ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ – третій компонент ранкової зустрічі. Практика обміну інформацією – це найважливіший із компонентів. Діти можуть витягувати картки, що стоять (лежать) оберненою стороною, вчитель – зачитує речення. Завдяки реплікам на картках діти дізнаються про інших і надають можливість іншим краще себе пізнати
До набору входить 37 хмаринок з написами, 1 хмаринка з назвою , що клеїться на відерце, або кріпиться до найдовшої палички. Є хмаринка-бонус. Для цього потрібно у капсули (їх може бути вдвічі більше, ніж дітей у класі) вкласти номерки. Кожен номер – це якась приємність (від цікавої наліпки до листівки з побажаннями), яку отримує (або не отримує - половина капсул з написом: «Посміхнись! Сьогодні гарний день!») дитина. Для доповнення лишилась порожня хмаринка.
Даний матеріал цілком готовий до друку. Достатньо роздрукувати на кольоровому принтері, вирізати по контуру, прикріпити до палички та поставити у яскраве відерце.
ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ – третій компонент ранкової зустрічі. Практика обміну інформацією – це найважливіший із компонентів. Діти можуть витягувати картки, що стоять (лежать) оберненою стороною, вчитель – зачитує речення. Завдяки реплікам на картках діти дізнаються про інших і надають можливість іншим краще себе пізнати
До набору входить 37 хмаринок з написами, 1 хмаринка з назвою , що клеїться на відерце, або кріпиться до найдовшої палички. Є хмаринка-бонус. Для цього потрібно у капсули (їх може бути вдвічі більше, ніж дітей у класі) вкласти номерки. Кожен номер – це якась приємність (від цікавої наліпки до листівки з побажаннями), яку отримує (або не отримує - половина капсул з написом: «Посміхнись! Сьогодні гарний день!») дитина. Для доповнення лишилась порожня хмаринка.
Даний матеріал цілком готовий до друку. Достатньо роздрукувати на кольоровому принтері, вирізати по контуру, прикріпити до палички та поставити у яскраве відерце.