Ранкові зустрічі «Подорожуємо в часі».
Мета: Пригадати правила поведінки в громадських місцях, з однолітками, на прикладах із життя довести необхідність вихованості та знання хорошого тону, навчитися визначати дні тижня, виховувати уміння шанобливо поводитися в колективі.
Ранкові зустрічі «Подорожуємо в часі»
Тиждень 15 «Подорожуємо в часі» (Який сьогодні день)
Мета: Пригадати правила поведінки в громадських місцях, з однолітками, на прикладах із життя довести необхідність вихованості та знання хорошого тону, навчитися визначати дні тижня, виховувати уміння шанобливо поводитися в колективі.
І. Вітання
Сьогодні понеділок -
Щасливий день для бджілок.
Хто добре тиждень розпочне -
Для тих він радісно мине!
(Діти називають дні тижня)
ІІ. Групове заняття
Ранкове вітання:
Колом сонечко іде,
а собою день веде.
Станьмо разом, станьмо в колі-
Станем сонечком у школі.
Відгадуємо загадки
Сім братів віком рівні,
А іменами різні.(Дні тижня)
Як зветься світло те,
Коли є сонце золоте?
Як зветься та пітьма, коли вже сонечка нема? (День і ніч)
Сім веселих днів у колі.
П’ять із них навчаюсь в школі.
Решту днів відпочиваю;
Скільки вихідних я маю? (Два)
Два братики – білявий і чорнявий –
Нам розмальовують
Дерева, небо, трави.
Білявий - все в зелене і барвисте.
Чорнявий – в темне, синє та імлисте. (Ніч і день)
ІІІ. Щоденні новини
(Діти розповідають, що відбувалося вчора, що планується на завтра?)
Вправа «Чарівні окуляри»
Учитель показує дітям коробку й повідомляє:
– Тут у мене лежать «чарівні окуляри». Той, хто їх одягне, буде подорожувати в часі, бачити в інших людях лише гарне, навіть ті гарні риси, які людина приховує. Той, хто одягне ці окуляри, сам стане кращим.
Учитель одягає окуляри, підходить по черзі до кожної дитини і каже про неї щось гарне. Він пропонує дітям приміряти ці окуляри і помітити в товаришеві те, чого діти не бачили раніше. Діти по черзі приміряють «чарівні окуляри» і називають гарні риси своїх однолітків.