Річна контрольна робота з всесвітньої історії 8 клас

Про матеріал
Річна конторольна робота дає можливість перевірити базові знання і навички з курсу.
Перегляд файлу

Конспект уроку

з курсу «Всесвітня історія»

 для 8 класу

підготувала вчитель історії

КЗ «Гімназія № 32»

Кам’янської міської ради

Ковбасюк Тетяна Іванівна

 

Річна контрольна робота з всесвітньої історії

8 клас

І рівень  ( по 0,5 б)

1.  Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.

__ —  підприємство,  на  якому  використовується  ручна  праця,  але кожна людина виконує лише одну операцію, що призвело до появи розподілу праці.

а)  Фабрика;          б)  монополія;               в)  майстерня;            г)  мануфактура

2. «Криваве законодавство» в Англії XVI ст – це:

а) закони проти жебраків;        б)  закони проти підкорених народів;        в)  закони, які дозволяли пиратство проти іспанців.

3. Позначте ім’я вождя гугенотів у Франції, що став королем та якому належать слова: «Париж вартий меси».

а)  Генріх III;             б)  Генріх IV;           в)  Людовік XI;              г)  Людовік XIII.

4. Позначте назву князівського титулу в Індії.

а) емір;        б)  візир;             в)  емір;        г)  шейх.

5. Позначте поняття, яке відповідає наведеному визначенню.

__ — національне віросповідання в Англії, що прийшло на зміну католицтву під час Реформації. Главою національної церкви вважався король.

а)  Лютеранство;

б)  кальвінізм;

в)  англіканство;

г)  уніатство.

6.  Позначте  ім’я «государя всея Русі», який першим вінчався на царствування.

а)  Іван III;                б)  Іван IV;             в)  Борис Годунов;         г)  Василь Шуйський.

ІІ рівень

7. Встановіть відповідність між призвищем та відкриттям.

1. Христофор Колумб    

А) відкрив Тихій океан

2. Васко да Гама

Б) відкрив мис Доброї надії

3. Фернандо Магеллан

В) відкрив Американський континент.

4. Бартоломео Діаш

Г) відкрив шлях до Індії

 

Д) відкрив Австралію

 

8. . Оберіть правильні варіанти відповідей. (Три правильні варіанти відповіді)

- Позначте назви протестантських церков, що виникли в ході Реформації.

а)  Лютеранська;

б)  православна;

в)  англіканська;

г)  кальвіністська.

9. Установіть відповідність між поняттям і його значенням

а) Річ Посполита;

1) Назва договору про державний союз Польщі та Литви

б) Берестейська унія;

2) союз православної та католицької церков

в) фільварок;

3) станово-представницький орган влади у Польщі

г) сейм;

4) господарство, орієнтоване на виробництво продукції на ринок, засноване на праці кріпосних селян

д) Люблінська унія

5) офіційна назва держави, яка утворилася в результаті союзу Польщі та Литви

 

ІІІ рівень

10.  Встановіть відповідність між іменами історичних діячів та їхніми характеристиками.

а) Рішельє

1) французька династія, члени якої були переважно  католиками

б) Бурбони

2) англійський мореплавець і пірат, якому Єлизавета І надала лицарський титул

в) Вільгельм Оранський

 

3) політичний діяч Франції, фактичний правитель держави часів Людовіка ХІІІ

г) Френсіс Дрейк

4) правитель незалежних провінцій Нідерландів

 

11.  Установіть відповідність між термінами та визначеннями.

а) Факторія

1) італійська назва трипалубного корабля з прямими й косими вітрилами

б) Реформація

2) країна-загарбник

в) Каравела

3) торговельне поселення

г) Метрополія

4) рух за зміни в католицькій церкві

12. Позначте подію, яка відбулася в українських землях водночас із початком подорожі Христофора Колумба.

а)  Руйнування Києва татарами;

б)  заснування Запорозької Січі на острові Хортиця;

в)  перша письмова згадка про українських козаків;

г)  підписання Люблінської унії.

ІV рівень ( по 1,5 б.)

13.  Запишіть ім’я людини, яка була тринадцятою дитиною в сім’ї, стала блискучим придворним, брала участь у військових діях і була тяжко поранена. Згодом різко змінила своє життя, присвятивши себе Господові, створила новий релігійний орден

13. ( Ігнатій Лойола)

 

14. Запишіть назву явища, яке мало місце з кінця ХV ст. в Англії.«Ваші вівці, зазвичай такі покірні, задоволені малим, тепер стали такими  ненажерливими  і  неприборканими, що  поїдають  навіть  людей. Саме  в усіх  тих  частинах  королівства,  де  здобувається  більш  тонка шерсть, знатні люди не задовольняються щорічними доходами, які зазвичай надходили від маєтків та  їхніх предків. У своїх маєтках вони не залишають нічого для ріллі, відводять все під пасовища, зносять будинки, руйнують міста…»

14. ( Обгороджування.)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
2.5
Відповідність темі
4.0
Загальна:
3.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Колотило Марія
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    3.0
  2. Удовиченко Катерина Миколаївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 червня 2020
Переглядів
8163
Оцінка розробки
3.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку