Ранкові зустрічі на уроках Ядс

Про матеріал
Ранкові зустрічі складені особисто мною для використання на уроках Я досліджую світ. Теми зустрічей : "Друзі", "Давай познайомимося", "Настрій", "Казковий герой", "Мультяжні герої".
Перегляд файлу

E:\Метелики Вчитель року\Метелики картини\7720788.jpgКОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ВОДЯНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ  КОМПЛЕКС

 «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ –

 ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

ЮР’ЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

вул. Центральна, 19, с. Водяне, 51324, тел. (05635) 5-54-48,

е-mail:  vodjanska@gmail.com Код ЄДРПОУ 35061528

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\images.jfif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М е т а. Розширювати знання про  однокласників, розвивати пам’ять, спонукати до спостережливості.

О б л а д н а н н я: малюнки, м'яка іграшка.

Хід заняття

  1. Привітання

 "Ланцюжок". Учасники стають у коло, і кожен представляє себе, продовжуючи фразу: "Мене звати …". Потім передає іграшку іншому учаснику.

2. Загадка про пору року.      

Жовтіють листочки,

Пташки відлітають.

Дощі не стихать,

Коли це всі знають. (Восени)

3. Бесіда.

 Уч и т е л ь. Що ми беремо з собою, коли йде дощ? (Учні висловлюють свої думки).

А ось наші предки вміли передбачити погоду самостійно. Для цього вони спостерігали за природою і складали свої правила прогнозування. Називають їх народними прикметами.

 (На дошку вчитель вивішує сюжетні малюнки осінньої природи).

Прикмети. *Якщо до середини жовтня не осипалося з беріз листя – сніг ляже пізно.

*Червоний місяць – на вітер, блідий – на дощ.

 *Пізній гриб – пізній сніг.

*Якщо восени сірий ранок, то жди ясного дня.

Уч и т е л ь. Спостерігайте за природою і вона вам відкриє багато своїх секретів.

 4. Підсумок.

Гра "Дощик".

– Уявіть, що кожен з вас є крапельками дощику. А дощ шумить. Давайте під мелодію дощу виконаємо рухи, неначе краплинки.

 

 

C:\Users\User\Desktop\1724b5c9ce.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М е т а. вчити поняттю «друг», розвивати мислення, виховувати дружелюбність.

О б л а д н а н н я: уривок з мультфільму про друзів, квіточка .

Хід заняття

1. Привітання

"Мій друг". Учасники сідають у коло, і кожен представляє свого друга, продовжуючи фразу: "Мого друга звати …" і передають квіточку. 

2. Мультфільм «Лунтик».  

    Хто ж такі друзі?

Друг – це людина, яка поряд і в радості, і в горі.

3. Віршик.

 Уч и т е л ь. Дружба, дружба над усе.

        Дружба радість нам несе.

        Дружба всім нам дорога.

        Дружба жити помога.

 

4. Підсумок.

Гра "Рукавичка" (лунає пісня «Якщо з другом вийшов в путь»)

– Дітки, всі бігаємо навколо рукавички, поки лунає музика. Коли зупинилася мелодія, ви повинні стрибнути на рукавичку і допомогти тому, хто не встиг. Наша задача врятувати друга.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\images (1).jfif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М е т а. вчити дітей зберігати гарний настрій, розвивати позивне ставлення до життя, виховувати любов до ближнього .

О б л а д н а н н я:  смайлики з різними емоціями .

Хід заняття

1. Привітання

 "Смайлик настрою". Учасники сідають у коло, і кожен вибирає собі смайлик, який відповідає його настрою. Після чого говорить «У мене сьогодні ….настрій» і прикріплює на  аркуш, що висить на дошці.

2.  «Намалюй предмет».  

    Людина може мати гарний настрій, а може і поганий. Це виникає, коли ти не виспався, можливо хтось тобі його зіпсував неприємним словом чи вчинком. Але ми можемо його покращити. У вас є альбомний лист і кольорові олівці. Намалюйте предмет, який ви любите найбільше: їжа, іграшка, книга…

Ось ви і посміхнулися.

3.  Гра „ Якщо ти добра людина, то повинен..."

Якщо людина повинна робити те, що я називаю ви плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите.

  • Робити комусь зле, якщо цього ніхто  не бачить.
  • Допомагати мамі мити посуд.
  • Не вмиватися.
  • Галасувати, коли хтось відпочиває.
  • Бути вихованою, стриманою.
  • Обманювати, сваритися, хвалитися.
  • Насміхатися з чужого горя.
  • Не слухати батьків.
  • Любити своїх батьків.
  • Ділитися тим, що в тебе є.
  • Ображати інших.
  • Спати на уроках.
  • Красти.
  • Допомагати друзям у біді.
  • Бачу, ви знаєте, що має робити добра людина.

4. Підсумок.

Давайте потанцюємо і закріпимо наш гарний настрій.

 

C:\Users\User\Desktop\4709c8ff278a16866c2c08a38fb5ac83f18fb867.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М е т а. повторити казки, розвивати пам’ять, мислення, виховувати цікавість до  читання казок .

О б л а д н а н н я:  головні герої казок у вигляді маски , дитина перевдягнена у лисичку.

Хід заняття  

1.Привітання

 "Хто я". Учасники сідають у коло і  їм по черзі одягають на голову маску з надрукованим казковим героєм. Після чого говорить «Я людина, тварина?», а діти відповідають тільки так чи ні..

2.  «В яких казках ви мене бачили». 

Руда та хитра,

Пишний хвіст.

Обманювати має хист

    (В клас забігла Лисичка)

- Добрий день. Ви знаєте, хто я? Назвіть казки, в яких про мене чули.

3. Гра «Лисичка, Півник, Котик»

Лисичка викрадає півників, а котик рятує їх.

4. Підсумок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\User\Desktop\smishariki-m-678x376.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М е т а. згадати мультфільми, розвивати логічне мислення, виховувати цікавість до нового .

О б л а д н а н н я:  аудіозаписи голосів мультяжних героїв, іграшка Нюша .

Хід заняття

1. Привітання

До нас завітала Нюша і просить, щоб ми розповіли їй свої улюблені мультфільми.

«Мій улюблений мультфільм… »

2.  «Вгадай за голосом героя».  

    Вмикаю аудіозапис (Маша і Ведмідь, Кузя, Буви, Смішарики)

3.  «Я – герой мультфільму»

Давайте повторювати за героями мультфільму «Смішарики» і  будемо виконувати те, що й вони.  Уявили себе кимось з цього мультфільму.

4. Підсумок.

Які ви молодці. Справжні мультяжні герої.


 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
426
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку