Результати підготовки здобувачів освіти до участі у міжнародних освітніх конкурсах та олімпіадах

Про матеріал
Інтелектуальні змагання, зокрема міжнародні освітні конкурси та олімпіади, як форма позанавчальної роботи в умовах сучасності, є дієвим засобом формування мотивації до навчання, підвищення пізнавальної активності, поглиблення і розширення знань, підтримки і стимулювання обдарованих здобувачів освіти, створення умов для збереження й розвитку інтелектуального потенціалу України.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Результати підготовки здобувачів освіти до участі у міжнародних освітніх конкурсах та олімпіадах

Номер слайду 2

Інтелектуальні змагання, зокрема міжнародні освітні конкурси та олімпіади, як форма позанавчальної роботи в умовах сучасності, є дієвим засобом формування мотивації до навчання, підвищення пізнавальної активності, поглиблення і розширення знань, підтримки і стимулювання обдарованих здобувачів освіти, створення умов для збереження й розвитку інтелектуального потенціалу України.

Номер слайду 3

Участь у міжнародних освітніх конкурсах та олімпіадах допомагає здобувачам освіти в реалізації творчого потенціалу, розширенні естетичного і наукового світогляду, забезпечує реалізацію розвитку, стимулювання творчого самовдосконалення юнаків та дівчат.

Номер слайду 4

Можна виділити такі складові готовності викладача або майстра до роботи з обдарованими здобувачами освіти:відповідний рівень і постійна підтримка фахово-інформаційного рівня роботи з обдарованими здобувачами освіти (курси, семінари, конференції тощо);володіння методиками роботи з обдарованими здобувачами освіти (індивідуальна робота, робота в групах тощо);володіння психологічними аспектами роботи з обдарованими здобувачами освіти;У педагогічній діяльності творчість викладача або майстра виробничого навчання займає особливе місце. Адже лише неформальне, творче ставлення до своїх обовязків може дати позитивні результати.

Номер слайду 5

застосовування проблемного методу у навчанні;проведення самостійної роботи творчого характеру;застосовування індивідуального підходу у навчанні;впровадження розвивальної творчої гри;виконання креативних завдань. Робота педагога з обдарованими здобувачами освіти не повинна носити хаотичний, епізодичний характер, а має бути системною, неперервною, спланованою на перспективу. У підготовці до участі у міжнародних освітніх конкурсах та олімпіадах береться за основу:

Номер слайду 6

підготовка і участь здобувачів освіти в олімпіадах;участь в інтелектуальних іграх та круглих столах;робота над проєктом;участь у науково-практичних конференціях;участь в Інтернет-олімпіадах та конкурсах. Також є широкий спектр позанавчальної роботи на виявлення та розвиток творчих здібностей здобувачів освіти:

Номер слайду 7

Автор Лавщук Володимир Іванович Період підготовки та реєстрації до участі здобувачів освіти у міжнародних освітніх конкурсах та олімпіадах відбувається на початку навчального року. Ми, члени методичної комісії педагогічних працівників з професії «Оператор з обробки інформації та програмного забезпечення», виробили алгоритм за яким виявляємо здібних здобувачів освіти, проводимо психологічну їх підготовку до участі у конкурсах та олімпіадах, адже вони не були активними в школі і мають проблеми з заниженою самооцінкою. Після цього реєструємо їх на таких міжнародних дистанційних конкурсах, як «Олімпік» та «Брейн Ринг». На цьому етапі вже відчутно зростає підвищення внутрішньої мотивації до навчання, здатність до самостійної роботи та самоорганізації. Це заохочує інших одногрупників до участі в конкурсах, адже є завдання різного рівня складності, тому в них можуть взяти участь всі здобувачі освіти без винятку.

Номер слайду 8

В нашому освітньому закладі викладачі та майстри виробничого навчання реєструють своїх здобувачів освіти на таких міжнародних дистанційних конкурсах, як «Олімпік» та «Брейн Ринг». Головна мета цих конкурсів — підвищення мотивації до вивчення і зацікавлення здобувачів освіти навчальним предметом. Це не олімпіада, у конкурсі є завдання різного рівня складності, тому тут можуть взяти участь всі здобувачі освіти без винятку.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Головна мета конкурсу з інформатики «Олімпіс» — підвищення мотивації до вивчення і зацікавлення здобувачів освіти навчальним предметом. Це не олімпіада, у конкурсі є завдання різного рівня складності, тому у конкурсі можуть взяти участь всі здобувачі освіти без винятку. 

Номер слайду 11

Завдання конкурсу згруповані відповідно до освітньої програми і поділені на 11 рівнів складності: Кожний рівень складається з 24 цікавих завдань різних типів. Завдання мають різний ступінь складності і оцінюються різною кількістю балів. Тривалість конкурсу - 40 хвилин (один урок). Конкурс відбувається з 01.11.2024 до 30.11.2024 на сайті www.olimpis.com.ua. Взяти участь у конкурсі можна в будь-який зручний час. Виконати завдання конкурсу здобувачі освіти можуть в комп’ютерному класі (рекомендується), а якщо такої можливості немає — у себя вдома.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Куратори конкурсів, які зареєстрували здобувачів освіти і оплатили їхню участь, отримають електронний сертифікат організатора конкурсів і грошову компенсацію до 30% від суми внесків за участь здобувачів освіти у вигляді знижки. Викладачі учасників, нагороджених дипломами 1—3 ступенів, отримають електронні свідоцтва, які підтверджують ці досягнення здобувачів освіти.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Викладачі та майстри виробничого навчання учасників, нагороджених дипломами 1—3 ступенів, отримають електронні свідоцтва, які підтверджують ці досягнення здобувачів освіти.

Номер слайду 17

Здобувачі освіти за відмінний результат отримали дипломи I та II ступеня

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Автор Лавщук Володимир Іванович

Номер слайду 20

Автор Лавщук Володимир Іванович

pptx
Додано
19 вересня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку