Ранкове коло "Дружба - велика сила"

Про матеріал
Конспект ранкового кола на тему "Дружба - велика сила" для дітей з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Ранкове  коло для початкових класів

Тема: «Дружба — велика сила»

Мета: Створити у класі дружню атмосферу; допомогти дітям з’ясувати хто такий  справжній друг; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до однолітків та взагалі  до людей;

     Сприяти розвитку цінності дружніх стосунків та їх важливості для людини.

     Коригувати психоемоційний стан та психофізичне напруження.

     Виховувати колективізм, згуртованість.

Обладнання: куточок настрою, прищіпки, компʼютер, кольорові олівці, силуетні малюнки обличчя, плакат «Друзі нашого класу»

 

Хід ранкової зустрічі:

Запрошення на ранкову зустріч

Звучить мелодія, яка повідомляє дітям,що треба збиратися у коло.Картинки по запросу ілюстрація діти в колі

Всі встають у коло.

1.Вітання у колі друзів.

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

 

Вправа «Комплімент»

Діти відрекомендовують себе в особливий спосіб,  додають до привітання прикметники для опису себе (“Доброго ранку, я розумний Миколка”).

Далі всі учасники зустрічі сильно труть свої руки, потім «віддають» тепло своїх долонь сусідам ліворуч і праворуч, посміхаються і говорять компліменти.

Вчитель:

— Скажіть,будь ласка, а кому було важко сказати комплімент однокласнику?

  А кому з вас було приємно чути гарні слова?

 

Вправа «Ти - молодець!»

Учитель пропонує дітям сказати один одному: « Ти молодець, тому що...».

Обговорення:

— Які відчуття викликала вправа?

— Чи легко було знайти слова підтримки?

 

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

 

C:\Users\Ксюха\Desktop\ранкове коло\179811_470х75пол_110х310ш_215х215_3круга_188-грн-min.png

 

  -З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

Клас у мене дружний є.

Він мене не підведе.

 

2.Обмін інформацією

- Діти, послухайте уважно віршик, і спробуйте здогадатися, про що сьогодні буде йти мова.

В житті усім потрібна дружба:

І для розваг, і для журби, й для служби.

Із другом легше в світі жити,

Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,

В пригоді завжди захищати,

Слід жарти друга розуміти

Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,

Потрібно виявить терпіння.

При сварці – швидше помиритись –

Не варто з друзями сваритись.

  • Так про що йтиме сьогодні мова?

 

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

(Відповіді дітей: Дружба – це коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво.)

 

Читання й обговорення вірша А. Грицаюк «Друзі»

У малої Марусі,

Десь пропали друзі,

Де вони поділись,

Вчора посварились.

А сьогодні їх немає,

Вона бігає, шукає,

Нудьга геть її обсіла,

Що ж вона не так зробила.

Бігає по лузі,

Де ви, мої, друзі,

Годі вже ховатись,

Хочу з вами гратись.

Може завинила,

Так я ж не хотіла,

Ось вам лялька нова,

Не промовлю й слова.

Будемо разом гратись,

У ставку купатись,

Новий м’ячик скаче,

А дівчинка плаче.

Збіглися тут друзі,

Радість у Марусі,

Сміх всюди лунає,

Дружба силу має.

- Чому плакала Маруся?

- Чому так сталося?

- Подумайте, чи буваєте ви жадібними?

 

Вчитель:

– У світі немає однакових людей, усі ми різні. Часто ми сваримося,не поважаємо один одного, але треба миритися.

– Дітки, а чи знаєте ви мирилки? 

 

Вивчення «мирилки»

 Ти — не ворог, я — не ворог.
Нам сваритись просто сором.
Помирились, помирились,
Щоб ніколи не сварились.

Перегляд казки про дружбу «Рюкзачок»

 3. Групове заняття

– Я впевнена, що у кожного із вас в класі є своя симпатія, свій, можливо, друг або є

бажання з кимось подружитися. Ми це покажемо на плакаті «Друзі нашого класу» і

об’єднаємось тією золотою ниткою, про яку йшлося на початку нашої зустрічі.

Діти розфарбовують силуетний малюнок обличчя і прикріплюють його на плакат, де написано ім’я учня, з’єднуючи себе ниточкою зі своїм другом. Створюється колективний плакат.

H:\фото до друку\мультики 003.jpg

4.Щоденні новини.

Робота з календарем.

 

5. Підсумок.

 – Що цінного для себе ви взяли з нашої сьогоднішньої зустрічі?

 – Як ви використаєте ці знання?                               

- Дякую вам за нашу зустріч!

 

 

docx
Додано
22 серпня 2022
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку