Тема: « Рослини, обереги на подвір’ї»
Мета:ознайомити дітей з рослинами оберегами України, а саме деревами та квітами; виховувати любов до природи.
Хід ранкової зустрічі:
І. Вітання.
А ще я обереги гарні знаю –
За образами в нас вони лежать.
На маковія я букет збираю,
Яскраві квіти аж палахкотять.
В букетах тих полин є і колосся,
І васильки, мак, пижма, звіробій.
Щоб затишно в хатах усім жилося
Тому і оберіг у нас такий.
ІІ. Обмін інформацією.
Дидактична гра: « Склади віночок»
Мета: познайомити дітей з рослинами - квітами оберегами, як складовою віночку; дати поняття про кількість квіток з яких плететься вінок і їх символіку.
Хід гри: викликана дитина бере одну квітку і кладе на готовий вінок, а вихователь називає цю квітку і розповідає про її символіку.
ІІІ. Групова діяльність.
Рухлива гра: « Підбіжи до дерева яке я назву»
Мета: закріплювати назви дерев та познайомити з його обереговим значенням.
Обладнання: ілюстрації зображення дерев.
Хід гри: вихователь називає дерево, а дитина підходить до того дерева. Вихователь розповідає про те, що символізує це дерево.
ІV. Щоденні новини.
Заняття: «Без верби й калини нема України».
Мета: формувати в дітей уявлення про національні рослини-символи України, а саме: верба, калина, дати знання про значення цих символів; розвивати зв’язне мовлення, увагу; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до рослин.