Ранкові зустрічі дітей у початкових класах..

Про матеріал

Ранкові зустрічі.

Кожний ранок для дитини це нові відкриття. Ранкові зустрічі перед уроком

налаштовують дітей на позитивне сприймання щоденної інформації. Розвивають взаємоповагу, стриманність, чуйність. Відкривають у дітей творчість, впевненість при спілкуванні з однолітками.

Перегляд файлу

 

                             Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №42

                                                                м. Кам’янського»

                                                  Кам’янської   міської ради

 

Ранкові

зустрічі

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 758.jpg

 

 

 

 

                               Оровецька

                                          Світлана Юріївна

 

 

 

2018 р.

 

Ранкова зустріч

                   «Чарівниця - Весна»

 

І. ПРИВІТАННЯC:\COPY\Мои документы\Мои документы\Мои рисунки\сонечко.jpeg

Ми до тебе сонечко

Простягнем долонечки.

Будем швидко підростати

Щоб розумненькими стати.

(Діти стають у коло.)

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Гра енерджайзер  «Що ми робили ?»

Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи:

 «Ось так, ось так.»

- Як сьогодні потягались?

- Як  швиденько одягались?

- Як гарненько умивались?

- Як до школи поспішали?

«Спостереження  по дорозі до школи.»

На дошці малюнки весняних пейзажів.

  • Дітки, подивіться на малюнки. Як ви гадаєте, яка пора року на них зображена? (Весна)
  • А давайте  спробуємо розповісти що ви зранку побачили, ідучи до школи.

            D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\4 весна.jpg                                     D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\1 весна.jpg

  • Так ,це рання весна. Дерева ще голі. Тане сніг.

 

  • 1   -

 

 

Вправа «Асоціації».

  • З чим у вас асоціюється слово «весна»? (Прилітають пташки, розквітаюсь перші весняні  квіти)
  • А які три весняні місяці ви знаєте?

 

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

Березень – перший місяць весни, на березі зявляються бруньки.

Квітень – другий місяць.Все навкруги розквітає.

Травень – третій місяць, буяють квіти, трави.

ІV. ГРУПОВА РОБОТА

Гра «Впізнай місяць»

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\6весна.jpg    Це- БЕРЕЗЕНЬ

  D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\7весна.jpg    Це – квітень.

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\8весна.jpg                       Це – травень.

Гра «Комплімент  Весні.»

  • Давайте подаруємо їй компліменти.

V.   Підсумок

Гра «Колективне пано.»

Кожен з учнів малює по одній детальці ВЕСНИ (галявина, струмочок, сонечко, дерево, квіточка, пташку.)

  •  2

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 754.jpg

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 758.jpg

 

 

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 762.jpg

 

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 761.jpg

 

 

 

Ранкова зустріч

                      « Першоцвіти»      D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\11 весна.jpg

І. ПРИВІТАННЯ

Наші діти, як ті квіти

Щодня розквітають.

Все навколо знати хочуть

Добре вже читають.

(Діти стають в коло).Вітаються так:

  • Ти сьогодні гарний як пролісок.
  • А ти схожий на кульбабку…

 

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Гра «Коли ти народився»

  • Сьогодні ми привітаємо дітей які народилися навесні.
  • Хто народився в березні заплескали в долоні.
  • Хто народився в квітні -  присіли.
  • Хто народився в травні стали в наше коло.

(Діти отримують трьох кольорів квіти.)

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

Народні прикмети про квіти:

  • Вважалось, що в березні народжуються ніжні, лагідні діти як проліски..
  • Квітневі дівчата найвродливіші, хлопці просто красені.
  • У травні народжувались дівчата з найгарнішим волоссям шовковим, як трава.

(Діти мають можливості подивитися на  однокласника , як на чарівну квітку.)

 

  •  1  -

IV. ГРУПОВА РОБОТАD:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\9весна.jpg

Всі квіти весняні,

Веселі, кохані

З-під листя виходять,

Голівки підводять

Од сну зимового

До сонця ясного.

  • Які весняні квіти ви знаєте?               

 

1. Я – перший розквітаю серед гаю

    І білий, наче сніг, я колір маю.

    Хто я? Відгадайте!  (Підсніжник)

 

2. З-під снігу свій листочок

    До сонця простягну.

    І синій мій дзвіночок                                           

    Вітатиме весну.(Пролісок)

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\10 весна.jpg

 

3. Лист зелений не пропав,

А під снігом задрімав.

Щоб у синю сукенчину

Одягнуть весняну днину. (Барвінок)            

C:\COPY\Мои документы\Мои документы\Мои рисунки\бб.jpeg

Барвінок

ІV .   Підсумок

Вправа «Усмішка по колу»

Ранкова зустріч

«Пташок зустрічаємо - весну вітаємо.»

І. ПРИВІТАННЯ D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\12 весна.jpg

Прилетіли лелеки,

На хаті примостились.

А соловейки в лісі поселились.

Жайворонки в полі літають,

Всі весну – красуню прославляють.

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

  • Який сьогодні день? Число? Пора року?
  • Як називаєтся місяць? Чому? 
  • Складіть речення про погоду сьогодні.

«Народні прикмети.»

  • У давнину українці вірили, що птахи, повертаючись з вирію, приносили на своїх крилах весну. Умовним початком весни вважається 14 березня, який збігався з початком нового року у слов’ян.

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ

  •  З вирію до нас на  повертаються наші птахи.

Вони летять зграями, повертаючись до рідніх гнізд, до своїх шпаківень.   Першими до нас  весною прилітають шпаки,  лелеки, соловї, зозулі, жайворонки.

Одними з перших повертаються з півдня граки. Ще сніг не зійшов, ще можливі заморозки, а граки вже тут. Вони –  перші вісники весни.

  •   1   -

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\13 весна.jpg       D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\14 весна.jpg                  D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\16 весна.jpg

 

ІV .   ГРУПОВА РОБОТА

Гра «Назви птаха»

(Учні передають квіточку, кожна дитина називає перелітного  птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)

Вправа «Складання чистомовки»

Картинки по запросу жайворонки 

Ка- ка –ка  прилетіла ластівка,

Ля-ля-ля  закувала зозуля.

Ко-ко-ко защебетав соловейко.

Ок –ок-ок   буде діток жайворонок.

 

V. Підсумок

Гра «Веселі пташки»

  • Дітки, у кожної пташки є свій будиночок або гніздечко. Пограємо що стільчик це домівка пташки. Під музику ви літаєте, а як скінчиться музика сідаєте на стільці.

 D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\Downloads\17 весна.jpg

 

Не галасуйте в лісі. Оберігайте птахів.

(Діти отримують спечених пташок.)

 

 

  •  2   -

Ранкова зустріч

«Математичне коло.»

І. ПРИВІТАННЯ.

Станемо у коло,

 поглянемо довкола.

На рахунок один, два,три

 Всі кольори назви.

(Діти називають предмети за кольорами і передають по колу.)

 

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

  • Який сьогодні день? Число?
  • Погляньте який кольоровий світ!
  • Який колір тобі до вподоби. 

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.

         Всі люди різні і вподобання у них різні.Зараз ви обєнаєтесь у чотири кола за улюбленим кольором.(Діти вибирають кружечки. Це сьогодні у них такі медальки.)

  • Червоний колір вибрали жваві, швидкі діти.
  • Жовтий до вподоби лагідним дітям.
  • Зелений полюбляють стримані, спокійні діти.
  •  А синій вибрали творчі діти.
  • Ви різні і тому вам цікаво один з одним.

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 770.jpg

 

  •  1   -

ІV .   ГРУПОВА РОБОТА

(Діти закріпляють рахунок і фізично загартовуються.)

  • Діти з червоними кружечками заплескали 5 раз у долоні.
  • Діти з жовтими кружечками 7 раз присіли.
  • Діти з зеленими кружечками пострибали 9 раз на одній ніжці.
  • Діти з синіми кружечками 6 раз нахилились.

Тепер позмагаємось які діти швидше складуть з кубиків вежу.

V. Підсумок

«Релаксація»

Я,ти, він, вона.

Весела і дружня сімя

Творчі, кмітливі , здорові

Бо навчаємось в чудовій школі.

 

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 767.jpg

 

 

  •  2  -

 

 

Ранкова зустріч

«ВЕЛИКОДНІ ДЗВОНИ.»

 

(старші діти

 

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 771.jpg

 

І. ПРИВІТАННЯ.

Прийшла до нас весна-красна,

Гаївочку нам принесла.

Станьмо всі в коло

Заспіваєм весело.

ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

-Великдень –найбільшн свято у християн. Давайте, передаючи по колу це курчатко, побажаємо кожному …

 Вправа «Асоціації».

(Діти розповідаютьщо повязане з цим святом- пасхи, фарбовані яйця,відвідування храму, освячення свяченою водою,зустрічі з рідними,подарунки і солодощі.)

 

ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.

     -  Сьогодні діти розкажуть як називали в давнину яйця і чому. Були і писанки, і мальованки, і дряпанки, і шкрябанки. На уроці праці ми будемо фарбувати яйця і розмальовувати.

      -    Розповідь про значення кольрів та елементів на писанці.

 

ІV .   ГРУПОВА РОБОТА

Розфарбовують велику писанку.

 

V. Підсумок

Гарні писанки у нас

Бо працює дружньо клас.

Здоров я всім бажаємо

Роботу починаємо.

Гарна

 

  D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 768.jpg

D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 772.jpg

  D:\Documents and Settings\Администратор\Мои документы\загрузки\Фото с Самсунг 120 775.jpg

docx
Пов’язані теми
Екологія, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
7 червня 2018
Переглядів
1632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку