Сценарій виступу шкільної екологічної агітбригади. Тематика виступу "Раціональне природокористування". Містить перероблені пісні. являється авторською розробкою.
Сценарій екологічної агітбригади «Первоцвіт» Бобрівницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.
«РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ»
Вихід під музику
Всі: Ми...
1 учень Ті, що вийшли на цю сцену.
Всі: Ми...
2 учень Ті, що стоять перед вами.
Всі: Ми...
3 учень Ті, що говорять ці слова.
Всі: Ми...
4 учень Ті, хто дбає про природу.
Всі: Ми...
5 учень Ті, що не стоять осторонь.
Всі: Ми...
6 учень Ті, хто піднімають важливі питання.
Всі: Ми...
Екологічна агітбригада “ПЕРВОЦВІТ”
П - привітні
Е - енергійні
Р - раціональні
В - веселі
О - оптимістичні
Ц - цікаві
В - відповідальні
І - ініціативні
Т - товариські
1 учень Вітає вас з Бобрівника агітбригада
Усіх присутніх бачить тут сьогодні раді.
2 учень Природи тут зібрались справжні друзі
Вітаєм щиро вас у нашім дружнім крузі.
3 учень І кожен тут дбайливий до природи,
Її краса, то справжня нагорода.
4 учень І цінувать її ще змалку вчити треба:
Малу рослинку й синє-синє небо.
5 ученьЇї любіть, вона в стократ віддячить.
Це кожен і відчує і побачить.
6 учень Про тебе дбає донечку чи сина
І ти подбай про неньку-Україну
Пісня на мотив В. Брєжнєва «Мамочка»
Тобі розкажем, ти нас послухай:
Це так важливо, і може настати біда.
природа наша дуже вразлива:
ЇЇ багацтва, вони вичерпні : ліси, поля вода.
Люди вісі, що тут у залі цім
Послухайте нас.
Бо це вже не жарти.
Разом нам, що тут зібралися.
Під силу усе.
Старатися варто.
1 ученьМи прийшли вам розказати
Що про природу теж умієм дбати
2 учень У школі акцію «Першоцвіт» організували
І паркову зону відпочинку від сміття прибрали.
3 учень Гніздівлі для птахів ми будували,
І годівнички їм ми дарували.
4 учень Чудо-гірки біля школи створили
В них прекрасні квіти посадили.
5 учень Через газету «Голос Зіньківщини» звернулися до жителів с. Бобрівник берегти чистоту і не створювати стихійних сміттєзвалищ;
6 учень Допомогли Зіньківському лісгоспу зібрати посадковий матеріал для вирощування дубів;
1 учень Слідкуємо за чистотою куточку відпочинку «Затишна діброва»;
2 учень Проводимо роз’яснювальну роботу серед населення рідного села
3 учень Хоч справи наші зовсім малі,
Ми допоможемо своїй землі.
4 учень Разом крупинка до крупинки,
Усі працюєм без зупинки.
5 учень Усе хороше починається з малого
Природі спішимо на допомогу.
6 учень Не пропадем разом ніде,
Ой зачекайте хтось іде
Танець тіней
Голос лісу
Я голос лісів, що шепоче крізь крони,
Та вже не шепоче, а просто кричить!
Людино, благаю, людино, одумайся,
Пора це недбальство уже зупинить.
На ліс вже без сліз і дивитись не можна,
Вже сяє наскрізь, бо тут рубки ідуть,
Сміття тут навкруг і кругом попелища.
Вже час зупинитись, пора це збагнуть.
Голос полів
Я голос ланів і полів українських,
Я голос землі, що людині луна.
Вже час зупинитись, подумай, людино!
Твоє господарство гикнулось сповна.
На місці полів скоро буде пустеля,
І лиш бур'яни на ній будуть зростать.
Втомилася дуже, нема уже сили.
Вже хімію досить у мене вливать.
Голос води
А я голос вод, всіх, що є в Україні:
Я річка, озерце, ставки і струмки.
Я теж вас благаю, одумайтесь, люди,
Вже досить робити із нас смітники.
Не треба вливати непотріб усякий,
Все що в нас живе не потрібно ловить.
Нема уже місць, де можливо купатись.
Ви втрачене спробуйте все відновить.
1 учень Україна посідає останнє місце серед країн Європи за ступенем водозабезпеченості. А за водоємністю валового внутрішнього продукту перевищує їх у кілька разів.
2 учень Це свідчить про те, що водні ресурси України використовують, а отже, і забруднюють у кілька разів інтенсивніше, ніж в інших країнах.
3 ученьНа сьогоднішній день у світі гостро постала проблема використання земельних ресурсів!
4 ученьХибне уявлення про невичерпність сільськогосподарських угідь зумовлює вилучення значних площ із сільськогосподарського виробництва.
5 учень Сьогодні одна з основних проблем українських лісів – малий рівень заліснення. Ліси всихають, хворіють, часто їх неконтрольовано рубають, тож сьогодні середній показник заліснення по країні близько15%.
6 учень Для того, щоб досягти оптимальних показників цей відсоток має бути на рівні 20. А це значить, що найближчим часом потрібно засадити молодим лісом приблизно 2 млн га українських земель.
1 учень Щоб не завдати більше шкоди.
Подбайте всі про чисту воду.
2 ученьЩоб відновити ліс чи гай,
Ти посади, а не рубай.
3 учень І щоб усі поля родили,
Чимало треба вкласти сили.
4 учень Для нас відновлена природа,
То є найвища нагорода.
5 учень А щоби досягти мети,
Послухай принципи прості.
6 учень Якщо цих принципів триматись,
Природа буде розквітати.
Всі: послухайте принципи раціонального природокористування
1 учень Принцип «нульового рівня» споживання природних ресурсів.
2 учень Принцип відповідності антропогенного навантаження природно-ресурсному потенціалові регіону.
3 учень Принцип збереження просторової цілісності природних систем у процесі їх господарського використання.
4 учень Принцип збереження природообумовленого кругообігу речовин у процесі антропогенної діяльності.
5 учень Принцип погодження виробничого і природного ритмів.
6 учень Природні процеси, що перебігають у часі, визначаються факторами як короткочасними, так і тривалої дії.
Тіні: Дякуємо вам.(виходять)
1 учень Тримайтесь принципів цих люди,
Й природа дякувати буде.
2 учень У злагоді із нею жити,
І берегти її й любити.
3 учень Ми закликаєм тебе друже.
Для неї це важливо дуже.
4 учень Вона ж нам всім віддячить щиро.
Живімо в злагоді і мирі.
5 учень Ми впевнені у цьому залі
У нас прибічників чимало.
6 учень Ми з ними хочемо поргати.
Активніше, бо це не жарти.
1 учень Хто із вас кидати звик, все сміття лише в смітник?
Хто бореться зі смітникам - плесніть дружно разом з нами!
коментар
2 учень Хто не кидає в джерело сміття й всіляке барахло?
Хто дружить з чистою водою - Ви топніть лівою ногою!
коментар
3 ученьХто не б’є скляні пляшки, об дерева чи дошки?
А хто склянки поприбирає – Хай руку вгору підіймає!
коментар
4 учень Хто нагодує взимку птицю, горобця або синицю?
Хто для пташини справжній друг - Ви помахайте всім навкруг!
коментар
5 учень Хто із вас свідомість має і природу захищає?
Хто природи рятівник – Повернись у правий бік!
коментар
6 учень. Хто на захист для природи, встане за красу і вроду?
Хто на захист у районі – встаньте й плескайте в долоні!!!!!!
Пісня на мотив О Винник "Як жити без тебе"
Не можна прожити без чистой води,
В степу чи Карпатах без неї куди?
Повітря без чистого нам не прожить,
Тож треба природу берегти і любить.
Заклик наш - природу треба любити.
Скажіть як без неї можна прожити?
Заклик наш хай кожен у залі почує
Хай летить над світом немов білий птах.
Вірим ми, разом нам вистачить сили,
Зберегти красу України в віках.