Розробки ранкових зустрічей для 1 класу: "У колі вірних друзів"

Про матеріал

Розробки ранкових зустрічей для 1 класу "У колі вірних друзів"

Перегляд файлу

Ранкова зустріч «У колі вірних друзів»

Тиждень10 «У колі вірних друзів»

День перший «Хто такі друзі?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання:музика,квіточка добра,

 

 

Хід ранкової зустрічі

 Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

                

- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

   Клас у мене дружний  є.

   Він мене не підведе.

 1.Вітання 

-  Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

(діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи)

 

 

Привітаймо Сонечко!

Здрастуй дороге!

Привітаймо Квіточку!

Хай вона росте!

Привітаймо Дощик!

Лийся мов з відра!

Привітаймо друзів всіх!

Зичимо добра!

(привітання один з одним)

-А друзі, зустрічаючи один одного, з радістю вітаються і називають ім’я тих, до кого вони звертаються. Давайте і ми почнемо цей день з такого привітання.

(діти по колу передають квіточку добра та вітаються (Дод.2). Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності. Учитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі)

-    Доброго ранку, Марійко. Мені дуже приємно тебе бачити.

-    Доброго ранку, Миколко. Я рада, що ти з нами…

-    Я також рада бачити всіх вас та бажаю всім гарного настрою, цікавих занять і справ на сьогоднішній день.

2.Обмін інформацією.

- Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

 Бесіда

- Розкажіть з ким ви дружите?

- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

   - До вашої уваги віршик.

 

«Що це значить — не дружити»

Що це значить — не дружити,

Жити так — одинаком?

Не дружити — це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити —

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись, сидіти

І дивитися кіно.

(Оксана Сенатович)

Вправа «Мікрофон»

-Діти, а серед нас є такі «одинаки»?

-Чи добре бути одинаком?

-Щоб ви порадили герою цього віршика?

-Пропоную подивитися мультик «Портфелик». Можливо в його поведінці хтось впізнає і себе? (перегляд мультфільму)

https://www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0

       - Яким треба бути, щоб мати багато друзів?

       - Що означає бути добрим, щедрим та ввічливим?

3. Групове заняття. Вправа « Сіамські близнюки»

 На столах лежать: газета, згорнута в кілька разів пакетом; пляшка з кришкою, що загвинчується, яка лежить окремо; коробка, поруч з якою знаходяться різні дрібні предмети.

   Діти об’єднуються в пари. Пара «близнюків» обіймає одне одного міцно за талію так, щоб у кожного була вільною лише одна рука: в одного – ліва, у другого – права. Пари підходять до столу з предметами й за командою вчителя своїми вільними руками виконують команди:

розгорнути газету повністю;

      щільно закрутити кришку на пляшці;

скласти предмети до коробки;

усі предмети покласти на газету, акуратно її згорнути подарунковим пакетом.

Обмін інформацією.

- Чи легко було виконувати вправу?

- Що вам допомогло?

- Як ви розумієте вислів «друзі – нерозлийвода»?

- На наступну ранкову зустріч намалюйте ,будь ласка, портрет  свого друга.

4. Щоденні новини.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

 - На цьому тижні ми з вами вивчимо пісеньку про друзів. Подаруйте її своїм рідним.

https://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "упражнение клубок рисунок" Вправа «Мережа вражень»

   Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок передається  від одного учасника до іншого розмотуючи нитку. Діти діляться своїми враженнями від зустрічі.

 

  1. Малята! Нехай такими теплими і дружелюбними будуть ваші стосунки! Дякую за зустріч!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч «У колі вірних друзів»

Тиждень10 «У колі вірних друзів»

День другий «Як знайти друзів?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання:музика,квіточка добра,

 

 

Хід ранкової зустрічі

 Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

1.Вітання 

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

 

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

                

 

 

 

 

 

- З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

   Клас у мене дружний  є.

   Він мене не підведе.

Вправа «Ти подобаєшся мені».

  Учасники об'єднуються в пари, стають обличчям одне до одного, беруться за руки і ведуть діалог:

— Ти подобаєшся мені.

— Чому?

— Ти подобаєшся мені, тому що...

  Називають одну характерну рису, що подобається у партнерові. Потім міняються ролями

 

2. Обмін інформацією. Бесіда. «Крісло автора»

 

- Діти, а яка тема  нашої зустрічі ?

- Розкажіть з ким ви дружите?

- З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

- Сьогоді  ми  будемо вчитися  цінувати тих, хто поруч, налагоджувати дружні стосунки.

 

 

Перегляд  мультфільму  «Струмочок»

  1. Пропоную вам уважно  подивитися  історію  Струмочка.

https://www.youtube.com/watch?v=en02cBa6wMs

  1. Чи дійсно Струмочок був непотрібним нікому?
  2. Що сталося з природою, коли мрія Струмочка здійснилася?
  3. Якщо бажаєте, намалюйте вдома свою мрію. Ними  ми прикрасимо класну кімнату.

 

3. Групове заняття. Прийом «Казка»

Робота над загадками.

  1. Давайте розгадаємо загадки.

Результат пошуку зображень за запитом "Казка «Єнот і Єхидна»" 

Є у лісі звір пухнастий,

А у нього хвіст смугастий.

Знає звір багато нот,

Результат пошуку зображень за запитом "Казка «Єнот і Єхидна»"Називається …..(єнот)(дод. )

 

Ні, це зовсім не їжак,

Хоч на тілі голки видно,

Не комаха і не птах,

Цю істоту звуть ….(єхидна)(дод.)

  1. Ващій увазі пропоную казочку «Єнот і Єхидна»

Казка «Єнот і Єхидна»

  Жив-був маленький Єнот. Він був дуже допитливим, але боявся ходити до лісу сам. Якось Єнот зустрів незнайомого звіра і трохи злякався.

— Хто ти? Як тебе звати?— запитав Єнот.

— Єхидна,— відповів звір. У нього були довгі, як у їжака, голки і довгий ніс.

— Хіба ти  не їжак?

— Ні! Ходімо, я покажу, де живу, суниць назбираємо!

— Я боюся ходити до лісу,— відповів Єнот.

— Не бійся, я буду поруч і тобі не буде страшно,— відповіла Єхидна.

   Єнот погодився. Пішли вони до лісу. Нарвали повні кошики суниць. Маму, тата пригостили. Відтоді Єнот і Єхидна друзі.

 

  Перевірка розуміння змісту казки.

- Яку важливу пораду дала Єхидна Єноту?

Результат пошуку зображень за запитом "друзі малюнок"- Чого навчила вас ця казка?

- Отож нехай сьогодні на заняттях кожний із вас буде порадником, помічником один одному!

Вправа «Портрет класу».

- Діти, а ви намалювали портрет свого друга?

- Тож давайте створимо «портрет» нашого дружнього класу.

    Діти під музику чіпляють свої роботи на стіну.

https://www.youtube.com/watch?v=Exi1IXOeNsM

4.Щоденні новини.

Складання правил товаришування

 

● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

● Не намагайся бути кращим за всіх.

● Не соромся поступитися іншому.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

 - А зараз пропоную вам попрацювати над пісенькою про друзів. Пригадаємо її?

https://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o

Гра «Котилася торба»

Зараз ми пограємо в гру «Котилася торба».

А ось  і торбинка. У ній у конвертах цікаві завдання: треба із окремих слів скласти речення.

А хто буде виконувати завданнями дізнаємося за допомогою лічилки:

Котилася торба

З великого горба.

У цій торбі не хліб – паляниця,

Кому ж доведеться сьогодні трудитись?

(після цих слів учень, якому дісталася торба розв’язує мішечок та дістає кубики, виставляє на поличку і складає речення. На кубиках: сила, дружбі, В, ми.

Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч «У колі вірних друзів»

Тиждень10 «У колі вірних друзів»

День третій «Чому нам цікаво разом?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання:музика,квіточка добра,

 

 

Хід ранкової зустрічі

 

 Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Результат пошуку зображень за запитом "друзі малюнок"1.Вітання 

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

 

 

Вправа «Комплімент»

  Діти з учителем стають в коло. Кожна дитина, дивлячись на сусіда ліворуч, вітається з ним і говорить, яка звичка цієї дитини найбільше їй подобається, тобто робить комплімент. Наприклад: «Привіт, Маринко. У тебе гарні очі».

Вправа «Чарівні окуляри»

   Учитель показує дітям коробку й повідомляє:

 – Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.

 Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого діти не бачили раніше. Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.

Результат пошуку зображень за запитом "чарівні окуляри картинки"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Обмін інформацією

Повторення правил товаришування

У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

● Не намагайся бути кращим за всіх.

● Не соромся поступитися іншому.

- Сьогодні будемо розглядати проблему «Чому нам цікаво разом?». Дуже часто нам цікаво тому, що в кожного з нас є свої захоплення.

Станьмо дружно ми у коло.

Скільки друзів – глянь навколо.

Руку другу простягну –

Сварку з другом не почну.

Будем дружно працювати,

Правил гри не забувати.

Вправа «Плутанка»

 Давайте станемо ближче один до одного, утворимо більш тісне коло й усі простягнемо руки до середини кола. По моїй команді всі одночасно візьмуться за руки і зробимо це так, щоб у кожній руці кожного з нас виявилась одна чиясь рука. При цьому будемо намагатися  не братися за руки з тим, хто стоїть поруч з вами. Отже, давайте почнемо.

 Після того, як вчитель переконається, що всі руки з’єднані попарно, він пропонує учасникам «розплутатися», не рознімаючи рук.

  • Чи було вам приємно знаходитися поруч один з одним?
  • У спілкуванні ми пов᾽язані з багатьма людьми,тому не можна різко розривати стосунки. Треба знаходити вірне рішення, не зробить шкоди оточуючим.

Перегляд мультфільму «Струмочок»

Пропоную вашій увазі перегляд мультфільму «Струмочок»

Videos\P_20170428_181409_mr1493478956479.jpg

Обговорення

1. Що трапилося з Їжачком?

2. Як було врятовано Їжачка?

3. Що вам сподобалось у мультфільмі? Чому?

4. Які поради дала тітонька Сова?

3. Групове заняття.

Вправа «Автобус»

-Любі друзі, запрошую вас на прогулянку автобусом до театру пантоміми.

(Звучить музика, діти стоячи у колі роблять відповідні рухи)

https://www.youtube.com/watch?v=ndaJWlBvG7k

 - Діти розрахуйтеся на водія та пасажира. Поділіться на дві групи, утворюють дві шеренги, і станьте  один навпроти одного.

Інструкція: уявіть собі, що ми всі їдемо в автобусах: одна підгрупа їде в одному автобусі, друга – в іншому. Автобуси зупинилися поруч у транспортному заторі. Ви сидите біля вікна і бачите, що в іншому автобусі просто напроти вас і теж біля вікна сидить ваш знайомий. Це велика удача, тому що вам потрібно терміново передати йому важливу інформацію, і ви, скориставшись ситуацією робите це. Але зробити все це ви можете тільки мовчки, без слів, за допомогою жестів.

Варіанти повідомлень:

  1. Давай сьогодні зустрінемося.
  2. Ти забув  у мене свою іграшку.
  3. Я завтра не піду до школи, бо я захворів.

Вправа «Розкажи віршик без слів»

Результат пошуку зображень за запитом "пантоміма для дітей"Дружить хмарка з дощиком:

Носить воду горщиком.

Дощик — із травичкою,

А трава — з копичкою,

А копиця — з коником,

Що гасає з дзвоником.

А іще — з телятком,

баранцем, лошатком.

Всі вони — з Даринкою,

Дівчинка — з хмаринкою,

З тою, що із дощиком

Носить воду горщиком.

Ось замкнулось дружнє коло,

Подружились всі довкола.

 ( вчитель читає вірш, а дітям пропонується передати його зміст за допомогою міміки й пантоміми)

4.Щоденні новини

- Малята, я хочу познайомити вас зі своїми  добрими друзями (до класу заходять діти – випускники). Давайте з ними привітаємося. Просте вітання  «Хай- файв»(дитина плескає піднятою долонею в долонь іншої дитини).

Вправа «Крісло автора»

Розповідь «Пригадай як  це було». (Розповідь випускників)

Давайте всі разом заспіваємо нашу пісеньку, яка подарує гарний настрій на цілий день.

https://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o

Результат пошуку зображень за запитом "капелюх джентльмена"Рефлексія. Вправа «Метод шести капелюхів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч «У колі вірних друзів»

Тиждень10 «У колі вірних друзів»

День четвертий «Як зберегти дружбу?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання:музика,квіточка добра,

 

 

Хід ранкової зустрічі

 Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Результат пошуку зображень за запитом "діти і вчитель"1.Вітання у колі друзів

В цьому класі друзі всі

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

Руку дай тому, хто зліва

Руку дай тому, хто справа.

Посміхнись тому, хто зліва

Посміхнись тому,хто справа.

Ми - одна сім'я.

Вправа «Приємні побажання»

  Усі учасники зустрічі знаходячись у коло, сильно труть свої руки, потім «віддають» тепло своїх долонь сусідам ліворуч і праворуч, посміхаються і говорять компліменти.

Обговорення:

— Кому було важко сказати товаришеві комплімент?

— Кому було приємно чути гарні слова на свою адресу?

Вправа «Все одно ти молодець!»

Учитель пропонує дітям об’єднатися у групи по двоє, за ознакою «день» і «ніч». Один учасник говорить про свій недолік : «Мене не люблять за те, що…», а інший відповідає: «Ну і що, все одно ти молодець, тому що...».

Обговорення:

— Які відчуття викликала вправа?

— Чи легко було знайти слова підтримки?

2.Обмін інформацією

Перегляд мультфільму

https://www.youtube.com/watch?v=tw-5LgbcOqI

– Яка пригода сталася між звірятами?

– Чи можна головних героїв мультфільму назвати справжніми друзями?

– Яку пораду дала Сорока?

– У світі немає однакових людей, усі ми різні. Часто нерозуміння

цього приводить до сварок, непорозумінь і конфліктів.

– Дітки, а чи знаєте ви мирилки?

Вивчення «мирилок»

Похожее изображениеДай скоріш мізинчик свій,

Зачепи його за мій.

Мізин-мізин-мізинець —

Помирив нас, молодець.

 

 

Я мирюся й ти мирись,

Більш не бийся, не сварись.

Не кричи ти і не лайся,

Моїм другом залишайся!

 

3. Групове заняття

Вправа «Крісло автора»

Діти презентують  свій малюнок «Моя мрія»

 

Гра «Фруктовий салат».

  Діти знаходяться в колі. Вчитель - ведучий в центрі кола Він просить дітей назвати фрукт, які їм відомі. Діти називають. Потім вчитель (за пропозиціями дітей) вибирає декілька з них. (4-6 назв фруктів). Вчитель по колу по черзі вказує рукою на кожну дитину, дає їй назву певного фрукта і просить цю назву запам’ятати. (Н-лад: «ананас, груша, яблуко, апельсин, лимон, ківі»; і знову: «ананас, груша, яблуко,... і так далі, поки кожна дитина не отримає назву фрукта). Далі вчитель каже, що хотів би приготувати салат з фруктів і називає з яких. Ведучий вказує таку кількість назв фруктів, яка є меншою за кількість назв фруктів у колі. (Н-лад: «Я хотів би приготувати салат з апельсинів, груш і яблук»). Коли він це промовить, учні з назвами цих фруктів мають помінятися місцями, перебігши через коло. Хто з них не встигне це зробити, стає ведучим. Новий ведучий знову «замовляє» салат з фруктів, але вже інакших, тих, які ще не називали. На початках ведучим декілька разів буде вчитель, поки учні запам’ятають правила гри. Пізніше ведучими стають самі учні.

 

4.Щоденні новини.

Вправа«Букет»
- Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати  всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності.

  - Любі, послухайте пісеньку та назвіть ім᾽я головного героя мультфільму.

https://www.youtube.com/watch?v=qqqvNHPEYEo

Картинки по запросу леопольд картинки - Які слова промовляв кіт Леопольд? Нехай вони стануть гаслом сьогоднішнього дня. Діти, у куточку новин на вас чекає цікаве  завдання. А виконувати ви його будете посівши «Кріслі автора».Дякую вам за нашу зустріч!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ранкова зустріч «У колі вірних друзів»

Тиждень10 «У колі вірних друзів»

День четвертий «Чому тварин називають нашими друзями?»

Мета: створити у класі дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей;сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті; формувати відповідальне ставлення до тварин.

Обладнання:музика,квіточка добра,

 

 

Хід ранкової зустрічі

 Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=isID9MN9zmk

  Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

Діти і вчитель встають у коло.

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

 1.Вітання у колі друзів

-Добрий день вам, діти!

Результат пошуку зображень за запитом "тварини малюнки для дітей"- Добрий день.

- Добрий день вам, киці!

- Няв, няв, няв!

- Добрий день вам, мишки!

- Пі, пі, пі!

- Добрий день вам ….

(можна придумувати інші варіанти)

"Добра тварина"

  Діти стають у коло та беруться за руки. Вихователь тихим голосом говорить: «Ми – одна велика добра тварина. Давайте послухаємо, як вона дихає!» Усі прислухаються до свого дихання, дихання сусідів. «А зараз послухаємо разом!»

Вдих – всі роблять крок вперед, видих – крок назад. «Так не тільки дихає тварина, так само рівно б’ється її велике добре серце». Стукіт – крок вперед, стукіт – крок назад і т.і.

 

 2.Обмін інформацією

- Коли ми переглянемо відео, то дізнаємося тему нашої зустрічі

https://www.youtube.com/watch?v=SRHorutq-wg

- Які тварини живуть у тебе вдома?
- Як ти за ними доглядаєш?

– Чи можна домашнього улюбленця назвати другом?

 

Вправа «Крісло автора». «Мій домашній улюбленець»

- Діти, вашим тваринам пощастило, бо вони мають таких дбайливих господарів. Однак багато тварин – безпритульні, вони голодні, не мають прихистку. Наголосіть учням на тому, що коли вони разом із батьками вирішать узяти в родину домашнього улюбленця, то найкраще, щоб ці тварини були з притулку. Так тварини стануть справжніми друзями родини.

Перегляд ролика «Притулок для тварин»

https://www.youtube.com/watch?v=7kY_BIAFIGU

Обговорення

-  Що вам сподобалося?Чому?

- Що не сподобалося? Чому?

3.Групове заняття.

 Виготовлення орігамі «Песик»

https://www.youtube.com/watch?v=PYUSwcaQO_8

Картинки по запросу орігамі песик

 

Гра «Зоопарк» (слон-заєць-жираф). Діти знаходяться в колі. Вчитель - ведучий в центрі кола. Він вказує рукою на будь-яку дитину в колі. Ця дитина та її сусіди з правого і лівого боку (трійка дітей) мають утворити разом певну фігуру. Якщо ведучий скаже слово «слон», дитина, на яку вказали, показує хобот слона: витягує одну руку вперед, а другою обхоплює цю руку знизу і доторкається до свого носа. Сусіди тим часом показують вуха слона: повертаються до дитини, яка імітує хобот; широко розводять руки і вертикально утримують їх біля неї. Якщо ведучий каже слово «зайчик», учень в середині трійки складає руки, як складає лапки зайчик, а сусіди цього учня імітують вуха зайчика - приставляють по одній руці ззаду до голови дитини в середині трійки. Якщо ведучий скаже слово «жираф», учень в центрі витягує руки догори, імітуючи довгу шию жирафа, а сусіди там часом показують плямки, які є на тулубі «жирафа» - доторкаються до цієї дитини руками. На початках ведучим у грі є вчитель. Згодом, коли діти запам’ятають рухи, гру можна буде проводити в швидкому темпі. Ця гра на увагу, тому той, хто невірно показав елемент певної фігури тварини, стає ведучим. Гра повторюється.

 

Руханка « У жирафа»

https://www.youtube.com/watch?v=9qu2TwyyJII

4.Щоденні новини

Рефлексія. Вправи «Мікрофон»

  Діти по черзі беруть у руки мікрофон та висловлюють свої враження, почуття, емоції від прослуханого й побаченого впродовж зустрічі.

  Пам᾽ятайте, що тварини часто рятують людям життя, допомагають нам у побуті (наприклад, собаки, коні), покращують наш настрій.

"Естафета дружби"

    Узятися за руки і передавати, як естафету, рукостискання. Починає вихователь: «Я передам вам свою дружбу, і вона йде від мене до Маші, від Маші до Саші (і т.д.) і, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, оскільки кожний з нас додав частинку своєї дружби. Хай же вона вас не покидає і гріє».

- Чи вдалося вам знайти відповідь на головне запитання «Хто такий справжній друг?» Існує вислів «Дружба – це дорогоцінний камінь, який важко знайти, але надто просто втратити». Це справді так. Для того, щоб знайти справжнього друга, недостатньо одного дня. Інколи на це потрібні роки. Я вам бажаю зустріти в своєму житті справжнього друга, якому б ви з радістю сказали «Спасибі тобі, друже, за те, що ти в мене є».

- Наостанок, давайте всі разом згадаємо пісеньку про дружбу.

Пов’язане зображенняhttps://www.youtube.com/watch?v=R7oq6K-em9o

Підсумок зустрічі

- Сподіваюся, що наша зустріч дала вам можливість ще більше пізнати і полюбити тварин, які є нашими друзями. І з цього приводу ми будемо щиро тішитися. Отож, гарного настрою вам на цілий день!

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 33
Оцінки та відгуки
  1.  Irina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шахова Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Vavryniuk Maria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Пилинь Лілія Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сокол Артём
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Березюк Алла
    актуально дякую!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Пампура Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Дубчак Наталія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Пестич Галина Миколаївна
    СПАСИБІ. ДУЖЕ ЦІКАВО І АКТУАЛЬНО!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Пономаренко Світлана
    Хороший і цікавий матеріал на допомогу вчителям- початківцям . Дякую !
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Вересюк Ольга Ростиславівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Філатова Любов
    Чудова робота. Автору велмчезна подяка і натхнення в подальшій роботі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Сухацька Наталія Миколаївна
    Матеріал викладено послідовно, завдання цікаві, все відповідає темі.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Тягур Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Боговіченко Юлія Олексіївна
    Дякую за допомогу!Гарна розробка))
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Букрєєва Юлія Петрівна
    Автор молодець! Дякую за допомогу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Раннева Анастасия
    Спасибі за допомогу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Руденко Ольга Михайлівна
    Велике спасибі за ранкові зустрічі . Тим , хто у наступному році беруть перший клас - це велика допомога. Бажаю і надалі натхнення , успіхів.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Волкова Алла Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Панченко Наталія
    Творча робота! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Шершун Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Омельченко Надія Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Посохова Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Лоборчук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Федець Олена Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Шкуро Тетяна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Жемела Ольга Миколаївна
    Щиро дякую! Творчих успіхів!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Бугрієнко Валентина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Стрілько Любов
    Успіхів Вам ! Вдячних учнів! Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Гладунська Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. Сімчук Оксана Олександрівна
    Чудова збірочка! Використаю на своїх уроках. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. Ставракі Інна
    Чудово! Дуже дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  33. Полякова Оксана
    Дякую, чудовий матеріал! Дуже велика допомога навіть вихователям які почали працювати в цьому році за оновленою програмою "Впевнений старт".
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 30 відгуків
docx
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
147919
Оцінка розробки
4.9 (33 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку