії і вчинки, бачити себе очима іншої людини.

Прислівя

Той себе губить, хто інших не любить.

Як ти до людей, так і вони до тебе.

Вчиняй щодо інших так, як ти хотів би, щоб інші вчиняли до тебе

  1. Робота в групах

Обговорення ситуацій поведінки дітей.

а) Була велика перерва. Учні гралися на вулиці. Пройшов дощ і залишив
калюжі. Учениця 2-Б класу Оленка посковзнулася і впала в калюжу. Хлопці, її однокласники, які знаходилися поряд, почали голосно сміятися. Оленка не могла підвестися, бо дуже забила коліно. На очі наверталися сльози, а зовсім недалеко стояли товариші і сміялися. Та раптом до дівчинки підійшов першокласник Сергійко, її сусід по будинку. Він подав їй руку, допоміг підвестися, почистити одяг, запитав, чи не боляче.

Як вчинив Сергійко?

Як можна назвати поведінку хлопців з 2-Б класу, товаришів Оленки?

Хто з них справжній друг?

б) Найстрашніше.

Вова зростав дужим і сильним хлопчиком. Усі боялися його. Та й як не боятися такого!?

Товаришів він бив. У дівчаток з рогатки стріляв. Дорослих перекривляв. Собаці Пушку на хвіст наступав. Навіть своїй бабусі грубіянив.

Нікого не боявся Вова. І цим дуже пишався. Пишався, та недовго.

Настав день, коли хлопчики не захотіли з ним гратися. Залишили його і все. Він до дівчаток побіг. Але й дівчатка, навіть найдобріші, теж від нього відвернулися.

Кинувся Вова до Пушка, а той на вулицю втік. Підійшов було Вова до бабусі. Скривджена бабуся навіть очей не підняла на онука. Сидить старенька в куточку, панчохи плете та сльозинки втирає. Настало найстрашніше з найстрашнішого, що тільки буває на світі. Вова залишився сам. Сам-самісінький!

Є. Пермяк

Що буває з тим, хто не вміє дружити?

Висновок. Діти, вчіться ставитися один до одного доброзичливо, з пова­гою, не ображати і будете мати надійних друзів. Є таке прислів'я "Людина без друга, як їжа без солі".

Ми живемо серед людей, і від того, як складаються взаємини з ними, залежить наше самопочуття і здоров'я. Робіть гарні справи для людей і на серці буде весело. Робіть добрі справи, здійснюйте гарні вчинки, поводьте­ся чемно і люди вам віддячать тим самим.

Розповідь учителя: Я пропоную заспівати якусь веселу пісеньку. Пісні завжди покращують настрій. Хочеться співати і співати, але не самому, а гуртом, з друзями, чи не так?

Гратися самому теж не цікаво, а от з друзями – інша справа.

Пісня «Справжній друг»

Музика Б. Савельева, слова М. Пляцковського, переклад О. Пархоменка

Дружба віддана не зламається,
не розклеїться від дощу і хуг.
Друг в біді не лишить,
щирим словом втішить

  отакий він, незрадливий,

  справжній друг!

Ми посваримось і помиримось.
«Нерозлийвода» кажуть всі навкруг.
Вдень чи в ніч негожу
друг мені поможе

  отакий він, незрадливий,     
справжній друг!

  Друг завжди мене прийде виручить,
він не жде подяк і не жде послуг.
Буть комусь в пригоді в будь-якій негоді

  отакий він, незрадливий,   
справжній друг!                        

6. Новини

Доброго ранку!

Сьогодні 6 жовтня 2011р.

Ми чекаємо гостей.

Учні 1 класу будуть вчити правила дружби

F:\Work\Doks\Школа\фото\Клас\P9190039.JPG

Краще друзі хороші, ніж у кишені гроші.

Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою.

 Ллється дощ, і сонце світить,

 Усміхаються їм діти.

 Райдуга місток зробила –

Сонце з Хмарою здружила.

 Хай з них приклад беруть діти.

Треба дітям всім дружити.

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
1033
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку