Ранкові зустрічі. Обмін інформацією

Про матеріал

ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ – третій компонент ранкової зустрічі. Практика обміну інформацією – це найважливіший із компонентів. Діти можуть витягувати картки, що стоять (лежать) оберненою стороною, вчитель – зачитує речення. Завдяки реплікам на картках діти дізнаються про інших і надають можливість іншим краще себе пізнати

До набору входить 37 хмаринок з написами, 1 хмаринка з назвою , що клеїться на відерце, або кріпиться до найдовшої палички. Є хмаринка-бонус. Для цього потрібно у капсули (їх може бути вдвічі більше, ніж дітей у класі) вкласти номерки. Кожен номер – це якась приємність (від цікавої наліпки до листівки з побажаннями), яку отримує (або не отримує - половина капсул з написом: «Посміхнись! Сьогодні гарний день!») дитина. Для доповнення лишилась порожня хмаринка.

Даний матеріал цілком готовий до друку. Достатньо роздрукувати на кольоровому принтері, вирізати по контуру, прикріпити до палички та поставити у яскраве відерце.

Перегляд файлу

ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ – третій компонент ранкової зустрічі. Практика обміну інформацією – це найважливіший із компонентів. Діти можуть витягувати картки, що стоять (лежать) оберненою стороною, вчитель – зачитує речення. Завдяки реплікам на картках діти дізнаються про інших і надають можливість іншим краще себе пізнати

До  набору входить 37 хмаринок з написами, 1 хмаринка з назвою , що клеїться на відерце, або кріпиться до найдовшої палички. Є хмаринка-бонус. Для цього потрібно у капсули (їх може бути вдвічі більше, ніж дітей у класі) вкласти номерки. Кожен номер – це якась приємність (від цікавої наліпки до листівки з побажаннями), яку отримує (або не отримує - половина капсул з написом: «Посміхнись! Сьогодні гарний день!») дитина. Для доповнення лишилась порожня хмаринка.

Даний матеріал цілком готовий до друку. Достатньо роздрукувати на кольоровому принтері, вирізати по контуру, прикріпити до палички та поставити у яскраве відерце.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Уманська Жанна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гусак Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Мищенко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бойко Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Шинкарук Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Шинкарук Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Тижбір Оксана Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Борущак Оксана
    Дуже сподобались питання діткам. Дякую.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Горбась Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
pdf
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
23196
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку