КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«ВОДЯНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС
«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –
ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
ЮР’ЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Центральна, 19, с. Водяне, 51324, тел. (05635) 5-54-48,
е-mail: vodjanska@gmail.com Код ЄДРПОУ 35061528
М е т а. Розширювати знання про однокласників, розвивати пам’ять, спонукати до спостережливості.
О б л а д н а н н я: малюнки, м'яка іграшка.
Хід заняття
"Ланцюжок". Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мене звати …". Потім передає іграшку іншому учаснику.
2. Загадка про пору року.
Жовтіють листочки,
Пташки відлітають.
Дощі не стихать,
Коли це всі знають. (Восени)
3. Бесіда.
Уч и т е л ь. Що ми беремо з собою, коли йде дощ? (Учні висловлюють свої думки).
А ось наші предки вміли передбачити погоду самостійно. Для цього вони спостерігали за природою і складали свої правила прогнозування. Називають їх народними прикметами.
(На дошку вчитель вивішує сюжетні малюнки осінньої природи).
Прикмети. *Якщо до середини жовтня не осипалося з беріз листя – сніг ляже пізно.
*Червоний місяць – на вітер, блідий – на дощ.
*Пізній гриб – пізній сніг.
*Якщо восени сірий ранок, то жди ясного дня.
Уч и т е л ь. Спостерігайте за природою і вона вам відкриє багато своїх секретів.
4. Підсумок.
Гра "Дощик".
– Уявіть, що кожен з вас є крапельками дощику. А дощ шумить. Давайте під мелодію дощу виконаємо рухи, неначе краплинки.
М е т а. вчити поняттю «друг», розвивати мислення, виховувати дружелюбність.
О б л а д н а н н я: уривок з мультфільму про друзів, квіточка .
Хід заняття
1. Привітання
"Мій друг". Учасники сідають у коло, і кожен представляє свого друга, продовжуючи фразу: "Мого друга звати …" і передають квіточку.
2. Мультфільм «Лунтик».
Хто ж такі друзі?
Друг – це людина, яка поряд і в радості, і в горі.
3. Віршик.
Уч и т е л ь. Дружба, дружба над усе.
Дружба радість нам несе.
Дружба всім нам дорога.
Дружба жити помога.
4. Підсумок.
Гра "Рукавичка" (лунає пісня «Якщо з другом вийшов в путь»)
– Дітки, всі бігаємо навколо рукавички, поки лунає музика. Коли зупинилася мелодія, ви повинні стрибнути на рукавичку і допомогти тому, хто не встиг. Наша задача врятувати друга.
М е т а. вчити дітей зберігати гарний настрій, розвивати позивне ставлення до життя, виховувати любов до ближнього .
О б л а д н а н н я: смайлики з різними емоціями .
Хід заняття
1. Привітання
"Смайлик настрою". Учасники сідають у коло, і кожен вибирає собі смайлик, який відповідає його настрою. Після чого говорить «У мене сьогодні ….настрій» і прикріплює на аркуш, що висить на дошці.
2. «Намалюй предмет».
Людина може мати гарний настрій, а може і поганий. Це виникає, коли ти не виспався, можливо хтось тобі його зіпсував неприємним словом чи вчинком. Але ми можемо його покращити. У вас є альбомний лист і кольорові олівці. Намалюйте предмет, який ви любите найбільше: їжа, іграшка, книга…
Ось ви і посміхнулися.
3. Гра „ Якщо ти добра людина, то повинен..."
Якщо людина повинна робити те, що я називаю ви плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите.
4. Підсумок.
Давайте потанцюємо і закріпимо наш гарний настрій.
М е т а. повторити казки, розвивати пам’ять, мислення, виховувати цікавість до читання казок .
О б л а д н а н н я: головні герої казок у вигляді маски , дитина перевдягнена у лисичку.
Хід заняття
1.Привітання
"Хто я". Учасники сідають у коло і їм по черзі одягають на голову маску з надрукованим казковим героєм. Після чого говорить «Я людина, тварина?», а діти відповідають тільки так чи ні..
2. «В яких казках ви мене бачили».
Руда та хитра,
Пишний хвіст.
Обманювати має хист
(В клас забігла Лисичка)
- Добрий день. Ви знаєте, хто я? Назвіть казки, в яких про мене чули.
3. Гра «Лисичка, Півник, Котик»
Лисичка викрадає півників, а котик рятує їх.
4. Підсумок.
М е т а. згадати мультфільми, розвивати логічне мислення, виховувати цікавість до нового .
О б л а д н а н н я: аудіозаписи голосів мультяжних героїв, іграшка Нюша .
Хід заняття
1. Привітання
До нас завітала Нюша і просить, щоб ми розповіли їй свої улюблені мультфільми.
«Мій улюблений мультфільм… »
2. «Вгадай за голосом героя».
Вмикаю аудіозапис (Маша і Ведмідь, Кузя, Буви, Смішарики)
3. «Я – герой мультфільму»
Давайте повторювати за героями мультфільму «Смішарики» і будемо виконувати те, що й вони. Уявили себе кимось з цього мультфільму.
4. Підсумок.
Які ви молодці. Справжні мультяжні герої.