Реаліті-шоу "Айтішники"

Про матеріал
Мета данного заходу є зацікавити дітей інформатикою, повторити здобуті знання,тренування пізнавальних процесів, пізнання учнями сили свого розуму, вміння працювати над собою.
Перегляд файлу

Реаліті-шоу "Айтішники"

Мета: створення сприятливих умов для розвитку знань з інформатики, тренування пізнавальних процесів, пізнання учнями сили свого розуму, вміння працювати над собою. Розширення знань з теми «Інформаційні технології».

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, презентація-супровід.

План роботи:

  1. Привітання
  2. Конкурс1. Speedtest
  3. Конкурс 2. Кодування інформації
  4. Конкурс 3 . Домашнє завдання
  5. Конкурс 4’ (паралельне завдання для команд). Інтернет-завдання
  6. Конкурс 4. По губам

Перевірка конкурс 4’.

  1. Конкурс 5. Лови помилку.
  2. Конкурс 6’(паралельне завдання для команд). Вгадай казку
  3. Конкурс 6. Лист удачі

Перевірка конкурс 6’.

  1. Конкурс 7. Станьте в ряд

Підсумки

 

  1. Привітання

Доброго дня. Я рада вас вітати на нашому святі. Розпочнемо наш захід із рядків:


Комп’ютер – це буденна річ,

І кожен її має.

Хорошу доповідь зробить

Тобі допомагає;

Можливо, хочеться тобі

Розважитися трохи –

Багатий і цікавий світ

Відкрити допоможе.

Бо кожен з підлітків в наш час

Зазвичай полюбляє

До Інтернету заглянуть –

Він відповіді знає.

Скачати можна фільм чи гру,

Посидіти в «онлайні»,

Чат, форум, сайти - все

Знайоме і звичайне.

Застерігаємо вас ми,

Що варто пам’ятати

Про незвичайних «хижаків»,

Їм шансу не давати:

Не відкривати їм адрес

(Домашніх чи бабусі),

Щоб наслідки фатальними

Не стали, любі друзі!


 

Отже, друзі. Інформаційні технології зустрічаються з нами кожен день. І сьогодні на заході ми в цьому переконаємось та поборемось за звання Айтішника. Будь – яка гра повинна проходити справедливо. За цим буде слідкувати поважне журі (представлення журі).

Яка ж гра без команд. Будь ласка, давайте познайомимось. (Представлення команд).

 

Конкурс1. Speedtest

Завдання конкурсу: для кожної команди надається 14 питань, на які необхідно швидко відповісти. Якщо команда відповідає на питання вірно, то їй зараховується 1 бал. Якщо ні, то бал зараховується іншій команді.

Запитання для першої команди:

1 .Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки? (інформатика)

2.Яка найменша одиниця кодування інформації? (біт)

3.Алфавіт, якої системи числення складається лише з двох цифр: 0 та 1 (двійкової)

4.Мінімальний елемент збереження, що формується на екрані монітора. (піксель)

5.Який французький вчений створив першу арифметичну машину, що виконувала операції додавання та віднімання?(Паскаль)

6. Американська фірма, яка є лідером у виробництва комп'ютерного програмного забезпечення.(Мікрософт)

7.MC – DOS, Linux, Windows - це назви чого?(операційних систем)

8.Які файли мають розширення .mр- З?(музичні)

9.Тип принтера, який виконує найякісніший та найшвидший друк?(лазерний)

10.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на робочому місці (клавіатура)

11 .Програма, яка дає змогу опрацьовувати тексти?(текстовий редактор)

12.Інша назва жорсткого диску.(вінчестер)

13. .Призначення клавіші Е$С.(відміна виконання команди)

14.Складовою частини якої науки була інформатика?(математика)

Запитання для другої команди:

1.Назвіть пристрій виведення інформації, розташований на вашому робочому місці. (монітор)

2. Як називається область даних на диску,  що має ім'я? (файл)

3.3гідно з двійковим кодуванням скільки байт займає в пам'яті і символ?                 (1 байт)

4.Маніпулятор, який використовується в комп'ютерних іграх?  (джойстик)

5.3а допомогою якої клавіші можна вилучити символ за курсором? (dе1еtе)

6.Хто є засновником корпорації Місrocoft? (Білл Гейтс) 

7.Які файли мають розширення .txt, doс? (текстові)

8.Головний пристрій ЕОМ? (процесор) 

9.Як називається покажчик, який вибирає на екрані об'єкти для подальшої роботи?(курсор)

10.Назвіть пристрій для введення графічної інформації.(сканер)

11.Для негайного перезавантаження комп'ютера необхідно натиснути комбінацію клавіш...(АІІ + Сtrl + del )

12.Значок, який є посиланням на існуючий файл чи папку (ярлик)

13.Назвіть функціональні клавіші.(F1 - F12)

14.У яких одиницях вимірюють розмір екрану монітора по діагоналі?(дюйм).

 

Конкурс 2. Кодування інформації

Умови конкурсу: учасник команди стоїть спиною до телевізора. На телевізорі будуть з’являтись слово, а два учасника мають показати ці слово за допомогою міміки та жестів. Завдання учасника - вгадати слово.

Команда 1.

  1. Монітор
  2. Диск
  3. Флешка
  4. Дисковод
  5. Мишка
  6. Клавіатура
  7. Сканер

Команда 2.

  1. Джойстик
  2. Навушники
  3. Ноутбук
  4. Мікрофон
  5. Принтер
  6. Колонки
  7. Папка

Конкурс 3 . Домашнє завдання.

Представлення домашнього завдання команд. Тема: створення анімаційного ролика на тему: «Безпека в Інтернеті».

Конкурс 4’ (паралельне завдання для команд). Інтернет-завдання

Кожній  команді пропонується завдання за посиланням. Два представника команди повинні виконати завдання та принести бали команді.

https://learningapps.org/982212 

https://learningapps.org/1300220

Конкурс 4. По губам

Завдання: один представник від команди повинен за 2 хвилини відгадати, як можно більше слів, знаходячись в навушниках. Кількість відгаданих слів прирівнюється до кількості балів. Щоб було цікавіше, слова будуть зустрічатись не лише на тему інорматика. Тому будьте уважними!

Слова для першої команди: тачпад, ентер, лікар, камера, процесор, ручка, папка, ярлик, меню, молоко, опера, хром, дискета, мікрофон, вставка, файл, світлофор.

Слова для другої команди: сканер, байт, телевізор, інформатика, процесор, куля, нуль, редактор, таблиця, математика, повідомлення, інтернет, зошит, алгоритм, графіка, програма, пошта, обьект, мережа.

(Перевірка конкурсу 4 Інтернет-завдання)

Конкурс 5. Лови помилку

Командам показують групи слів, а вони швидко повинні знайти зайве слово (слова представленні на кубиках).За кожну правильну відповідь 1 бал.

 


 


І група слів:
1. монітор
2. колонки
3. сканер
 

ІІ група слів:

  1. диск
    2. дискета
    3. веб-камера

ІІІ група слів:
1. папка
2. кнопка
3. Ярлик

ІV група слів:

1. клавіатура

2. миша

3. принтер


 

VІ група слів:

  1. копіювати
  2. вигляд
  3.  вставити

Конкурс 6’ (паралельне завдання для команд). Вгадай казку

Завдання: один учасник від команди отримує назву казки (або мультфільму). Його завдання в графічному редакторі замалювати епізод з казку(або мульфільму). Завдання команди відгадати.  Якщо казка названа вірно, то команді зараховується 1 бал.

Назви казок: Рукавичка, колобок, русалочка, фіксики, міньйони

Конкурс 6. Лист удачі

Завдання: дати відповіді на запитання з певної категорії. Кожен з
учасників обирає певну картку з завданнями.


 


Категорія
“Пристрої введення інформації”
1. Назвіть основні пристрої введення інформації.
2. Для чого потрібен скроллер на миші?
3. Які різновиди миші ви знаєте?
4. Призначення клавіші Caps Lock?
5. Назвіть функціональні клавіші.
6. Яка клавіша призначена для копіювання поточного вигляду екрана у буфер обміну?
7. Як вмикається мала цифрова клавіатура?
8. Який пристрій використовують для введення графічної інформації з паперу в комп’ютер?

Відповіді:
1. Клавіатура, миша, сканер.
2. Для швидкого переміщення по документу (але залежно від програми – може використовуватися
для зміни масштабу).
3. Оптична, інфрачервона, без провідна.
4. Вмикання / вимикання режиму введення великих літер.
5. F1 – F12.
6. Print Screen.
7. Натисненням клавіші Num Lock.
8. Сканер.

 

Категорія
“Пристрої виведення інформації”
1. Назвіть основні пристрої для виведення інформації.
2. У яких одиницях вимірюється розмір екрана монітора по діагоналі?
3. Назвіть клавішу переходу на початок рядку
4. Які види принтерів ви знаєте?
5. До яких портів зазвичай підключаються принтери?
6. Назвіть принтер з найвищою швидкістю та якістю друку.
7. Для чого потрібен плоттер?
8. Пристрій для відтворення звуку
 

Відповіді:
1. Монітор, принтер, плоттер.
2. Дюйм.

3. Home
4. Матричні, струменні, лазерні.
5. LPT, USB.
6. Лазерний.
7. Для друкування графічної інформації на паперових носіях великого формату.
8. Колонки
 

Категорія
“Операційна система Windows XP”
1. Контейнер для зберігання файлів
2. Основне вікно в інтерфейсі операційної системи
3. Що відкриває кнопка ПУСК
4. Назвіть три операції, які входять до буферу обміну
5. Суфікс, відокремлений від імені файлу крапкою
6. Системна папка для видалених файлів
7. Розширення форматованого тексту
8. Де відображається час, мова
 

Відповіді:
1. Папка
2. Робочий стіл
3. Головне меню
4. Вырезать, Копировать, Вставить.
5. розширення файлу
6. Кошик
7. doc
8. на панелі індикації


 


Конкурс 7. Станьте в ряд

Завдання: кожній команді пропонуються картки. Дані картинки мають різний рік виникнення. Необхідно розставити їх з ліво на право у правильній хронологічній послідовності.

Перша команда: калькулятор Лейбніца, ЕВМ, Apple 3, дискета.

Друга команда: Обчислювальна машина Беббіджа, ЕВМ, Apple 2, диск.

Заключна частина.

Перегляд інформаційного ролику.

Нагородження.

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика 7 клас (Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Додано
26 листопада 2019
Переглядів
1219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку