Сценарій агітбригади "Раціональне природокористування"

Про матеріал

Сценарій виступу шкільної екологічної агітбригади. Тематика виступу "Раціональне природокористування". Містить перероблені пісні. являється авторською розробкою.

Перегляд файлу

Сценарій екологічної агітбригади «Первоцвіт» Бобрівницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

«РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ»

Вихід під музику

Всі: Ми...

1 учень  Ті, що вийшли на цю сцену.

Всі: Ми...

2 учень Ті, що стоять перед вами.

Всі: Ми...

3 учень Ті, що говорять ці слова.

Всі: Ми...

4 учень Ті, хто дбає про природу.

Всі: Ми...

5 учень Ті, що не стоять осторонь.

Всі: Ми...

6 учень Ті, хто піднімають важливі питання.

Всі: Ми...

Екологічна агітбригада “ПЕРВОЦВІТ”

П - привітні

Е - енергійні

Р - раціональні

В - веселі

О - оптимістичні

Ц - цікаві

В - відповідальні

І - ініціативні

Т - товариські

1 учень Вітає вас з Бобрівника агітбригада

Усіх присутніх бачить тут сьогодні раді.

2 учень Природи тут зібрались справжні друзі

Вітаєм щиро вас у нашім дружнім крузі.

3 учень І кожен тут дбайливий до природи,

Її краса, то справжня нагорода.

4 учень І цінувать її ще змалку вчити треба:

Малу рослинку й синє-синє небо.

5 ученьЇї любіть, вона в стократ віддячить.

Це кожен і відчує і побачить.

6 учень Про тебе дбає донечку чи сина

І ти подбай про неньку-Україну

 

Пісня на мотив В. Брєжнєва «Мамочка»

Тобі розкажем, ти нас послухай:

Це так важливо, і може настати біда.

природа наша дуже вразлива:

ЇЇ багацтва, вони вичерпні : ліси, поля вода.

 

Люди вісі, що тут у залі цім

Послухайте нас.

Бо це вже не жарти.

Разом нам, що тут зібралися.

Під силу усе.

Старатися варто.

 

1 ученьМи прийшли вам розказати

Що про природу теж умієм дбати

2 учень У школі акцію «Першоцвіт» організували

І паркову зону відпочинку від сміття прибрали.

3 учень Гніздівлі для птахів ми будували,

І годівнички їм ми дарували.

4 учень Чудо-гірки біля школи створили

В них прекрасні квіти посадили.

5 учень Через газету «Голос Зіньківщини» звернулися до жителів с. Бобрівник берегти чистоту і не створювати стихійних сміттєзвалищ;

6 учень Допомогли Зіньківському лісгоспу зібрати посадковий матеріал для вирощування дубів;

1 учень Слідкуємо  за чистотою куточку відпочинку «Затишна діброва»;

2 учень Проводимо роз’яснювальну роботу серед населення рідного села

3 учень Хоч справи наші зовсім малі,

Ми допоможемо своїй землі.

4 учень Разом крупинка до крупинки,

Усі працюєм без зупинки.

5 учень Усе хороше починається з малого

Природі спішимо на допомогу.

6 учень Не пропадем разом ніде,

Ой зачекайте хтось іде

 

Танець тіней

Голос лісу

Я голос лісів, що шепоче крізь крони,

Та вже не шепоче, а просто кричить!

Людино, благаю, людино, одумайся,

Пора це недбальство уже зупинить.

На ліс вже без сліз і дивитись не можна,

Вже сяє наскрізь, бо тут рубки ідуть,

Сміття тут навкруг і кругом попелища.

Вже час зупинитись, пора це збагнуть.

Голос полів

Я голос ланів і полів українських,

Я голос землі, що людині луна.

Вже час зупинитись, подумай, людино!

Твоє господарство гикнулось сповна.

На місці полів скоро буде пустеля,

І лиш бур'яни на ній будуть зростать.

Втомилася дуже, нема уже сили.

Вже хімію досить у мене вливать.

Голос води

А я голос вод, всіх, що є в Україні:

Я річка, озерце, ставки і струмки.

Я теж вас благаю, одумайтесь, люди,

Вже досить робити із нас смітники.

Не треба вливати непотріб усякий,

Все що в нас живе не потрібно ловить.

Нема уже місць, де можливо купатись.

Ви втрачене спробуйте все відновить.

 

1 учень Україна посідає останнє місце серед країн Європи за ступенем водозабезпеченості. А за водоємністю валового внутрішнього продукту перевищує їх у кілька разів.

2 учень  Це свідчить про те, що водні ресурси України використовують, а отже, і забруднюють у кілька разів інтенсивніше, ніж в інших країнах.

3 ученьНа сьогоднішній день у світі  гостро постала проблема використання земельних ресурсів!

4 ученьХибне уявлення про невичерпність сільськогосподарських угідь зумовлює вилучення значних площ із сільськогосподарського виробництва.

5 учень Сьогодні одна з основних проблем українських лісів – малий рівень заліснення. Ліси всихають, хворіють, часто їх неконтрольовано рубають, тож сьогодні середній показник заліснення по країні близько15%.

6 учень Для того, щоб досягти оптимальних показників цей відсоток має бути на рівні 20. А це значить, що найближчим часом потрібно засадити молодим лісом приблизно 2 млн га українських земель.

1 учень Щоб не завдати більше шкоди.

Подбайте всі про чисту воду.

2 ученьЩоб відновити ліс чи гай,

Ти посади, а не рубай.

3 учень І щоб усі поля родили,

Чимало треба вкласти сили.

4 учень Для нас відновлена природа,

То є найвища нагорода.

5 учень А щоби досягти мети,

Послухай принципи прості.

6 учень Якщо цих принципів триматись,

Природа буде розквітати.

Всі: послухайте принципи раціонального природокористування

1 учень Принцип «нульового рівня» споживання природних ресурсів.

2 учень Принцип відповідності антропогенного навантаження природно-ресурсному потенціалові регіону.

3 учень Принцип збереження просторової цілісності природних систем у процесі їх господарського використання.

4 учень Принцип збереження природообумовленого кругообігу речовин у процесі антропогенної діяльності.

5 учень Принцип погодження виробничого і природного ритмів.

6 учень Природні процеси, що перебігають у часі, визначаються факторами як короткочасними, так і тривалої дії.

Тіні: Дякуємо вам.(виходять)

 

1 учень Тримайтесь принципів цих люди,

Й природа дякувати буде.

2 учень У злагоді із нею жити,

І берегти її й любити.

3 учень Ми закликаєм тебе друже.

Для неї це важливо дуже.

4 учень Вона ж нам всім віддячить щиро.

Живімо в злагоді і мирі.

5 учень Ми впевнені у цьому залі

У нас прибічників чимало.

6 учень Ми з ними хочемо поргати.

Активніше, бо це не жарти.

1 учень Хто із вас кидати звик,  все сміття лише в смітник? 

Хто бореться зі смітникам - плесніть дружно разом з нами!

коментар

2 учень Хто не кидає в джерело сміття й всіляке барахло?

Хто дружить з чистою водою - Ви топніть лівою ногою! 

коментар

3 ученьХто не б’є  скляні пляшки, об дерева чи дошки?

А хто склянки поприбирає – Хай руку вгору підіймає! 

коментар

4 учень Хто нагодує взимку птицю, горобця або синицю?  

Хто для пташини справжній друг - Ви помахайте всім навкруг! 

коментар

5 учень Хто із вас свідомість має і природу захищає?

Хто природи рятівник – Повернись у правий бік!

коментар

6 учень. Хто на захист для природи, встане за красу і вроду?

Хто на захист у районі – встаньте й плескайте в долоні!!!!!!

Пісня на мотив О Винник "Як жити без тебе"

Не можна прожити без чистой води,

В степу чи Карпатах без неї куди?

Повітря без чистого нам не прожить,

Тож треба природу берегти і любить.

 

Заклик наш - природу треба любити.

Скажіть як без неї можна прожити?

 

Заклик наш хай кожен у залі почує

Хай летить над світом немов білий птах.

Вірим ми, разом нам вистачить сили,

Зберегти красу України в віках.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    ДУЖЕ ДЯКУЮ ВАМ!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Екологія, Сценарії
Додано
9 червня 2018
Переглядів
2095
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку