Кожний ранок для дитини це нові відкриття. Ранкові зустрічі перед уроком
налаштовують дітей на позитивне сприймання щоденної інформації. Розвивають взаємоповагу, стриманність, чуйність. Відкривають у дітей творчість, впевненість при спілкуванні з однолітками.
Комунальний заклад «Середня загальноосвітня школа №42
м. Кам’янського»
Кам’янської міської ради
Ранкові
зустрічі
Оровецька
Світлана Юріївна
2018 р.
Ранкова зустріч
«Чарівниця - Весна»
І. ПРИВІТАННЯ
Ми до тебе сонечко
Простягнем долонечки.
Будем швидко підростати
Щоб розумненькими стати.
(Діти стають у коло.)
ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
Гра енерджайзер «Що ми робили ?»
Учитель або хтось із дітей ставить запитання. Учні імітують рухи, промовляючи:
«Ось так, ось так.»
- Як сьогодні потягались?
- Як швиденько одягались?
- Як гарненько умивались?
- Як до школи поспішали?
«Спостереження по дорозі до школи.»
На дошці малюнки весняних пейзажів.
Вправа «Асоціації».
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ
Березень – перший місяць весни, на березі з’являються бруньки.
Квітень – другий місяць.Все навкруги розквітає.
Травень – третій місяць, буяють квіти, трави.
ІV. ГРУПОВА РОБОТА
Гра «Впізнай місяць»
Це- БЕРЕЗЕНЬ
Це – квітень.
Це – травень.
Гра «Комплімент Весні.»
V. Підсумок
Гра «Колективне пано.»
Кожен з учнів малює по одній детальці ВЕСНИ (галявина, струмочок, сонечко, дерево, квіточка, пташку.)
Ранкова зустріч
« Першоцвіти»
І. ПРИВІТАННЯ
Наші діти, як ті квіти
Щодня розквітають.
Все навколо знати хочуть
Добре вже читають.
(Діти стають в коло).Вітаються так:
ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
Гра «Коли ти народився»
(Діти отримують трьох кольорів квіти.)
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ
Народні прикмети про квіти:
(Діти мають можливості подивитися на однокласника , як на чарівну квітку.)
IV. ГРУПОВА РОБОТА
Всі квіти весняні,
Веселі, кохані
З-під листя виходять,
Голівки підводять
Од сну зимового
До сонця ясного.
1. Я – перший розквітаю серед гаю
І білий, наче сніг, я колір маю.
Хто я? Відгадайте! (Підсніжник)
2. З-під снігу свій листочок
До сонця простягну.
І синій мій дзвіночок
Вітатиме весну.(Пролісок)
3. Лист зелений не пропав,
А під снігом задрімав.
Щоб у синю сукенчину
Одягнуть весняну днину. (Барвінок)
Барвінок
ІV . Підсумок
Вправа «Усмішка по колу»
Ранкова зустріч
«Пташок зустрічаємо - весну вітаємо.»
І. ПРИВІТАННЯ
Прилетіли лелеки,
На хаті примостились.
А соловейки в лісі поселились.
Жайворонки в полі літають,
Всі весну – красуню прославляють.
ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
«Народні прикмети.»
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ
Вони летять зграями, повертаючись до рідніх гнізд, до своїх шпаківень. Першими до нас весною прилітають шпаки, лелеки, солов’ї, зозулі, жайворонки.
Одними з перших повертаються з півдня граки. Ще сніг не зійшов, ще можливі заморозки, а граки вже тут. Вони – перші вісники весни.
ІV . ГРУПОВА РОБОТА
Гра «Назви птаха»
(Учні передають квіточку, кожна дитина називає перелітного птаха. Гра закінчується, коли діти назвуть всіх птахів, які їм відомі.)
Вправа «Складання чистомовки»
Ка- ка –ка прилетіла ластівка,
Ля-ля-ля закувала зозуля.
Ко-ко-ко защебетав соловейко.
Ок –ок-ок буде діток жайворонок.
V. Підсумок
Гра «Веселі пташки»
Не галасуйте в лісі. Оберігайте птахів.
(Діти отримують спечених пташок.)
Ранкова зустріч
«Математичне коло.»
І. ПРИВІТАННЯ.
Станемо у коло,
поглянемо довкола.
На рахунок один, два,три
Всі кольори назви.
(Діти називають предмети за кольорами і передають по колу.)
ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.
Всі люди різні і вподобання у них різні.Зараз ви об’єнаєтесь у чотири кола за улюбленим кольором.(Діти вибирають кружечки. Це сьогодні у них такі медальки.)
ІV . ГРУПОВА РОБОТА
(Діти закріпляють рахунок і фізично загартовуються.)
Тепер позмагаємось які діти швидше складуть з кубиків вежу.
V. Підсумок
«Релаксація»
Я,ти, він, вона.
Весела і дружня сім’я
Творчі, кмітливі , здорові
Бо навчаємось в чудовій школі.
Ранкова зустріч
«ВЕЛИКОДНІ ДЗВОНИ.»
(старші діти
І. ПРИВІТАННЯ.
Прийшла до нас весна-красна,
Гаївочку нам принесла.
Станьмо всі в коло
Заспіваєм весело.
ІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
-Великдень –найбільшн свято у християн. Давайте, передаючи по колу це курчатко, побажаємо кожному …
Вправа «Асоціації».
(Діти розповідаютьщо повязане з цим святом- пасхи, фарбовані яйця,відвідування храму, освячення свяченою водою,зустрічі з рідними,подарунки і солодощі.)
ІІІ. ЩОДЕННІ НОВИНИ.
- Сьогодні діти розкажуть як називали в давнину яйця і чому. Були і писанки, і мальованки, і дряпанки, і шкрябанки. На уроці праці ми будемо фарбувати яйця і розмальовувати.
- Розповідь про значення кольрів та елементів на писанці.
ІV . ГРУПОВА РОБОТА
Розфарбовують велику писанку.
V. Підсумок
Гарні писанки у нас
Бо працює дружньо клас.
Здоров ‘я всім бажаємо
Роботу починаємо.
Гарна