Ранкові зустрічі 29 тиждень "Світ тварин"

Про матеріал

Ранкові зустрічі до 29 тематичного тижня "Світ тварин" за НУШ

Мета: розширити і поглибити знання дітей про тварин, навчити розрізняти тварин за класами; розширити уявлення про диких та свійських тварин, їх місце існування та харчування; виховувати повагу один до одного, чуйність по відношенню до тварин, дбайливе ставлення до домашніх тварин, почуття турботи.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

Доброго ранку , доброго дня!

Вітаю товариша зліва і справа (повертаються).

До теплого сонця всміхаюся я (тягнуться долоньками вгору),

І вміло беруся за справи.

( Діти обіймають товариша справа і сідають на килим)

ІІ. Групове заняття

1.Складання картинок

Вчитель розподіляє дітей по троє (за кольорами) і пропонує скласти пазли, щоб утворити картинки. (Дод. 1).

2.Бесіда

- Що зображено на ваших картинках?

- Чи можна їх об'єднати в одну групу?

- Яку саме?

- Що в них спільного?

- Чим вони відрізняються один від одного?

ІІІ. Обмін інформацією

- На цьому тижні ми будемо говорити про тварин, їх види, поведінку та харчування.

1.Бесіда

- Що ви знаєте про тварин?

- Які тварини проживають з вами?

- Яка ваша улюблена тварина?

- Яких тварин ви ніколи не бачили по справжньому?

2.Доповнення правил класу

Діти висловлюють власні ідеї, дописують їх на ватман, по бажанню малюють малюнок до правила.( Наприклад: Бути завжди усміхненим!, Підтримувати один одного.)

ІV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Вітаю любий клас!

Сьогодні – понеділок, 16 квітня

Визначні події - 16 квітня 1710 року на козацьких зборах біля містечка Тягина (сучасні Бендери, Молдова) була прийнята перша писана конституція в світі — «Конституція Пилипа Орлика» (Пакти і Конституції прав і вольностей Війська Запорозького).

Погода – сонячна

Нас чекає прогулянка до шкільного парку

Дитина дня – Мирослава

Всім дітям, в чиїх іменах зустрічається буква О підготувати до наступної ранкової зустрічі малюнок улюбленої тварини.

Перегляд файлу

Миролюбівський НВК

Гречаноподівської сільської громади

Широківського району

Дніпропетровської області

 

 

 

 

РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

Тиждень 29

«Світ тварин»

 

 

 

Підготувала: вчитель початкових класів

Миролюбівського НВК

Скляр Ольга Геннадіївна

 

 

 

 

2018 рік

Тиждень 29: «Світ тварин»

День перший: «Хто такі тварини?»

Мета: розширити і поглибити знання дітей про тварин; навчити висловлювати свою думку; розвивати мислення, уяву; виховувати дбайливе ставлення до тварин.

Обладнання:  малюнки тварин по групам.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

Доброго ранку , доброго дня!

Вітаю товариша зліва і справа (повертаються).

До теплого сонця всміхаюся я (тягнуться долоньками вгору),

І вміло беруся за справи.

( Діти обіймають товариша справа і сідають на килим)

ІІ. Групове заняття

1.Складання картинок

Вчитель розподіляє дітей по троє (за кольорами) і пропонує скласти пазли, щоб утворити картинки. (Дод. 1).

2.Бесіда

- Що зображено на ваших картинках?

- Чи можна їх обєднати в одну групу?

- Яку саме?

- Що в них спільного?

- Чим вони відрізняються один від одного?

ІІІ. Обмін інформацією

- На цьому тижні ми будемо говорити про тварин, їх види, поведінку та харчування.

1.Бесіда

- Що ви знаєте про тварин?

- Які тварини проживають з вами?

- Яка ваша улюблена тварина?

- Яких тварин ви ніколи не бачили по справжньому?

2.Доповнення правил класу

Діти висловлюють власні ідеї, дописують їх на ватман, по бажанню малюють малюнок до правила.( Наприклад: Бути завжди усміхненим!, Підтримувати один одного.)

ІV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Вітаю любий клас!

Сьогодні – понеділок, 16 квітня

Визначні події - 16 квітня 1710 року на козацьких зборах біля містечка Тягина (сучасні Бендери, Молдова) була прийнята перша писана конституція в світі — «Конституція Пилипа Орлика» (Пакти і Конституції прав і вольностей Війська Запорозького).

Погода – сонячна

Нас чекає прогулянка до шкільного парку

Дитина дня – Мирослава

Всім дітям, в чиїх іменах зустрічається буква О підготувати до наступної ранкової зустрічі малюнок улюбленої тварини.

 

 

 

 

 

 

 

День другий: «Який різноманітний світ тварин!»

Мета: навчити розрізняти тварин за класами; розвивати мовлення, увагу; виховувати повагу один до одного, чуйність по відношенню до тварин.

Обладнання: малюнки тварин за класами, 4 ватмани, аркуші А4.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

1. Компліменти

Діти, вітають товариша зліва, говорячи комплімент. Наприклад: «Доброго ранку, Сергію! Ти дуже талановитий хлопець!».

2. «Кольорові обійми»

Вчитель стоїть в центрі кола і називає колір. Діти, в яких на одягу є даний колір, обіймає вчителя та змінює вчителя, залишаючись по середині. Далі учень говорить колір. Якщо вказаного кольору декілька дітей, вони або домовляються, або грають в «камінь, ножиці, папір».

ІІ. Обмін інформацією

1.Презентація малюнків

Діти, яким було завдання намалювати тварину, презентують свою роботу, розповідаючи про улюбленця.

2.Ознайомлення з різноманітністю тварин

- Сьогодні ми будемо дізнаватися все нового і цікавого про різноманітний світ тварин.

Вчитель демонструє учням малюнки тварин (звірі, птахи, риби, комахи – Дод.2). Всі діти, що народились восени повинні розповісти цікаві факти про звірів, що народились взимку – про птахів, навесні – риби, влітку – комахи.

ІІІ. Групове заняття

1.Вправа «Асоціативний кущ»

Вчитель роздає кожній групі ватман, на якому учні посередині роблять надпис своєї групи тварин і колективно, з допомогою вчителя, записують всі можливі асоціації.

2.Гра «Хто більше згадає?»

Кожна група за відведений час написати на аркуші А4 якомога більше представників свого класу тварин.

ІV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Рада вас бачити!!!

Сьогодні – вівторок, 17 квітня

Погода – сонячний

Сьогодні відбудеться – Квест «Найрозумніший»

Дитина дня – Олексій

Група «Осінь» і «Зима», підготувати до наступної ранкової зустрічі цікавинки про тварин, що проживають разом з людьми. В кого виникають питання щодо різних тварин, записуємо під ранковим повідомленням. Всім успіху!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День третій: «Свійські тварини»

Мета: розширити уявлення про свійських тварин, їх місце існування та харчування; розвивати мовлення, мислення, память; виховувати дбайливе ставлення до домашніх тварин, почуття турботи.

Обладнання: малюнки-відгадки, малюнок-схема «Свійські тварини».

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

1.Вітання мовою тварин

Учні в колі з інтонацією вітають товариша справа за допомогою звуків тварин. Наприклад: «Мя-ав!», «Му-у-у!», «Р-р-р!», «Ме-е-е!».

2.Охарактеризуй товариша

Діти по колу вліво говорять імя товариша і на першу літеру його імені характеризують однокласника одним словом. Наприклад: Дарина – добра, Андрій – активний, Вікторія – ввічлива.

ІІ. Групове заняття

1.Відгадування загадок (Дод.3)

1) У мене довга грива,

    Вуха і копитця.

    На собі я катаю

    Того, хто не боїться. (кінь)

2) Кругом бочки бігають клубочки. (курка з курчатами)

3) В воді купалась, а сухою зосталась. (качка)

4) Хвіст – гачком, ніс – пятачком. (порося)

2.Вікторина «Хто що їсть?»

Вчитель кожному учневі по черзі говорить свійську тварину, а той повинен швидко сказати, чим живиться ця тварина. Наприклад: кіт- молоко, пес – кістка, корова – сіна, кріль – трава, півень – зерно.

ІІІ. Обмін інформацією

1.Бесіда

- Назвіть одним словом відгадки.

- Чому їх називають свійськими?

- Яких ще свійських тварин ви знаєте?

- Сьогодні ми будемо детальніше говорити про тварин, що проживають з людьми, дізнаємось чим вони харчуються і як за ними доглядати (Дод. 4).

2.Виступ груп «Осінь» і «Зима» з цікавинками про свійських тварин

3.Доповнення правил класу

IV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Доброго ранку !

Сьогодні – середа, 18 квітня

Визначні події - 18 квітня у Міжнародний день пам'яток та історичних місць в Україні

Погода – похмура

Сьогодні відбудеться – конкурс «фото мого домашнього улюбленця», відвідування сільської ферми

Дитина дня – Владислав

Хто бажає прийняти участь в конкурсі фото, здати до пятниці – 20 квітня.

Всім успіху!

 

 

 

 

 

 

 

День четвертий: «Дикі тварини»

Мета: поглибити знання про різноманітність та життя диких тварин; розвивати уяву, мовлення; виховувати бережливе ставлення до диких тварин та їх домівок.

Обладнання: малюнок-схема «Дикі тварини», малюнки тварин, завдання в таблицях для груп.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

Всім привіт, привіт усім! І веселим, і сумним.

Привіт сонцю і землі, привіт тобі і мені!

Дня чудового, ясного, побажаю всім довкола!

Гра «З собою в подорож візьму я…»

Діти почитають гру зі слів: «З собою в подорож візьму я …(імя товариша на вибір)», і беруться з товаришем за руки. Обраний продовжує гру, аж поки всі діти будуть зєднанні за руки.

ІІ. Обмін інформацією

- Сьогодні ми будемо знайомитись з різними дикими тваринами, дізнаємось, де вони мешкають і чим харчуються (Дод. 5).

Довідкове бюро «Най-Най»

1) Найвища тварина в світіжираф. Живе в Африці, має зріст до 5-6 метрів у висоту. Середня вага самців – 1600 кілограмів, самок – 830 кілограмів. У жирафа надзвичайно довга шия – більше 2 метрів у довжину(Дод.6).

 2) Найважча тварина в світіафриканський слон. Він займає друге місце в рейтингу найбільших тварин у світі. І є найбільшим з нині існуючих. Самці африканського слона виростають у довжину до 7,5 метрів, у висоту до 3,3 метрів, важать близько 6 тон. Самки трохи менше, їх довжина сягає 7 метрів, висота 2,7 метрів, вага – менше 3 тон (Дод. 7).

3)Найшвидша тварина в світі – гепард. Його ноги схожі на ноги собаки, а кігті забезпечують необхідне зчіплення із землею. Швидкість гепарда складає 110-115 км/год, розганяється до 75 км/год за 2 секунди (Дод. 8).

ІІІ. Групове заняття

1.Гра « Хто де мешкає?»

Вчитель обєднує учнів в групи(тигри, леви, гепарди і т. д.), роздає кожній групі аркуш А із записаними різними дикими тваринами. Завдання дітей – дописати біля кожної тварини місцевість, де вона проживає. Наприклад: ведмідь – ліс, тюлень – вода, дятел – дупло (Дод. 9).

2.Творча робота «Чим харчуються дикі звірі?»

Вчитель кожній групі пропонує одну дику тварину, яку їх потрібно записати посередині ватману, а навколо надпису намалювати все, чим живиться дана тварина.

IV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Доброго дня, друзі !

Сьогодні – четвер, 19 квітня

Визначні події - День проліска

Свято було засноване в Англії в 1984 році. Взагалі в світі, в залежності від кліматичної зони, підсніжники цвітуть від січня до квітня. А оскільки у Великобританії їх цвітіння припадає на середину квітня, то і дане свято відзначається 19 квітня. В Україні цвітіння цих прекрасних квітів відбувається до 21 березня.

Погода – сонячна

Сьогодні відбудеться – продовження конкурсу «фото мого домашнього улюбленця», підбиття підсумків результатів олімпіади

Дитина дня – Кіра

Хто бажає прийняти участь в конкурсі фото, здати до пятниці – 20 квітня. Хто хоче активно прийняти участь в обговорені теми наступної ранкової зустрічі, запишіться!

 

 

 

День пятий: «Чому треба берегти тварин?»

Мета: дати уявлення про необхідність піклуватися і оберігати тварин; розвивати вміння висловлювати власні твердження, спостерігати, аналізувати дії; виховувати гуманне ставлення до тварин.

Обладнання: фото Червоної книги України, малюнки тварин.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання

1.Привітання з іграшкою

Учні, тримаючи в руках іграшку, говорять товаришу зліва побажання і передають йому її. Наприклад: «Данило, бажаю тобі гарного настрою!».

2. «Крісло автора»

Жеребкуванням обирається дитина з тих, хто встиг записатися, на «крісло автора». Вчитель задає йому питання:

- Який в тебе сьогодні настрій?

- Що особливого трапилось дорогою до школи?

- Що зіпсувало/підняло тобі настрій?

- Які твої очікування на сьогоднішній день?

ІІ. Обмін інформацією

Бесіда

Вчитель демонструє фото Червоної книги України (Дод. 10)

- Що це за книга?

- Що в неї записується?

-Що загрожує тваринам?

-Чому вони зникають?

-У 1980 році було видано Червону книгу України. Рослини і тварини, занесені до неї, охороняються законом.

- Сьогодні ми поговоримо про необхідність захищати та піклуватись про тварин.

ІІІ. Групове заняття

1.Творча робота по групам

Учні обєднуються в групи (сатурн, венера, марс, юпітер). Вчитель пропонує кожній групі одну тварину, що занесена до Червоної книги України. Завдання дітей – написати поради, аби даний вид тварин не зник (Дод. 11).

2. Письмо для себе

Вчитель пропонує дітям написати роздуми про необхідність захисту тварин.

IV. Щоденні новини

Ранкове повідомлення

Вітаю вас, друзі !

Сьогодні – п’ятниця, 20 квітня

Визначні події – День китайської мови

Сучасна китайський мова належить до найскладніших у світі. У її письмі налічується близько 80 000 ієрогліфів, з яких активно використовуються близько 5000.

Погода – сонячна

Сьогодні відбудеться – оголошення переможця конкурсу «фото мого домашнього улюбленця», виготовлення годівнички для птахів.

Дитина дня – Надія

Вітаємо з перемогою в олімпіаді – Владислава, Єгора, Надію та Сергія!

Дякуємо всім, хто прийняв участь в конкурсі фото! Вітаємо Данила з днем Ангела!

 

 

 

 

 

Додаток 1

Похожее изображение Картинки по запросу кот

Картинки по запросу тварини

 

 ÐŸÐ¾Ñ…ожее изображение

 

 

Додаток 2

Картинки по запросу тварини

Картинки по запросу птахи

 

Картинки по запросу комахи

 

 

Похожее изображение

 

Додаток 3

 ÐšÐ°Ñ€Ñ‚инки по запросу конь

Похожее изображение

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Додаток 4

 

C:\Users\Olga\Pictures\Рисунок1.jpg

 

Додаток 5

 

C:\Users\Olga\Pictures\tiger-1329849763.jpg

Додаток 6

Найвища тварина на Землі - жирафа

 

Додаток 7

. Топ-15 найбільших у світі тварин Це цікаво!

 

 

Додаток 8

Гепард - найшвидша наземна тварина

 

Додаток 9

1 група

Тварина

Де проживає

Слон

 

Ведмідь

 

Акула

 

Жирафа

 

 

2 група

Тварина

Де проживає

Лев

 

Білка

 

Морж

 

Зебра

 

 

 

Додаток 10

Похожее изображение

Додаток 11

Похожее изображение

 

Похожее изображение

 

Картинки по запросу тварини, занесені до Червоної книги України

 

 

doc
Додано
5 червня 2018
Переглядів
9853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку