Термін виконання |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з командою супроводу |
Робота з батьками |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Протягом року |
Спостереження за дітьми з ООП з метою подальшого вивчення їх індивідуальних особливостей та потреб. Допомога, консультування учнів з навчальних предметів під час навчального процесу та у період можливого дистанційного навчання. Створення позитивної мотивації до засвоєння знань. |
Тісна співпраця з класоводом, практичним психологом та вчителем-дефектологом. Проведення засідань команди супроводу. |
Консультування, надання необхідної допомоги батькам з навчальних предметів у період можливого дистанційного навчання. Інформування батьків про успішність дітей. Проведення бесід. Залучення батьків до спільних заходів. |
Опрацювання новинок методичної літератури щодо навчання та виховання дітей з ООП в інклюзивному середовищі. |
Ведення щоденника спостережень. Поповнення портфоліо учнів матеріалами. Ведення протоколів засідань команди супроводу. |
Проведення роз’яснювальної роботи серед учнів класу, спрямовану на формування позитивного ставлення до дітей з ООП |
|||||
Вересень |
Розвиток концентрації уваги, пам’яті. Робота над задачами на збільшення, зменшення та знаходження решти. |
Розроблення ІПР учнів з ООП. Обговорення можливостей учнів, їх сильних і слабких сторін. Опрацювання індивідуальних навчальних планів. Проведення засідань членів команди психолого-педагогічного супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку учнів. |
Обговорення з батьками ІПР та індивідуальних навчальних планів учнів з ООП. Вхідне анкетування батьків. Бесіда: «Доброзичливі та турботливі стосунки між членами родини. Поради, допомога, підтримка рідних, піклування про всіх членів родини. |
Організація педагогічної діяльності асистента вчителя. Взаємодія вчителя та асистента вчителя. Участь асистента вчителя у складанні ІПР дітей з ООП. |
Створення портфоліо учнів. Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей. Написання протоколу №1. |
Жовтень |
Розвиток інтересу до навчання через гру. Компоненти дій додавання та віднімання. Знаходження невідомого компонента. |
Аналіз роботи учнів, їх досягнення та невдачі протягом місяця. Обговорення способів досягнення спільної мети та створення ситуації успіху у процесі навчання. |
Консультування батьків щодо розв’язування завдань на знаходження невідомого компонента. Бесіда: «Правила поведінки за умов небезпечної знахідки. Попередження дорослих про небезпечну знахідку. Дії батьків у даній ситуації». |
Співпраця вчителя та асистента вчителя. Спільне викладання. |
|
Листопад |
Формувати вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діями та правилами. Складання опису предмета. |
Обговорення розладів поведінки у дітей з ООП. Варіанти реакції на неприйнятну поведінку. |
Консультування батьків щодо розв’язування задач на дві дії. Бесіда: « Небезпека зараження COVID. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог під час пандемії». |
Особливості засвоєння знань мовно-літературної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя. |
|
Грудень |
Розвиток дрібної моторики рук. Виготовлення новорічних прикрас. |
Засідання команди супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП у 1 семестрі. Обговорення змін змісту діяльності та рівня складності у роботі. |
Консультування та допомога батькам щодо розв’язування рівнянь на знаходження невідомого компонента. Бесіда: «Допомога батьків у виробленні у дітей навичок самообслуговування». |
Адаптація та модифікація навчальних програм в інклюзивному навчанні. |
Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП. Написання протоколу №2. |
Січень |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання оповідання за серією малюнків. |
Консультації психолога команди супроводу щодо профілактики стресу стійкості у дітей з ООП під час нокдауну. Засідання команди психолого-педагогічного супроводу за результатами моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП на початок II семестру. |
Консультування та допомога батькам у роботі з іменованими числами. Бесіда: « Організація дозвілля дітей батьками під час новорічних канікул» |
Арт-терапевтичні технології як засіб корекційно-розвиткового впливу. Мистецтво-всебічний художньо-естетичний розвиток особистості. |
Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей з ООП. Написання протоколу №3. |
Лютий |
Розвиток пізнавальних інтересів. Робота з геометричними формами. |
Обговорення методів та прийомів роботи всіх членів команди супроводу щодо підвищення інтересу учнів до навчання. Обмін досвідом. |
Консультування та допомога батькам щодо роботи з нерівностями під час виконання домашніх завдань. Бесіда: «Виховання дітей у сім’ї власним прикладом» |
Особливості засвоєння знань математичної освітньої галузі дітьми з ООП та алгоритм діяльності асистента вчителя. |
|
Березень |
Концентрація уваги, формування саморегуляції та контролю учня. Робота з іменованими числами. Розв’язування задач. |
Обговорення з членами команди психолого-педагогічного супроводу стимулювання розвитку соціальної активності дітей та розкриття їх здібностей. Створення навчально-виховних ситуацій, обстановки впевненості у своїх силах. |
Консультування та поради батькам щодо допомоги учням по визначенню часу за годинником. Бесіда: «Безпечне поводження з електричними та газовими приладами вдома під час весняних канікул» «Небезпека на водоймах» |
Оцінювання знань, умінь і навичок в інклюзивному класі. |
|
Квітень |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання оповідання за поданим початком. |
Обмін досвідом роботи членів команди супроводу по подоланню труднощів під час читання, письма, запам’ятовування. |
Консультування та поради батькам щодо роботи над задачами на збільшення та зменшення у кілька разів. Бесіда: « Довготривалі ігри на планшетах та комп’ютерах. Шкідливий вплив на психіку дитини». |
Використання стратегії адаптації та модифікації програмового матеріалу з різним рівнем пізнавального розвитку. |
|
Травень |
Вироблення навичок вдумливого читання. Написання диктантів з дотриманням правил переносу слів. |
Засідання членів команди супроводу. Аналіз навчальної діяльності учнів у II семестрі за результатами моніторингу.
Аналіз першого року навчання у середній школі. Адаптація. Навчання. Поведінка. |
Консультування та поради батькам щодо порівняння «У скільки разів більше?» «У скільки разів менше?» Анкетування батьків. Поради батькам щодо роботи з дітьми під час літніх канікул. |
Фізіологічні особливості дітей -підлітків. |
Фіксація результатів проведення моніторингу динаміки розвитку дітей. Написання протоколу. |