Рівні підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти

Про матеріал
Впровадження Рівнів підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти. Впроваджено рівні підтримки відповідно до індивідуальних потреб та можливостей учнів з особливими освітніми потребами
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рівні підтримкив освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних класах закладів загальної середньої освіти

Номер слайду 2

Трирівнева модель підтримки в світовій практиці: Спеціальна 5 % дітей потребують власної спеціальної підтримки, яка надається щоденно на постійній основі спеціалізованим персоналом. Додаткова до 15% дітей з особливими освітніми потребами необхідна спеціальна підтримка, коли буде залучений додатковий персонал підтримки (асистент вчителя, логопед чи психолог)Універсальна до 80% підтримка педагогів та вихователів під час навчання (проведення регулярних консультацій ,підбір форми роботи з дитиною ,регулюванні швидкості надання завдання, чіткості формулювання інструкції)

Номер слайду 3

Отримання підтримки 2-5 рівнів підтримки : Письмова заява одного з батьків про організацію ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Висновок ІРЦ про проведену комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини і зазначенням рекомендованого рівня підтримки. У разі відсутності висновку ІРЦ інформації про рівень підтримки учня,рівень підтримки визначається Командою супроводу закладу освіти за участю представника ІРЦ, що видав такий висновок та з урахуванням складності порушень учня .

Номер слайду 4

Особливості підтримки 2 рівня Розроблення ІПР та ІНП (індивідуального навчального плану за наявності)Постійні засідання Команди супроводу. Консультації з фахівцями ІРЦАдаптація змісту навчання. Методична підтримка педагогічних працівників. Посилена увага з боку психолога закладу освіти до учня

Номер слайду 5

Особливості підтримки 4 рівня : Розроблення ІПР та ІНП Постійні засідання команди супроводу. Методична підтримка педагогічних працівників. Посилена увага з боку психолога закладу освіти до учня + до батьків (інших законних представників )учня + інших учасників освітнього процесу. Консультації з фахівцями ІРЦ + з іншими спеціалістами + з педагогічними працівниками закладів спеціальної освіти

Номер слайду 6

Щодо освітнього процесу : Модифікація або адаптація освітнього процесуможлива зміна результатів навчаннязалучення ерготерапевта або психологапроведення занять з жестової мови та розвитку слухового сприймання, просторового орієнтування, тактильного сприймання, альтернативної комунікації, соціально-побутового орієнтуванняможливе використання альтернативних методів навчання та занять з самообслуговування

pptx
Додав(-ла)
Кассем Карина
Додано
14 листопада
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку