Рішення педагогічної ради (травень)

Про матеріал
Рішення педагогічної ради стосовно завершення навчального року в складних умовах воєнного стану та окупації території. Містить посилання на чинні нормативні документи. Для адміністрації закладу загальної середньої освіти
Перегляд файлу

Засідання  №8    26.05.2023

1. Про професійний розвиток педагогів в умовах дистанційного навчання та результати підвищення кваліфікації.

2. Про стан виховної роботи в закладі освіти в умовах воєнного стану та дистанційної форми роботи.

3. Про підсумки роботи з попередження всіх видів травматизму серед учасників освітнього процесу.

4. Про результати аналізу інформації, отриманої під час анкетування учасників освітнього процесу, для здійснювання самооцінювання напрямів “Система оцінювання здобувачів освіти” та “Педагогічна діяльність педагогічних працівників”.

5. Про організацію завершення 2022/2023 навчального року.

6. Про визначення варіативної складової навчальних планів на 2023/2024 навчальний рік.

 

 

                                   Проєкт рішення

1. Педагогічним працівникам продовжити використовувати сучасні інформаційні та інтернет-технології при дистанційній формі роботи, самонавчання, підвищення майстерності педагогічних працівників та забезпечити виконання плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік.

2. Класним керівникам: 

        2.1. Відповідно до вимог здійснити планування виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік.

        2.2. Забезпечити виконання планів виховної роботи на 2023-2024 навчальний рік, використовувати різноманітні форми та методи виховної роботи з учнями.

 3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ПІБ.  забезпечувати реалізацію завдань виховної роботи в опорному закладі та координувати роботу класних керівників.

4. Класним керівникам проводити роз’яснювальну роботу з учнями та батьками з питань запобігання всім видам дитячого травматизму.

5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи ПІБ. забезпечувати якісне проведення інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності з учасниками освітнього процесу.

  6. Результати аналізу інформації, отриманої під час анкетування учасників освітнього процесу взяти до відома для коригування власної освітньої діяльності.

  7.Адміністрації закладу освіти врахувати отриману інформацію при здійснюванні самооцінювання напрямів “Система оцінювання здобувачів освіти” та “Педагогічна діяльність педагогічних працівників”

  8. Завершити 2022-2023 навчальний рік в умовах воєнного стану та дистанційної форми навчання ( як окремої форми здобуття освіти) відповідно до зміненої структури, схваленою педагогічною радою ( протокол №5 від 03.03.2023р), а також з урахуванням виконання Освітньої програми на 2022 — 2023 навчальний рік 02.06.2023 року.

9. Відповідно до Методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні, затверджених наказом МОН України від 15.05.2023 № 563:

9.1. Педагогічним працівникам опорного закладу:

9.1.1. Здійснити підсумкове (семестрове, річне) оцінювання результатів навчання здобувачів освіти із  використанням технологій дистанційного навчання i можливих засобів зв’язку.

9.1.2. Семестрове оцінювання, залежно від ситуації, проводити за результатами тематичного оцінювання; поточного оцінювання, отриманого учнями під час  дистанційного навчання; підсумкового оцінювання за семестр, яке можна проводити, зокрема, у вигляді письмової контрольної роботи, тестування, діагностичної роботи, усної співбесіди.

9.1.3. За відсутності в учнів з тимчасово окупованих територій задокументованих результатів оцінювання за I семестр річне оцінювання здійснювати за результатами ІІ семестру. За відсутності в учнів результатів підсумкового оцінювання за II семестр річне оцінювання здійснювати за результатами I семестру з урахуванням поточного оцінювання у ІІ семестрі (за його наявності).

9.1.4.Здійснювати семестрове та річне оцінювання учнів  5-8 та 10 класів не за 12-бальною шкалою, а за двобальною («зараховано»/«не зараховано») у випадках:

-відсутності через об’єктивні причини задокументованих результатів  оцінювання, зокрема через відсутність в учнів із певних обставин можливості долучитися до навчання під керівництвом педагогів;

-у разі пропуску учнем (ученицею) понад 50% уроків із певного предмета;

-у разі поєднання навчання в закладі освіти країни перебування за очною формою і в опорному закладі за однією з форм здобуття освіти (дистанційною, сімейною, екстернатною);

разі відсутності результатів навчання.

 

9.2. Адміністрації закладу:

9.2.1. Керуючись п.7 Порядку переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015  № 762 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 08 травня 2019 року № 621),  учнів, батьки яких зверталися із заявами про зарахування та\ або переведення на дистанційне навчання, але які не мають результатів річного оцінювання  у зв’язку із невідвідуванням закладу загальної середньої освіти більше шести останніх місяців навчального року поспіль, які були попереджені листами про можливе відрахування, за умови відсутності будь-яких відомостей щодо місця проживання чи місцеперебування учнів або їхніх батьків, інших законних представників, визнавати такими, що вибули із закладу загальної середньої освіти з правом поновлення у опорному закладі  на підставі заяви одного із батьків та за умови написання діагностичних контрольних робіт протягом І семестру 2023 — 2024 навчального року.

10. Класним керівникам 5 — 11 класів провести інформаційну роботу з батьками та учнями щодо можливості коригування семестрового та річного оцінювання відповідно до п.3.2 Інструкції з ведення класного журналу 5 — 11 (12) класів загальноосвітніх навчальних закладів; п. 9, 10 Порядку переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання ( зі змінами)

11. Класним керівникам 1 — 11 класів на батьківських зборах довести до відома учнів та батьків інформацію про можливість введення варіативної складової (додаткових годин на вивчення окремих предметів) до освітньої програми закладу.

12. Адміністрації закладу освіти у разі надходження запиту від батьків про потребу впровадження варіативної складової навчальних планів на 2023/2024 навчальний рік, та, якщо видатки на їх введення перевищуватимуть наявну освітню субвенцію у кошторисі опорного закладу на 2023 рік, звернутися до засновника щодо фінансування цих годин не пізніше серпня 2023 року.

 

docx
Додано
23 січня
Переглядів
42
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку