Річний план роботи асистента вчителя

Про матеріал
Річний план роботи асистента вчителя з дітьми з особливими освітніми потребами
Перегляд файлу

Термін виконання

Організаційна та навчально-корекційна робота

Співпраця з командою супроводу

Робота з батьками

Методична та самоосвітня робота

Робота з документацією

Протягом року

Спостереження за дітьми з ООП з метою подальшого вивчення їх індивідуальних особливостей та потреб. Допомога, консультування учнів з навчальних предметів під час навчального процесу та у період можливого дистанційного навчання. Створення позитивної мотивації до засвоєння знань.

Тісна співпраця з класоводом, практичним психологом та вчителем-дефектологом. Проведення засідань команди супроводу.

Консультування, надання необхідної допомоги батькам з навчальних предметів у період можливого дистанційного навчання. Інформування батьків про успішність дітей. Проведення бесід. Залучення батьків до спільних заходів.

Опрацювання новинок методичної літератури щодо навчання та виховання дітей з ООП в інклюзивному середовищі.

Ведення щоденника спостережень. Поповнення портфоліо учнів матеріалами. Ведення протоколів засідань команди супроводу.

Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів класу, спрямовану на формування позитивного ставлення до дітей з ООП

Вересень

Розвиток концентрації уваги, пам’яті. Робота над задачами на збільшення, зменшення та знаходження решти.

Розроблення ІПР учнів з ООП. Обговорення можливостей учнів, їх сильних і слабких сторін. Опрацювання індивідуальних навчальних планів. Проведення засідань членів команди психолого-педагогічного супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку учнів.

Обговорення з батьками ІПР та індивідуальних навчальних планів учнів з ООП. Вхідне анкетування батьків. Бесіда: «Доброзичливі та турботливі стосунки між членами родини. Поради, допомога, підтримка рідних, піклування про всіх членів родини.

Організація педагогічної діяльності асистента вчителя. Взаємодія вчителя та асистента вчителя. Участь асистента вчителя у складанні ІПР дітей з ООП.

Створення портфоліо учнів. Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей. Написання протоколу №1.

Жовтень

Розвиток інтересу до навчання через гру. Компоненти дій додавання та віднімання. Знаходження невідомого компонента.

Аналіз роботи учнів, їх досягнення та невдачі протягом місяця. Обговорення способів досягнення спільної мети та створення ситуації успіху у процесі навчання.

Консультування батьків щодо розв’язування завдань на знаходження невідомого компонента. Бесіда: «Правила поведінки за умов небезпечної знахідки. Попередження дорослих про небезпечну знахідку. Дії батьків у даній ситуації».

Співпраця вчителя та асистента вчителя. Спільне викладання.

 

Листопад

Формувати вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діями та правилами. Складання опису предмета.

Обговорення розладів поведінки у дітей з ООП. Варіанти реакції на неприйнятну поведінку.

Консультування батьків щодо розв’язування задач на дві дії. Бесіда: « Небезпека зараження COVID. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час пандемії».

Особливості засвоєння знань мовно-літературної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя.

 

Грудень

Розвиток дрібної моторики рук. Виготовлення новорічних прикрас.

Засідання команди супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП у 1 семестрі. Обговорення змін змісту діяльності та рівня складності у роботі.

Консультування та допомога батькам щодо розв’язування рівнянь на знаходження невідомого компонента. Бесіда: «Допомога батьків у виробленні у дітей навичок самообслуговування».

Адаптація та модифікація навчальних програм в інклюзивному навчанні.

Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП. Написання протоколу №2.

Січень

Розвиток зв’язного мовлення. Складання оповідання за серією малюнків.

Консультації психолога команди супроводу щодо профілактики стресу стійкості у дітей з ООП під час нокдауну. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП на початок II семестру.

Консультування та допомога батькам у роботі з іменованими числами.

Бесіда: « Організація дозвілля дітей батьками під час новорічних канікул»

Арт-терапевтичні технології як засіб корекційно-розвиткового впливу.

Мистецтво-всебічний художньо-естетичний розвиток особистості.

Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП. Написання протоколу №3.

Лютий

Розвиток пізнавальних інтересів.

Робота з геометричними формами.

Обговорення методів та прийомів роботи всіх членів команди супроводу щодо підвищення інтересу учнів до навчання.

Обмін досвідом.

Консультування та допомога батькам щодо роботи з нерівностями під час виконання домашніх завдань.

Бесіда: «Виховання дітей у сім’ї власним прикладом»

Особливості засвоєння знань математичної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя.

 

Березень

Концентрація уваги, формування саморегуляції та контролю учня. Робота з іменованими числами. Розв’язування задач. 

Обговорення з членами команди психолого-педагогічного супроводу  стимулювання розвитку соціальної активності дітей та розкриття їх здібностей. Створення навчально-виховних ситуацій, обстановки впевненості у своїх силах.

Консультування та поради батькам щодо  допомоги учням по визначенню часу за годинником.

Бесіда: «Безпечне поводження з електричними та газовими приладами вдома під час весняних канікул» «Небезпека на водоймах»

Оцінювання знань, умінь і навичок в інклюзивному класі.

 

Квітень

Розвиток зв’язного мовлення. Складання оповідання за поданим початком.

Обмін досвідом роботи членів команди супроводу по подоланню труднощів під час читання, письма, запам’ятовування.

Консультування та поради батькам щодо роботи над задачами на збільшення та зменшення у кілька разів.

Бесіда: « Довготривалі ігри на планшетах та комп’ютерах. Шкідливий вплив на психіку дитини».

Використання стратегії адаптації та модифікації програмового матеріалу з різним рівнем пізнавального розвитку.

 

Травень

Вироблення навичок вдумливого читання.

Написання диктантів з дотриманням правил переносу слів.

Засідання членів команди супроводу.

Аналіз навчальної діяльності учнів у II семестрі за результатами моніторингу.

 

Аналіз першого року навчання у середній школі. Адаптація. Навчання. Поведінка.

Консультування та поради батькам щодо порівняння «У скільки разів більше?» «У скільки разів менше?»

Анкетування батьків.

Поради батькам щодо роботи з дітьми під час літніх канікул.

Фізіологічні особливості дітей -підлітків.

Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей.

Написання протоколу.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Юлія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
Інкл
Додано
8 січня 2022
Переглядів
4076
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку