Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
02.09.-06.09. 2023р. |
Бесіда на тему: Поведінка в школі. Гра «Мій розпорядок дня» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Організаційна робота з батьками ( інформація про дитину) |
Ознайомлення з документами «Основи законодавства України про освіту, соціальний захист» та «Державні стандарти освіти». |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини. Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП |
|
09.09.-15.09. 2023р. |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Гра «Діти на дорозі». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Бесіда з батьками: «Дотримання правил для учнів - обов’язок кожного ліцеїста» |
Модифікація та адаптація завдань для дітей із помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Складання річного плану роботи
|
|
18.09.-22.09. 2023р. |
Формування комунікативних навичок та навичок співпраці. Аплікація з листочків. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом, вчителями-предметниками |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з атиповим аутизмом |
Складання індивідуальної навчальної програми. Заповнення щоденниау спостереження за учнем з ООП |
|
25.09.-29.09. 2023р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Малюнок «Хочу миру на планеті Земля!! |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Складання індивідуальної програми розвитку |
|
02.10.-06.10. 2023р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів: пам’яті, уваги, мислення. Бесіда про правила поведінки на вулиці |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Консультації для батьків
|
Робота з методичною літературою. |
Створення портфоліо |
|
09.10.-13.10. 2023р. |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Гра «Свійські та дикі тварини». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Пам'ятка «Безпека дітей на канікулах» |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Виготовлення наочності |
|
16.10.-20.10. 2023р. |
Розвиток пам’яті. Активізація емоційної сфери. Бесіда «Безпечний інтернет». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Організаційна робота з батьками. Бесіда: «Психічне здоров'я моєї дитини». |
Робота з методичною літературою |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
23.10.-27.10. 2023р. |
Формування комунікативних вмінь та навичок. Бесіда: «Правила поведінки в людних місцях» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації (спільно з батьками та учнем) |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини, внесення нових даних до портфоліо |
|
30.10.-03.11. 2023р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Мультфільми про добро. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Залучення батьків до шкільного життя. |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять та внесення нових даних до ІНП |
|
06.11.-10.11. 2023р. |
Формування уваги, сприймання, пам’яті. Бесіда про українську писемність та мову. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Співпраця з батьками |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з ООП |
Внесення нових даних до ІПР |
|
13.11.-17.11. 2023р. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з Лего |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення бесід та консультацій з батьками Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я» |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Єдера» |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
20.11.-24.11. 2023р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів та уяви. Гра «Обережно, віруси!» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення спільних заходів для дітей. Співпраця з громадськістю |
Робота з методичною літературою |
Виготовлення наочності |
|
27.11.-01.12. 2023р. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Ознайомлення батьків з індивідуальною навчальною програмою |
Вдосконалення індивідуальних навчальних планів |
Проведення тестувань та внесення оновлених даних в ІНП |
|
04.12.-08.12. 2023р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Листівка «Святому Миколаю» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації |
Модифікація та адаптація тестів |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
11.12.-15.12. 2023р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Бесіда «Мої права та обов’язки» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Співпраця з батьками |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо та ІПР
|
|
18.12.-22.12. 2023р. |
Розвиток пам’яті, просторового сприйняття, мислення. Бесіда «Безпека взимку» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів |
|
25.12.- 05.01. 2024р. |
Активізація емоційно-вольової сфери. Малювання фарбами. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Консультації з батьками |
Модифікація та адаптація тестів |
Виготовлення наочності |
|
Дата |
Організаційна та навчально-корекційна робота |
Співпраця з учителями-«предметниками», практичним психологом, соціальним педагогом |
Робота з батьками та громадськістю |
Методична та самоосвітня робота |
Робота з документацією |
Примітки |
08.01.- 12.01. 202р. |
Бесіда на тему: «Безпека життєдіяльності» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Організаційна робота з батьками. Бесіда: «Психічне здоров'я моєї дитини». |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Створення щоденника спостережень розвитку дитини з ООП |
|
15.01.- 19.01. 2024р. |
Розвиток довільної та активної уваги, пам’яті, уяви, дрібної моторики. Гра «Ввічливі слова» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення бесід та консультацій з батьками Консультація: «Здорове харчування - запорука здоров'я» |
Робота з методичною літературою. Участь у тренінгу «Подолання освітніх втрат» |
Виготовлення наочності |
|
22.01.- 26.01. 2024р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Малюнок «Символи України» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
29.01.- 02.02. 2024р. |
Бесіда на тему: «Що означає бути вихованою людиною?» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи, підготовка тестів для учнів |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів |
|
05.02.- 16.02. 2024р. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Гра «Права дітей» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури на сайті «Едера» |
Виготовлення наочності |
|
19.02.- 23.02. 2024р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів та уяви. Гра «Обережно, вогонь!» |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультація «Коли дитині лячно. Усунення страхів, тривоги» |
Робота з методичною літературою |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
26.02.- 01.03. 2024р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Мультфільм про безпечний інтернет |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Бесіда: «Вплив телебачення на свідомість дитини» |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з помірним порушенням інтелектуальної сфери |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
04.03.- 15.03. 2024р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Листівка «З днем весни, матусю!» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення занять з соціально-побутової орієнтації |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Виготовлення наочності |
|
18.03.- 22.03. 2024р. |
Бесіда: «Здоровий спосіб життя – яким я його собі уявляю?» |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Пам'ятка «Безпека дітей на канікулах» |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів |
|
25.03.- 29.03. 2024р. |
Розвиток вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з пластиліном. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Консультація: «Права та обов’язки дітей у сім’ї» |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Заповнення щоденнику спостереження за учнем з ООП |
|
01.04.- 12.04. 2024р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Мультфільм «Веселі м'ячики». |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Співпраця з батьками |
Ознайомлення з документами «Основи законодавства України про освіту, соціальний захист» та «Державні стандарти освіти». |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
15.04.- 19.04. 2024р. |
Розвиток пізнавальних психічних процесів та уяви. Гра «Світ емоцій». |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації з батьками |
Робота з методичною літературою |
Проведення тестувань та внесення результатів до ІНП |
|
22.04.- 26.04. 2024р. |
Формування вміння встановлювати логічні зв’язки між поняттями, діяти за правилами. Робота з Лего |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Проведення анкетування та тестування батьків та учнів |
Модифікація та адаптація завдань для дітей з ООП |
Дослідження динаміки розвитку пізнавальних психічних процесів |
|
29.04.- 03.05. 2024р. |
Розвиток пізнавальних процесів. Малюнок «Великоднє диво». |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Консультації з батьками |
Ознайомлення з новинками педагогічної літератури |
Внесення нових даних до портфоліо
|
|
06.05.- 17.05. 2024р. |
Розвиток логічного та образного мислення. Листівка-вишиванка. |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Бесіда «Міцна родина – непереможна Україна». |
Робота з методичною літературою |
Оцінювання психофізичного розвитку дитини. |
|
20.05.- 24.05. 2024р. |
Розвиток емоційно-вольової та когнітивної сфери. Мультфільми про добро. |
Взаємна співпраця на уроках із класним керівником, вчителями-предметниками |
Залучення батьків до шкільного життя. Проведення спільних заходів для дітей |
Аналіз та вдосконалення методів навчально-виховної роботи |
Аналіз результатів проведення індивідуальних занять |
|
27.05.- 30.05. 2024р. |
Бесіда «Я і літні канікули». |
Співпраця на уроках із класним керівником, психологом |
Пам'ятка «Безпека дітей на канікулах» |
Робота з методичною літературою з питань самоосвіти на сайті «Всеосвіта» |
Внесення нових даних до ІПР |
|