Ранкові зустрічі у НУШ.Тиждень"Наш клас". "ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК У КЛАСІ? "

Про матеріал

ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК У КЛАСІ?


























Перегляд файлу

День 3. ЯК СТВОРИТИ БЕЗПЕКУ І ЗАТИШОК У КЛАСІ?

I. Вітання

Запропонуйте учням стати у коло і разом з учителькою привітатися, супроводжуючи слова рухами рук.

Доброго ранку, доброго дня,

Бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки,

Кивають голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня,

Усмішки даруєм і добрі слова.

 Нагадайте дітям, що вони вітаються один з одним, вживаючи звертання (мамо, тату, Маріє Михайлівно, Миколко, Іринко, Олеже, Степанку).

 

ІІ. Встановлення правил поведінки у класі. Гра «Так - Ні»

Поясніть, що для комфортного перебування у класі нам потрібні правила поводження та їх дотримання. Запропонуйте учням подумати, який вимріяний клас вони б хотіли мати (чистий, охайний, затишний, тихий) і які правила для цього потрібні.

 Дайте дітям трохи часу, щоби подумати над баченням ідеального класу. Можна подати один приклад, щоб дітям було легше зорієнтуватися:

Хочемо чистий клас – отож не смітимо.

Хочемо чистий клас – отож не смітимо.

Хочемо, щоб у класі було тихо – отож не шумимо.

 Зрозуміло, що кількість запропонованих групами правил буде невелика, тому збагатіть сформульовані учнями правила Вашими віршованими та обговоріть їх із дітьми. Спільно всім класом складіть правила поведінки в класі (кожне правило варто пояснити, як його дотримання впливає на безпеку та комфорт усіх дітей у класі).

 Щоб уникнути зайвого галасу, можна запропонувати учням «Мішечок кричалок» (символічний мальований чи об’ємний яскравий мішечок, у який збираємо весь шум і зав’язуємо, промовляючи: «Тепер у нас весь зайвий галас під контролем». Коли у класі занадто шумно, звертаємося: «Хто мішечок кричалок розв’язав? Затягуємо міцніш мотузку».

1

Вчасно йди завжди до школи

Та не спізнюйся ніколи.

 Вчись раніше пробудитись,

Щоб до школи не спізнитись.

2

Чемним будь,

 завжди вітайся

 І при цьому — усміхайся.

 Всіх вітай: дітей, батьків,

Друзів і учителів.

3

Слухай вчителя уважно

І веди себе поважно.

 Щоб чогось не пропустити

Та все добре зрозуміти.

4

На уроці не гукай,

Завжди руку піднімай.

Там, де шум і крик буває

 Працездатноті немає.

На перерві в ігри грайся,

Бігай, але не штовхайся.

Як ведеш себе негоже —

Завжди травма бути може.

 

6

До порядку сам привчайся.

В роздягальні не штовхайся.

 Одяг власний зберігай

І чужий не розкидай.

7

Школа – це твій рідний дім.

Будь господарем у нім.

 Парти бережи і стіни

 Скрізь поводь себе відмінно.

8

Книжка всім знання дає.

 В кожній щось цікаве є.

То ж по книжці не малюй

Та не рви її, не псуй.

9

В нашій школі — учень ти.

Скрізь дотримуйсь чистоти.

 Слідкувати завжди треба,

Щоб порядок був у тебе.

10

Підвіконня, любі діти,

Не для того, щоб сидіти.

Там хай квіточки стоять.

Діти ж поруч постоять.

 

Проведіть гру «Так – Ні»

Учителька роздає кожній групі дітей малюнки із зображенням правил поведінки в школі. Діти повинні розглянути зображене на малюнку, обговорити, чи можна так поводитися в школі, як це зображено на малюнку.

 Результати обговорення позначити двома кольорами:

 

зелений – можна так поводитися в школі;

червоний – не можна так поводитися в школі.

 

 

 

 

 

 

12

 

doc
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
7112
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку