26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Ранкове кола "Дружба"

Про матеріал
Матеріал складається з конспекту ранкового кола для дітей сердньої, старшої групи дошкільних закладів та додатків, що містять електронну версію дидактичних матеріалів.
Перегляд файлу

Конспект ранкової зустрічі

«ДРУЖБА – ВЕЛИКА СИЛА»

для дітей середньої групи

 

Підготувала вихователь Василенко І. В.

 

Мета: створити у групі дружню атмосферу; допомогти дітям з’ясувати хто такий  справжній друг; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до однолітків та взагалі  людей; сприяти розвитку цінності дружніх стосунків та їх важливості для людини; виховувати колективізм, згуртованість.

Матеріали та обладнання:  невеликий столик з картинками емоцій із зображенням хлопчиків, дівчаток  (дод. 1), скотч вузький, дошка переносна, картина «Дівчинка прощається із друзями» (з набору «Маленькі люди великого світу»), картинки із зображенням схематичних малюнків якостей друга (дод. 2), кубики Зайцева (ПО, ВІ), цифри (1, 2), 26 прутиків, резинка для кріплення прутиків.

 

ХІД ЗУСТРІЧІ

 

  1. ПРИВІТАННЯ .

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

  • Оберіть собі картинку, з яким настроєм ви б хотіли сьогодні зустріти новий день і прикріпіть її до своїх грудей.
  • Новий день завжди слід починати з посмішки і вітання.
  • Привітайтеся один до одного обіймами і словами. Якими словами ви вітаєтесь з однолітками. Привітайтеся до мене. Якими словами вітаються зі старшими? Ще можна привітатися так: «Доброго ранку, пані Інно».

Вправа  «Тиша».

А зараз до нас наближається тиша... Послухайте… Стало тихо – тихо… Вже зовсім тихо,  ніде нічого не чути… Чуєте, яка тиша? …

/Слова педагога спрямовані на те, щоб діти заспокоїлись, прислухались, почули тихі звуки  спробували прислухатися  до себе/.

- А чи можна почути самого себе? Як? ( пропонує прикласти праву руку до грудей та почути, як б'ється серце).

- Що відчуває ваше сердечко, коли зустрічає  друзів ? Чи радісно вам?

- З чого починається дружба?

Вихователь пропонує дітям передати уяв­ну посмішку з рук у руки по колу, посміхаючись одне одному і про­мовляючи до свого сусіда що-небудь приємне і хороше (комплімент).

2. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ.

- Кого можна назвати другом? 

- Хто такі друзі ?

 - А у вас є друзі? Хто вони?

 - Для кого ви є другом?

(Бесіда спрямована на те, щоб з'ясувати, як діти уявляють собі дружні стосунки).

  1. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ.
  • Роздивіться картинку і скажіть, чи можна дівчинку назвати другом?
  • Яким має бути друг? Спробуємо розказати за допомогою картинок.
  • «допомагає» (рука),
  • «підтримує» (дві руки),
  • «б’ється» (батіжок),
  • «ображає» (скривлена гримаска),
  • «радіє» (усміх),
  • «обзиває» (перекреслений язик),
  • «ділиться» (поділене навпіл яблучко),
  • «захищає» (щит)

 

Дослідження «Сила дружби»

Вихователь приносить оберемок із 26 тоненьких дерев’яних прутиків, зв’язаних докупи і запропонуйте їх зламати.

  • Чи вдалося це зробити? Чому? Відповідь обґрунтуйте.

Розв’яжіть оберемок, дайте кожному одну паличку і запропонуйте її зламати.

  • Чи вдалося це зробити? Чому? Відповідь обґрунтуйте.
  • Який висновок ми можемо зробити?
  • Поясніть, чому люди повинні перебувати разом, взаємодіяти?

 

  1. НОВИНИ
  • Сьогодні, діти, в нашій групі розпочинає роботу  передача «Новини нашої групи».  Для цієї передачі нам слід обрати ведучого.
  • Ведучий обовязково має привітатися. Розказати, який сьогодні день тижня і чим ми будемо займатися. А допоможуть йому у цьому малюнки. Спробуємо?
  • Доброго дня, сьогодні вівторок, 2-ий день тижня. Ми сьогодні будемо займатися малюванням, англійською мовою та музикою і танцями.
  • Діти, нагадайте мені будь ласка, який вчора був день. (Понеділок)
  • Знайдіть відповідні кубики і поставте їх біля відповідних цифр.
  • У нас сьогодні багато справ і ми будемо робити їх дружно і давайте вивчимо віршик про те, як слід дружити.

 

Ти не злись, не сварись

Порадій за мене.

Подружись, поділись

І ніколи не дражнись.

  • Дякую вам за нашу зустріч.

1

 

docx
Додано
11 вересня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку