Ранкові зустрічі у НУШ.Тиждень"Наш клас". "ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?"

Про матеріал

ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?



















Перегляд файлу

День 2. ЯК ПОЧУВАТИСЯ КОМФОРТНО У КЛАСІ?

І.

Проведіть інтерактивну вправу «Доброго ранку» (за сприятливих умов її

варто провести на вулиці).

Учні стають у коло і повторюють за вчителькою рухи.

Вона супроводжує рухи словами:

Над пустелею здійнявся вітер – „шурх-шурх”

(три рази потирають долоні)

Впали перші краплі дощу – „крап-крап”

(три рази клацають пальцями)

Дощ пішов сильніше

(плескають долонями по плечах)

Почалась злива

(плескають долонями по стегнах)

Здійнялась буря

(тупають ногами)...

Далі речення і рухи повторюють у зворотному порядку. Останнє речення:

Над пустелею виглянуло сонце

(високо вгору піднімають руки – „тягнуться до сонця‖)

Сонце усміхнулося до кожного з нас і побажало нам доброго ранку.

Ми теж будемо ввічливими і привітаємось один з одним.

(Діти вітаються і бажають гарного дня один одному, починаючи речення зі звертання.).

 

ІІ. Гра-ознайомлення з навчальними центрами /.осередками класної кімнати та їх призначенням («живим куточком», класною бібліотекою, ігровим осередком тощо)

1. Підготуйте таблички з написами назв різних осередків класу й помістіть ці таблички заздалегідь відповідно в кожному осередку. Ознайомте дітей з різними осередками в класі.

 

o Цікаво, а що тут сталось? Чому наші шкільні речі зібрані в коробку і знаходяться біля дверей? Як ви думаєте?

 

4. Спільно з дітьми запропонуйте рознести всі речі на свої місця.

o А ви знаєте куди нести кожну річ?

 

5. Прочитайте назви всіх класних осередків. Витягнувши з коробки ляльку (машинку або іншу іграшку), спробуйте «випробувати» дітей запитанням:

o Мені здається, що ці речі зайві в нашій класній кімнаті, адже ми тут навчаємось, а лялькою бавляться… А як думаєте ви?

 

Витягуючи з коробки фарби, можна запропонувати таке:

o О, я знаю, фарби нам потрібно віднести в ігровий осередок, адже ми можемо намалювати свій малюнок, коли випаде така нагода, правильно?

 

(Діти мають заперечити і сказати, що до осередку гри потрібно віднести, наприклад, м’ячик, а фарби – у мистецький осередок.)

 

IІІ. Визначення власних пріоритетів (пошук найцікавішого осередку для учня / учениці)

1. Запитайте в дітей про те, що вони найбільше люблять робити у класі (писати, читати, малювати, роздумувати про життя тощо).

2. Попросіть учнів об’єднатися у групи відповідно до того, які вподобання вони мають, і розміститися в улюбленому осередку.

ГрА «Телефонна розмова».

Учителька роздає кожній групі телефонну слухавку (макет із картону) і просить учнів:

- обговорити у малих групах, чому вони обрали саме цей куточок осередка та що цікавого в ньому міститься;

- обрати представника групи, який буде «говорити по телефону».

Учитель імітує звук дзвінка. Дитина, яку обрали, бере слухавку. Обрана дитина із ще однієї групки бере слухавку, коли «припиняється дзвінок». Триває розмова по телефону між двома дітьми про те, чому їм подобається саме цей осередок класної кімнати та що цікавого в ньому є. Усі інші слухають розмову, потім аналізують її (чи правильно висловлювали свої думки співрозмовники, чи ввічливими були).

V. Рефлексія. Створення малюнка (колажа) про клас

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Добрянська Вікторія Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
9371
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку