Річна контрольна робота з інформатики учня(учениці) 9 класу
………………………………………………………………………….…………
Варіант1
-
Власність на результати інтелектуальної та творчої діяльності:
-
інформаційна система;
-
інтелектуальна власність;
-
інформаційна етика;
-
комп'ютерна етика.
-
У чому полягає відмінність комп’ютерного вірусу від решти шкідливих програм?
-
Шкідливі програми створюються людьми, а вірус ні;
-
Комп’ютерний вірус не можна вилікувати;
-
Комп’ютерний вірус копіює та приєднує себе до інших програм;
-
Комп’ютерний вірус створюється випадково, а шкідливі програми навмисне.
-
Захищеність даних та інформаційної системи від випадкових або навмисних пошкоджень та несанкціонованих посягань називається:
-
національною безпекою;
-
інформаційною безпекою;
-
власною безпекою;
-
конфіденційність.
-
Якщо в діаграмі використано кілька кольорів, цей елемент містить пояснення, який колір зображує певну категорію відображених даних
-
Легенда;
-
Область побудови;
-
Контекстне меню;
-
Майстер діаграм.
-
3D Blender: Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу
-
Рельєф;
-
Текстура;
-
Імітація;
-
Градієнтність.
-
Встановіть відповідність між Інтернет-сервісами та їх призначенням:
1. YouTube
|
А) Віддалене зберігання даних
|
2. E-mail
|
Б) Колективне створення й редагування документів
|
3. Хмарний диск
|
В) Електронне листування
|
4. Офісні веб-програми
|
Г) Розміщення та перегляд відеофайлів
|
1 -
|
2 -
|
3 -
|
4 -
|
|
|
|
|
|
-
Що відбудеться після виконання фрагмента програми:
kil:=0; For i:=1 to 5 do if A[i]>0 then kil:=kil+1;
……………………………………….………………………………………
…………………………………………….…………………………………
-
Приведена процедура впорядкування елементів масиву за зростанням, але один з фрагментів треба вписати самостійно:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
var a: array [1..9] of real; p:real; n,i,j: integer;
begin
n:=9;
for i:=1 to n do a[i]:=StrToFloat(Memo1.Lines[i-1]);
for j:=1 to n-1 do
for i:=1 to n-j do
……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………….
Memo2.Clear;
for i := 1 to n do Memo2.Lines.Append(FloatToStr(a[i]));
end;
Критерії оцінювання:
1-5 питання – по 1балу;
6, 7 питання – по 2 бали;
8 питання – 3 бали.
Річна контрольна робота з інформатики учня(учениці) 9 класу
………………………………………………………………………….…………
Варіант2
-
Набір правил, за якими здійснюється обмін даними між комп'ютерами та пристроями, що підключені до мережі, та між різними мережами
-
Комп'ютерна мережа;
-
Мережевий протокол;
-
Канал зв'язку;
-
IP-адреса.
-
Об'єднують комп'ютерні мережі та окремі комп'ютери, що розміщені в різних частинах світу:
-
Локальні;
-
Глобальні;
-
Персональні;
-
Регіональні.
-
Як називається розсилання повідомлень, як правило, рекламного характеру великій кількості користувачів?
-
Кібер-роумінг;
-
Вебінар;
-
Спам;
-
Поштова конференція.
-
Excel: ця вкладка дозволяє змінити чи уточнити вигляд обраної діаграми: тип, макет, стиль..
-
Макет;
-
Конструктор;
-
Формат;
-
Властивості.
-
3D Blender: Екструдування - це
-
Виштовхування, видавлювання;
-
Видалення ребер;
-
Змінювати форму об'єктів;
-
Імітації світла й тіні на об'єкті.
-
Встановіть відповідність між адресами та їх призначенням:
1. syava_banan@ ukr.net
|
А) IP-адреса користувача Internet
|
2. D: \ KOKOS \ ARCA \ faeton.exe
|
Б) доменна адреса користувача Internet
|
3. borlas. Ptngu . pavlgd . ua
|
В) Ім’я файла та шлях до нього
|
4. 122.054.204.098
|
Г) Електронна адреса користувача e-mail
|
1 -
|
2 -
|
3 -
|
4 -
|
|
|
|
|
|
-
Що відбудеться після виконання фрагмента програми:
If a[i]>a[i+1] then begin p:=a[i+1]; a[i+1]:=a[i]; a[i]:=p; end;
……………………………………….………………………………………
…………………………………………….…………………………………
-
Приведена процедура визначення максимального елементу масиву випадкових чисел, але один з фрагментів треба вписати самостійно:
procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);
Var a: array [1..20] of integer; i,max:integer;
begin
Randomize; Memo1.Clear;
For i:=1 to 20 do begin a[i]:=random(101)-50;
Memo1.lines.Append(inttostr(a[i]));end;
…………………………………………………………………………………….
……………………………………………….…………………………………….
Panel1.caption:=inttostr(max);
end;
Критерії оцінювання:
1-5 питання – по 1балу;
6, 7 питання – по 2 бали;
8 питання – 3 бали.